Gå til innhold
Hundesonen.no

Truger


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Av og til så gjør man investeringer som man skjønner at ikke helt kommer til å bli noen suksess - derfor:

Truger - Mackenzie - opp til 105 kilo til salgs.

De ble kjøpt i går, og brukt på en times tråkking på jordet. Hverken jeg eller puddelen var nevneverdig imponert, vi sparer til ski istedet.
Derfor har jeg altså for salg - trugepakke (truger med staver).
Ny pris 699,-  Selges for kr 600,-
Kan hentes på Kråkstad eller på Bryn i Oslo.

https://www.xxl.no/mackenzie-hyttetrugepakke-med-staver/p/1092462_1_style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Just now, MaritaS said:

Siden de er så nye - du kan ikke levere de tilbake på xxl og få tilgodelapp så du har hele summen å kjøpe ski for etterhvert?

Det kan jeg sikkert, men jeg vil ikke handle ski på XXL fordi der er skipakker dyrere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
4 minutes ago, Kristiin said:

De har 100% fornøydgaranti mener jeg, lever de tilbake å få pengene igjen :)

 

Man kan ikke levere tilbake å få pengene igjen.
Man kan bytte i annen varegruppe
Skal man ha igjen penger så må varen være i original embalasje og ubrukt - jeg har vært på tur med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Belgerpia skrev:

Man kan ikke levere tilbake å få pengene igjen.
Man kan bytte i annen varegruppe
Skal man ha igjen penger så må varen være i original embalasje og ubrukt - jeg har vært på tur med de.

Jeg leverte tilbake et brukt reinskinn og fikk pengene tilbake. :) Hadde glemt kvitteringa i bilen, men trengte ikke å gå å hente den.

Hadde den i litt over en uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Belgerpia skrev:

Man kan ikke levere tilbake å få pengene igjen.
Man kan bytte i annen varegruppe
Skal man ha igjen penger så må varen være i original embalasje og ubrukt - jeg har vært på tur med de.

Hvis det stemmer som Kristin sier at de har 100% fornøyd garanti på varene sine, så må du da vitterlig prøve dem først, skal du vite om du er fornøyd? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette står på siden

Quote
 

 

website-garantibanner-100-prosent-fornoyd-2.png

 
Du kan teste varen i 30 dager. Bytt til en annen modell om du ikke er helt fornøyd.

 

  • Varen må byttes til en annen modell innen samme varegruppe og prisnivå. Eventuell prisdifferanse utbetales med tilgodelapp i varehus. I nettbutikken må man bytte til vare til samme pris eller bestille på ny ordre om varene er dyrere. Prisen for returnert vare legges da inn som rabatt på ny ordre.
     
  • Garantien er gyldig i 30 dager mot fremvisning av original kvittering og kan bare benyttes én gang pr. produkt. Ny vare kan med andre ord ikke byttes eller returneres.
     
  • 100 % fornøydgaranti gjelder alle varegrupper bortsett fra våpen og ammunisjon.

Jeg har de trugene, og de er lette og enkle å gå på :) Anbefales som førstegangstruger om man ikke har verdens største ambisjoner. Veldig gøy!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...