Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, februar


mokken
 Share

Recommended Posts

Altså.. Hund som er dårlig i magen det skjer iblant. Det kan man uten problem tilgi. 
Men, hund som av alle steder på nesten 150 kvm velger å bæsje på et superfint ullteppe... Kåmm ånn, lissåm. :sleep: 
Jaja, får vel ikke gjort annet enn å satse på det forsvinner i vask! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sonen, hils på den nye lille sjokoladepuddingen min 

Da blir det visst ny jobb på meg, lykke-ugla fra @Raksha funker!!! Det har vært en utrolig omstendelig prosess, sånn at jeg etter hvert følte at jeg burde få jobben bare på grunn av oppmøte. Først så

Se på den fine modellen da    

Posted Images

Akkurat nå, Kaja skrev:

Hva gjør Norge idag? 

Og kan man se OL gratis noe sted?

Langrenn og skiskyting på TvNorge idag :)

Koselig med Åge Skinstad som kommentator! Han har ihvertfall peil og har verdens hyggeligste dialekt :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anette skrev:

Driver med oppussing før salg, hvorfor er det slik at når man skal selge får man gjort alt? :P

har igjen et par dører med maling og en trappoppgang, er vel bare å gi opp tven og begynne :)

Fordi du har en tidsfrist da og en motivasjon, puss opp =bedre betalt :ahappy: I motsetning til når det det er  ditt, da kan du ta det når du føler for det..hvilket er som husarbeid, man føler ikke alltid for å ta det akkurat nå..:P

Endret av QUEST
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, QUEST skrev:

Fordi du har en tidsfrist da og en motivasjon, puss opp =bedre betalt :ahappy: I motsetning til når det det er  ditt, da kan du ta det når du føler for det..hvilket er som husarbeid, man føler ikke alltid for å ta det akkurat nå..:P

Huset er aldri så rent som når du har bedt noen på middag. :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh: Melvin har ikke vært på do i dag, han nekter å gå ut:icon_confused: merkelig :aww: han er i fin form, leker, spiser, drikker og sover.. ja, og protesterer når han skulle få øyedråper :P så han må vel ikke på do enda da :icon_confused:

Akkurat nå hyler ene hønen, så tipper hun har fikse frokost til meg :P lå to nylagte egg i hønsehuset når jeg sjekket tidligere i morges :ahappy:

Satt på OL på tv, bare fordi jeg tenkte jeg skulle være litt "normal" å se litt OL :aww:

Fått lagt sammen den rene klesvasken som har stått i gangen i en uke. Nå mangler bare resten av huset, enda godt husarbeid ikke går sin vei..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

8 timer siden, Annik skrev:

For de av dere som fulgte det spennende valget om farge på vårt nye bad, det ble mynte! Dere skal få se bilde når vi blir ferdige, lover :aww:

Skuffa :aww: 

11 minutter siden, QUEST skrev:

Fordi du har en tidsfrist da og en motivasjon, puss opp =bedre betalt :ahappy: I motsetning til når det det er  ditt, da kan du ta det når du føler for det..hvilket er som husarbeid, man føler ikke alltid for å ta det akkurat nå..:P

Og det der er jo så innmari teit - for ja, man får nok høyere pris for boligen, men alle vet jo at "alle" som kjøper seg nybolig går i gang med DE oppussingsprosjektene i det de flytter inn... Så unødvendig bruk av tid og ressurser :aww: 

Artig med OL på TV - men skulle selvsagt sett at det ble gull på Bjørgen i dag også :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Snoffe skrev:

:huh: Melvin har ikke vært på do i dag, han nekter å gå ut:icon_confused: merkelig :aww: han er i fin form, leker, spiser, drikker og sover.. ja, og protesterer når han skulle få øyedråper :P så han må vel ikke på do enda da :icon_confused:

Sjef har også sånne dager der han ikke gjør annet enn å tisse. Helt fin i form, og neste dag kommer det store mengder. Ikke vondt eller noe, og ikke noe gass. 
Mulig jeg er veldig avslappet i forhold til andre, men ville ikke stresset med det. :)  


Det eneste interessante med OL for min del er om Norge får noe medaljer. Da får jeg nemlig 1GB ekstra data for hver medalje fra Telenor. :P 

Her er det slaps og rett og slett ufyselig ute. På morgenturen var det en som tydeligvis visste å benytte seg av det. Han kom kjørende mot meg og noen som gikk kanskje 100 meter foran, og gasset på slik at det sprutet over de foran meg. :blink: Jeg gikk langt ut i veikanten når han kom forbi meg for å si det slik. :aww: 

Nå er det på tide å komme seg avgårde på jobb. Siste arbeidsdag denne uka endelig :P Og jeg som hater å være i den butikken på lørdager. Heldigvis er jeg ikke kunde i dag. Det er det verste midt i det maset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit så kaldt i stua :o Glad jeg ikke har temperaturmåler i stua, noen ganger er det greit å ikke vite. :aww:  Lukket døra til kjøkkenet, der hundene er om natta, for at det ikke skulle bli så kaldt der inne. Det funka det, problemet er bare at det da er iskaldt i stua siden vi ikke har elektrisk varmekilde som står på om natta der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Sjef har også sånne dager der han ikke gjør annet enn å tisse. Helt fin i form, og neste dag kommer det store mengder. Ikke vondt eller noe, og ikke noe gass. 
Mulig jeg er veldig avslappet i forhold til andre, men ville ikke stresset med det. :)  


 

Jeg har aldri hatt en hund som ikke går på do, heller motsatt. Hund som går på do 4-5 ganger om dagen har ikke vært unormalt, og hund med løs mage 6 ganger i uken har heller ikke vært unormalt  :P hund som ikke driter, har jeg Ldri opplevd før :P Men stresser ikke helt enda, så lenge hunden er fin i formen så regner jeg med alt er fint :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

 

Skuffa :aww: 

Og det der er jo så innmari teit - for ja, man får nok høyere pris for boligen, men alle vet jo at "alle" som kjøper seg nybolig går i gang med DE oppussingsprosjektene i det de flytter inn... Så unødvendig bruk av tid og ressurser :aww: 

Artig med OL på TV - men skulle selvsagt sett at det ble gull på Bjørgen i dag også :D 

Pfft..godt at hun hørte på de med fargesans..*kremt..* :sleep:

 

Veldig sant det..har sett eksempler på det i familien, solgte oppusset hus, første nye eier gjør  er å rive ut kjøkken ++++ , selger ett et par år og ny eier river ut ALT og pusser opp igjen..:huh:

 

OL meg her og der..

 

OG Siri..har du sett at jeg har fått bilde?? La jeg inn med en gang uten problemer da forumet ble oppdatert.. Inkompetent liksom..hmpf, hmpf..:sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mushi skrev:

Husk før- og etterbilde! 

-----------

Nå er det OL på Eurosport. Spent på kommentatorene... :shocked:

Rakk ikke å ta før-bilde... Pappa hadde revet ut innredninga før jeg rakk å tenke tanken :lol:

Men jeg bodde i det huset der fra 5 - 17 år, og bader har sett like ille ut hele tiden. Så jeg må vel klare å rote fram et eller annet :P

Akkurat nå, Siri skrev:

 

Skuffa :aww: 

Og det der er jo så innmari teit - for ja, man får nok høyere pris for boligen, men alle vet jo at "alle" som kjøper seg nybolig går i gang med DE oppussingsprosjektene i det de flytter inn... Så unødvendig bruk av tid og ressurser :aww: 

Artig med OL på TV - men skulle selvsagt sett at det ble gull på Bjørgen i dag også :D 

Sorry :aww: Men kanskje vi bruker vinterlys et annet sted, for det var jo en fin farge! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått ryddet soverommet. Det har virkelig vært katastrofeområde i det siste, klær og sko overalt. 

Har egentlig lyst til å bake boller, men jeg blir virkelig ikke venner med gjærbakst - det blir like misslykka hver gang :lol: Kanskje jeg skal se om jeg har det jeg trenger for å lage vafler istedenfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MarieR skrev:

 

Har egentlig lyst til å bake boller, men jeg blir virkelig ikke venner med gjærbakst - det blir like misslykka hver gang :lol: Kanskje jeg skal se om jeg har det jeg trenger for å lage vafler istedenfor. 

Uheldigvis er ikke jeg heller venner med gjærbakst..dog på en litt annen måte..det er ikke bare baksten som sveller for å si det slik, hvis  jeg inntar for meget av den slags.. Kjipt, for det er jo så godt..:P

 

Tillegg; Bare et øyeblikk etter, altså som i nå, kom det opp en annonse på siden ; 'Slik ble Stephanie kvitt problemet med luft i magen' :lol:

Endret av QUEST
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, QUEST skrev:

Pfft..godt at hun hørte på de med fargesans..*kremt..* :sleep:

Jeg føler meg diskriminert... hun kunne i det minste valgt å male en vegg med den andre fargen :aww: 

16 minutter siden, QUEST skrev:

Veldig sant det..har sett eksempler på det i familien, solgte oppusset hus, første nye eier gjør  er å rive ut kjøkken ++++ , selger ett et par år og ny eier river ut ALT og pusser opp igjen..:huh:

Ja, ikke sant? Så himla idiotisk? 

16 minutter siden, QUEST skrev:

OL meg her og der..

:bananas:

16 minutter siden, QUEST skrev:

OG Siri..har du sett at jeg har fått bilde?? La jeg inn med en gang uten problemer da forumet ble oppdatert.. Inkompetent liksom..hmpf, hmpf..:sleep:

Jaaaaa!!! Riktig flink pike :D 

13 minutter siden, Snoffe skrev:

Da min mor og de solgte for endel år tilbake, så var megler så på at de måtte male hele huset. Det gjorde de selvsagt, for man hører jo på megler. 10 min etter at nøklene var levert så begynte de nye eierne å male :P

:lol: Jeg innser at jeg er alt for lite interessert i interiør til at jeg hadde giddet å gjøre sånt :P 

8 minutter siden, Annik skrev:

Sorry :aww: Men kanskje vi bruker vinterlys et annet sted, for det var jo en fin farge! :D

Puhhhhhh :aww: Jammen godt jeg kan bidra med min ekstreme kompetanse på interiør *hoster veldig*. 

Akkurat nå, MarieR skrev:

Har egentlig lyst til å bake boller, men jeg blir virkelig ikke venner med gjærbakst - det blir like misslykka hver gang :lol: Kanskje jeg skal se om jeg har det jeg trenger for å lage vafler istedenfor. 

Cluet er jo å la det HEVE nok - jeg tror mange ikke har nok tålmodighet til å la det heve og etterheve nok... det er derfor jeg alltid er skeptisk til hjemmelagde bakverk. Det er nesten alltid tørt og tett :aww: 

Akkurat nå, QUEST skrev:

Uheldigvis er ikke jeg heller venner med gjærbakst..dog på en litt annen måte..det er ikke bare baksten som sveller for å si det slik, hvis  jeg inntar for meget av den slags.. Kjipt, for det er jo så godt..:P

Tillegg; Bare et øyeblikk etter, altså som i nå, kom det opp en annonse på siden ; 'Slik ble Stephanie kvitt problemet med luft i magen' :lol:

:lol::lol: 

Nå skal jeg straks til Hamar og sjekke bruktbutikken der. Det har jeg hatt planer om i et par år nå, men det har liksom aldri blitt... og siden jeg droppet brillebutikken i går, så må jeg innom der i dag i stedet. 

  • Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, *Kat84* skrev:

 


Det eneste interessante med OL for min del er om Norge får noe medaljer. Da får jeg nemlig 1GB ekstra data for hver medalje fra Telenor. :P 

 

Det gjelder kun i alpint siden Telenor sponser dem :sleep:

Da har jeg lekt litt OL i middels dårlig preparert bygdeløype :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Lill med Perfect image er fremdeles aktiv med collie oppdrett både med lang og korthår. Enklest er nok å ta kontakt på Facebook med henne privat, tror ikke hun har tilgang på Messenger på kennel siden sin dessverre. Hun venter et korthårskull i disse dager (uke 17) og jeg vet hun har noen spennende planer fremover også. Verdt å ta kontakt, eventuelt mase litt om du allerede har sendt henne en melding! Ikke sikkert du får svar sånn helt med en gang da den dama har mange baller i luften, kan ikke annet enn å bøye meg i støvet for arbeidet hun gjør. 😂    Tine (kennel laabanden) som er tagget over her har i hvert fall 1 om ikke 2 korthårs hannhunder ledig akkurat nå, og er vel ikke utelukket at det blir en kort/langhårsparring der i fremtiden, men det kommer helt ann på hvilken hannhund det blir på kortis tispa hennes i fremtiden.  Ann Gjertrud (Kennel NoorWay) er jeg usikker på om avler fremdeles, men er ikke sånn kjempe kjempelenge siden jeg så en annonse fra henne så sant jeg husker rett. Hun var aktiv her inne før, om du søker på Noor, Ninja eller Miyagi (usikker på hvordan det skrives) så finner du henne nok. Men er ellers vanskelig å finne på nett om dagen svjv.  Hadde anbefalt @Kensington Gate , men tror ikke hun avler pr.d.d.    Du kan søke opp norsk collie markedsplass på Facebook, der deles det annonser. 😊 NCK fikk ny nettside for ikke så kjempelenge siden, men oppdateringene har gått sakte dessverre.   
    • Jeg kan ikke se å finne Kennel NoorWay noe sted - verken gjennom Google eller Facebook. Har du mulighet til å sende en lenke? Ellers noterer jeg meg resten av det du skriver, og vil legge stor vekt på gemytt! Takk for hjelpen 
    • Tusen takk for gode tips! Her har jeg litt å sjekke ut 
    • Jeg soser rundt i valpefeber, feriefeber og ferieplanlegging...
    • Ja, det kommer til å bli brukt sekk til valpen. Men vi har lyst til å kanskje leie en hytte og ta små dagsturer med både valp og godt voksen hund.  Sykkelturer utgår pga det blir for tungt med 30+ kg i sykkelvogn.  Alt kommer til å gå på valpens premisser.  Men vi vil gjerne ha turterreng som er ganske flatt, pga eldre hund med hofteplager, og pga tung sekk i krevende, kupert terreng er skummelt.  Setter gjerne tips på turrterreng, eller lettgåtte turer: hele sørlandet, Telemark og Asker område På forhånd tusen takk
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...