Gå til innhold
Hundesonen.no
Guest Belgerpia

Vari - medium

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Jeg har ei varikasse størrelse medium (71/52/55) til salgs.
Pent brukt. Kr 500,-  (ferdig pruta)
Hentes enten på Bryn eller på Kråkstad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Herlighet... Så lei for å høre at saken endte slik, og det må være forferdelig å ha så lite kontroll over situasjonen. Personlig mener nå jeg at forrige eier (med allergi) høres ganske uansvarlig ut. Hun får en hund, finner ut at hun er allergisk (det kan jo skje), sender hunden tilbake til oppdretter (som hun allerede har hatt problemer med), og vil nå ha hunden tilbake - på grunn av penger hun ikke har fått? Og selv når du tilbyr henne disse pengene har hun bare ombestemt seg? Og hunden skal ikke en gang bo med henne? Det er alt for mange som skjønner at når de tar på seg ansvaret for en hund er de hele denne hundens liv. Hunden er fortsatt ung, og som du påpeker har den allerede vært kasteball alt for lenge. Det naturlige burde vært å for henne innse at det er best for hunden å bli der det nå er, antatt at dere gir den et godt hjem, og tatt imot betalingen fra deg. Jeg innser at dette heller ikke blir riktig, da dette ikke vil føre eierskapet oppdretter sitter på over på deg, men for hundens og forrige eiers del. Dog. Jeg forstår at dere har rukket å bli glade i hunden. Men dette høres ut som en oppdretter det er vanskelig å stole på, og en situasjon man bør komme seg ut av. Nå får du og dere sjansen til å skaffe en valp der dere kan gjøre research, velge oppdretter ut ifra etisk avl, og få en hund dere kjenner stamtavlen og helseforutsetningene til. Jeg hadde iallefall ikke følt meg trygg på at hunden jeg har fått er en sunn hund, når oppdretter er så hemmelighetsfull og lite sympatisk. Jeg håper fortsatt det ordner seg på en eller annen måte. 
    • Datteren min har tatt til seg denne hunden fra et shelter i Slovakia, men er usikker på rasen. Kan være blanding.. Denne ble funnet mishandlet på gaten. Den er 10 måneder og kan være blandingshund, antagelig med schillerstøver.  Virker å være smart, tar ting fort. God luktesans, leken, trenger mye mosjon. 
    • Skikkelig seriøs oppdretter gitt...  Håper hun slutter med oppdrett av hund, for det har hun åpenbart ikke peiling på 
    • Datteren min har tatt til seg denne hunden fra et shelter i Slovakia, men er usikker på rasen. Kan være blanding.. Denne ble funnet mishandlet på gaten. Den er 10 måneder og kan være blandingshund, antagelig med schillerstøver.  Virker å være smart, tar ting fort. God luktesans, leken, trenger mye mosjon. 
  • Nylig opprettede emner