Gå til innhold
Hundesonen.no

Topp 25: Populære hunderaser i Norge


Guest Maries
 Share

Recommended Posts

12 minutter siden, QUEST skrev:

Får da virkelig håpe det, at noe er feil her..At whippet er på topp 25 lista, er IKKE godt nytt..:no:

Med så mange valpekull som annonseres til en hver tid og alle nye oppdrettere som har kommet til, bare på den korte tiden jeg har hatt whippet, så er jeg ikke overrasket :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sprettballen skrev:

Med så mange valpekull som annonseres til en hver tid og alle nye oppdrettere som har kommet til, bare på den korte tiden jeg har hatt whippet, så er jeg ikke overrasket :/ 

Nei og nå forstår du sikkert hvorfor jeg ikke er så ivrig  på å 'framsnakke' rasen? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, QUEST skrev:

Nei og nå forstår du sikkert hvorfor jeg ikke er så ivrig  på å 'framsnakke' rasen? :) 

Tja, jeg er mer bekymra for hva som avles på. Og at oppdrettere stikker hodet i sanden og tar på skylappene fordi whippet er SÅ frisk uten helseproblemer. Ikke at folk kjøper rasen fra seriøse oppdrettere. Klart, støtter man useriøst oppdrett, så er det noe annet. Det er det jo en viss risiko for når man anbefaler en rase. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sprettballen skrev:

Tja, jeg er mer bekymra for hva som avles på. Og at oppdrettere stikker hodet i sanden og tar på skylappene fordi whippet er SÅ frisk uten helseproblemer. Ikke at folk kjøper rasen fra seriøse oppdrettere. Klart, støtter man useriøst oppdrett, så er det noe annet. Det er det jo en viss risiko for når man anbefaler en rase. 

Problemet er , at når man anbefaler en rase/rasen blir populær, så får også de useriøse solgt hvalpene sine..

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...