Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, februar


mokken
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Raksha skrev:

Retten.no har hatt gode oppdateringer, så har fått fulgt med der. Men ja skikkelig kjipt. De kjører jo forbi oss omtrent. 

Får virkelig håpe folk flest ikke har brukt pengene sine på dette tullet, og får det tilbake som det var. Hjemmesiden er jo helt håpløs også. Jeg har kun giddet å følge med på oppdateringene til Nina, delvis fordi de bare popper opp i feeden min uansett :P Ekstra kjipt for handlere, de tvinges jo til å kjøpe tilgang bare for å kunne være en god handler.. 
Nei, Femund beveger seg for langt unna hvermannsen syns jeg. Syns hele greia har tapt seg veldig de siste årene.
 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sonen, hils på den nye lille sjokoladepuddingen min 

Da blir det visst ny jobb på meg, lykke-ugla fra @Raksha funker!!! Det har vært en utrolig omstendelig prosess, sånn at jeg etter hvert følte at jeg burde få jobben bare på grunn av oppmøte. Først så

Se på den fine modellen da    

Posted Images

Guest *Kat84*
1 time siden, Cavalierflat skrev:

Er jeg den eneste som kan kalle hunden min "idiotbikkje" med litt sånn kosestemme? Mener det absolutt ikke noe vondt, men kan si det når hun tuller og tøyser litt.

Var på hundeklubben på en uoffisiell cup i dag. Mocca gjør ikke helt som planlagt, og jeg kommer selvfølgelig med dette ordet. Virket ikke som det ble så godt tatt i mot. Tydeligvis ikke alle som vet at jeg er så soft, at det værste jeg gjør når hunden min feiler, er å si idiotbikkje med  kosestemme :teehe:


Jeg kan ikke skjønne hvorfor du skal få noe blikk av det? Er det typisk i LP miljøet at de ikke tåler noe så ubetydelig som ord en hund ikke har noen forståelse for en gang? :blink: 


Det blir visst en roligere dag i morgen enn først tenkt. Bror tar med en kompis som sjåfør som trenger å komme seg ut fra husets fire vegger for tiden. Og så glemte han å si i fra til meg :P Jaja, det er nå greit nok. Det er ikke noe jeg har planlagt utover det i morgen likevel som måtte forskyves :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cavalierflat skrev:

Er jeg den eneste som kan kalle hunden min "idiotbikkje" med litt sånn kosestemme? Mener det absolutt ikke noe vondt, men kan si det når hun tuller og tøyser litt.

Var på hundeklubben på en uoffisiell cup i dag. Mocca gjør ikke helt som planlagt, og jeg kommer selvfølgelig med dette ordet. Virket ikke som det ble så godt tatt i mot. Tydeligvis ikke alle som vet at jeg er så soft, at det værste jeg gjør når hunden min feiler, er å si idiotbikkje med  kosestemme :teehe:

Jeg har fått kommentarer på at jeg kaller min for tjukken, gubben, og har garantert kalt ham idiotbikkje og :P Er visst ikke greit sånt nei, har jeg merket :teehe: Når jeg mener noe sier jeg "duu..." med mord i stemmen, men det er tydeligvis ikke like stygt :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det begynte å snø veldig, og gubben mest sannsynlig må være ute noen timer så tok jeg bilen hjem. Ikke det kjekkeste føret å kjøre på.. Er så sjeldent jeg kjører bil, også ser jeg ingenting når det er mørkt og snør ute. Men jeg kom meg helskinnet hjem! :D Lade batteriene litt før jeg må ut å hente han en gang i kveld/natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pringlen skrev:

Jeg kaller dem for veldig mye rart, som neppe egner seg på trykk...

 

2 timer siden, Raksha skrev:

 Nope! :lol:

Godt det ikke bare er meg :teehe:

1 time siden, *Kat84* skrev:


Jeg kan ikke skjønne hvorfor du skal få noe blikk av det? Er det typisk i LP miljøet at de ikke tåler noe så ubetydelig som ord en hund ikke har noen forståelse for en gang? :blink: 

 

Tjaa, kanskje jeg er den eneste som har en hund som faktisk ikke skjønner betydningen av alle ord :lol: 

46 minutter siden, Aslan skrev:

Jeg har fått kommentarer på at jeg kaller min for tjukken, gubben, og har garantert kalt ham idiotbikkje og :P Er visst ikke greit sånt nei, har jeg merket :teehe: Når jeg mener noe sier jeg "duu..." med mord i stemmen, men det er tydeligvis ikke like stygt :lol: 

Haha. Nei, for det er ordet som har betydning vet du :ahappy:

38 minutter siden, Snoffe skrev:

Casper er tjukken og schithund/drittbikkje, sistnevnte fordi han spiser bæsj :aww: hvis folk har problemer med at jeg kaller hunden min for drittbikkje med kose stemme så har de større problemer enn meg :aww:

 

Godt vi er flere som tenker det samme. Regner med de føler seg like elsket, uansett hvor mye vi kaller dem idioter :D

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så trist av å se at flere og flere avler på veldig unge tisper, flere knapt fylt registreringskravet. Nå er det for tiden tre(?) kull hvor det er tilfellet, og enda flere som kjører kull på påfølgende løpetid med kort intervall...

I dag dukket det opp en valpeannonse hvor mor knapt var 9mnd ved parring. Tjuvparring visstnok, jeg har all respekt for at uhell skjer, men har vondt likevell for valpen som har valper. Det skal da mye til å ikke oppdage slikt, vell? Og har man mistanke så tar man da tak i det med én gang?

I dag føler jeg meg litt med komfortabel med hindring av løpetispe og hanne her hjemme med bur og separasjon, heller det enn.

  • Confused 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Cavalierflat skrev:

 

Godt det ikke bare er meg :teehe:

Tjaa, kanskje jeg er den eneste som har en hund som faktisk ikke skjønner betydningen av alle ord :lol: 

Haha. Nei, for det er ordet som har betydning vet du :ahappy:

Godt vi er flere som tenker det samme. Regner med de føler seg like elsket, uansett hvor mye vi kaller dem idioter :D

Vi er tydeligvis en stor samling mennesker som har noe så unikt som en hund som leser kroppsspråk, reagerer på stemmeleie, og hvis følelser ikke blir såret av slike slemme, negative ord :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cavalierflat skrev:

Er jeg den eneste som kan kalle hunden min "idiotbikkje" med litt sånn kosestemme? Mener det absolutt ikke noe vondt, men kan si det når hun tuller og tøyser litt.

Var på hundeklubben på en uoffisiell cup i dag. Mocca gjør ikke helt som planlagt, og jeg kommer selvfølgelig med dette ordet. Virket ikke som det ble så godt tatt i mot. Tydeligvis ikke alle som vet at jeg er så soft, at det værste jeg gjør når hunden min feiler, er å si idiotbikkje med  kosestemme :teehe:

Jeg gjør det hele tiden. Jeg har alltid hatt tispe, nå har jeg hanhund og jeg greier tydeligvis ikke å følge med  for han stakkars blir kalt: tjukkebolla (han er slank) rampeguri, rampeoline, feitebolla,  og et utall andre mer eller mindre sympatiske navn. Han er ikke så opptatt av ordene, bare av tonefallet,  heldigvis. I hans hode er all oppmerksomhet god oppmerksomhet!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Symra lukter løpetiden fra Hell. Og alltid blir jeg usikker på hvor ille det kan stinke før jeg burde tenke livmorbetennelse og veterinær. Og ja, vi dusjer stumpen både titt og ofte.

Urk, det hørtes kjent ut.. jeg var veldig redd for livmorbetennelse sist fordi hun var så slapp..men det var bare hennes 2.løpetid så jeg visste jo ikke hva som var "normalt" for henne. Og hun stinker også døden når hun har løpetid. Skikkelig kvalmt faktisk:icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Symra lukter løpetiden fra Hell. Og alltid blir jeg usikker på hvor ille det kan stinke før jeg burde tenke livmorbetennelse og veterinær. Og ja, vi dusjer stumpen både titt og ofte.

Kan det være at de lukter værre med alderen? Fikk nesten bakoversveis av stanken fra eldste her etter løpetida nå. (selvsagt krisemaksimering med tanker om lm betennelse og det hele) Men så gikk det bare over, og alt er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Nemi1 skrev:

Jeg gjør det hele tiden. Jeg har alltid hatt tispe, nå har jeg hanhund og jeg greier tydeligvis ikke å følge med  for han stakkars blir kalt: tjukkebolla (han er slank) rampeguri, rampeoline, feitebolla,  og et utall andre mer eller mindre sympatiske navn. Han er ikke så opptatt av ordene, bare av tonefallet,  heldigvis. I hans hode er all oppmerksomhet god oppmerksomhet!

Nettopp! 

Dyr er herlige sånn. De bryr seg i grunn veldig lite om hvilke ord som blir brukt :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...