Gå til innhold
Hundesonen.no

Unghund hjemme alene


marirari
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Gåsa skrev:

Ayla her på 11 mnd spiser også sofa?Jeg rydder unna det meste men,noe blir jo stående da som sofaen! Sånn egentlig er hun så trøtt som på bilde 3 alene hjemme har alltid ødelagt endel men,eskalerte helt klart masse i forbindelse med innbildt svangerskapet hun fikk på julaften.Hun er jo en ekte B hund og er alene fra 05.50-12,40 så de fleste timene er hun trøtt. Men,våkner nok til i 10-11 tiden og da blir det kjedelig. Hun har heldigvis vinduet sitt som hun ligger i følger med på livet i gata da❤️I går var første gang på flere mnd jeg kom hjem og ingenting var ødelagt! ??Var nok tilfeldig men,hun kommer jo til slutte engang da ?

 

Å shit!!:lol: jeg ser vi har sluppet billig unna med kun ødelagte pynteputer, ødelagte sømmer i sofaen og oppspiste sofabein...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Min begynte å romstere og vise at hun ikke likte seg når hun var ca 9 mnd gammel. Vært alene hjemme siden hun var 3 mnd og "plutselig" var det ikke ok lengre.

 

Tok henne med meg i bilen og ved siden av trente jeg litt og litt alene hjemme trening slik st det alltid var positivt. Jeg bruker bur på henne da hun har tygget på omtrent alt i rommet hun er i, og etter jeg gjorde det roet hun seg betraktelig ned og sover så og si hele arbeidsdagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...