Gå til innhold
Hundesonen.no

Kamera til hund


Katharina
 Share

Recommended Posts

Hvor får man tak i sånn overvåkningskamera til å overvåke hundene mine? Hvordan funker det egentlig? Er det sånn greie å sette midt i rommet med 360 graders vinkel som da går rundt? Hvordan få det inn på dataen da? Må man ha noe utstyr? Jeg har kun mobilt bredbånd til iPad min. Er det en app? Jeg kan ingenting om dette nymotens data greier? Haha. Kan kun surfe på nett jeg.:icon_redface:

https://www.dyresjappa.no/pet-vision-live-overvakningskamera

Noe sånt? Erfaringer med merke eller type eller modell? Gjerne billigst mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg vet om som bruker kamera bruker det i forbindelse med valpekull, og har da et enkelt kamera som filmer valpekassa. Det roterer ikke rundt til resten av rommet - men om du setter det i et hjørne bør det jo likevel få med seg mye av rommet. Det finnes mange ulike kameraer i ulike prisklasser, så du må nesten selv finne ut hva du har behov for og hvorfor du skal ha kamera. Er det viktig at kameraet kan rotere? Trenger du lyd? Vil du ha varsel på mobilen når noen beveger seg, eller holder det at du kan sjekke inn og se live?

Jeg mistenker at prislappen blir høyere i det det selges som "pet"-utstyr i en zoobutikk, og at det kan lønne seg å dra et annet sted. Det var i hvert fall stiv nok pris på den du lenket til, men igjen - hvilke behov har du, hvorfor skal du filme, hva trenger du å se? De svarene vil hjelpe deg å avgjøre hvilket kamera du trenger.

Clas Ohlson og tilsvarende forretninger selger ulike videoovervåkingsutstyr, men noen bruker også vanlige webkameraer.

Om du trenger app eller ei kommer an på kameraet, men du er uansett avhengig av internett der kameraet står.

Hvis du søker på forumet, så har det spørsmålet vært besvart før, om du vil ha konkrete tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...