Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp til navnevalg


Dufus
 Share

Recommended Posts

Hei!

Sikkert tusen tråder om det samme her inne, men håper noen vil komme med forslag likevel. Vi får hjem en sort labrador, hannhund, om ikke så lenge, og vi klarer ikke å lande navnediskusjonen helt.. vil helst styre unna tradisjonelle hundenavn som er mye brukt. Samboer liker Bundy, men jeg er  ikke overbevist..redd for at folk tenker på Ted Bundy :-o

Vi er en familie som er glad i friluftsliv, og vi kommer til å prøve hunden på jakt. Har vært inne på navn som f.eks Pan og Nansen, men har som sagt ikke blitt enige. Forslag tas imot med takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Wilhelmina skrev:

Jeg tenkte Al Bundy :lol: 

Hahaha gjorde ikke jeg. Jeg tenkte Ted med en gang og tenkte at det var litt morsomt for en labrador som tross alt spiser alt... :P *sorry om noen synes det er ekkelt* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
1 time siden, mushi skrev:

Hva med Buddy i stedet for Bundy? :) 

Jeg har en som heter Buddy. Det ser helt greit ut på papiret, men er det styggeste navnet når du har sagt det en del ganger :lol: Bøddi :lol: BøddiBøddibøddi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke reagert om noen fortalte meg at hunden het Bundy. Hadde nok tenkt på Ted Bundy da jeg har sett minimalt, og for mange år siden, på serien hvor Al Bundy er en karakter, men nå kjenner jeg noen med hesten Saddam og katten Hussein så jeg er kanskje litt "kurert". Dessuten heter egne hunder ting som en del folk får tungekrøll av eller synes er stygge (vel, en tilfeldig dame synes i alle fall synd på hunden fordi navnet var så stygt). 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...