Gå til innhold
Hundesonen.no

Pass til saluki og basenji


Wednesday
 Share

Recommended Posts

Jeg vil reise på ferie i tre uker, antagelig i juni (setter datoer når vi vet mer om hvor hundene skal være - pluss et par andre ting som må på plass). Da trenger jeg noen som kan passe hundene. Det er Rafiki, basenji hannhund som blir to år i juni, og Flipp, saluki hannhund som blir ett år i mars. De trenger ikke nødvendigvis være på samme sted. 

Rafiki er veldig energisk, men ganske ukomplisert. Han har aldri møtt noen han ikke har likt :P Så jeg regner med at han kan gå overens med de fleste andre hunder. 

Flipp er skeptisk til andre hunder, men jeg tror det går seg til når han blir litt kjent. 

Begge trenger en del aktivitet, men de har ikke noe behov for mentaltrening :P

Vi bor i Fredrikstad, og det beste hadde vel vært om de kunne være i nærheten (Østfold, Vestfold, Oslo o.l). Men jeg kan sikkert levere dem andre steder også, hvis det ikke er veldig langt unna. 

Lager dette innlegget bare for å se om noen kan være interessert :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
23 minutter siden, Cavalierflat skrev:

Det frister helt ekstremt! Er jo en av mine drømmeraser.

men, så er der litt med NÅR i juni :) 

Han er veldig herlig altså :P Snill og god. 

Vi bestiller flybilletter litt etter hvordan det passer med hundepassere vi. Rafiki har pass fra ca 4.-5. juni og tre uker fram. Så vi tenker å kanskje reise rundt 5.-6. da. Men kan sikkert funke litt senere også. 

Endret av Wednesday
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal hit om det ikke krasjer med valp. :innocent: Fineste flippfloppen har allerede testa sofaen og senga mi, og godkjent. Guttaboys får bare oppføre seg. 

Men seriøst, han er en enkel sjel - han er saluki liksom. Han krever å få bevege seg og myke liggeplasser. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...