Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling i mai

Recommended Posts

Står på Nkk sine sider at norsk tibetansk terrier klubb skal arrangerer utstilling på Østlandet 27.mai. Noen som hvor på Østlandet? Østlandet er jo svært.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 minutes ago, Katharina said:

Står på Nkk sine sider at norsk tibetansk terrier klubb skal arrangerer utstilling på Østlandet 27.mai. Noen som hvor på Østlandet? Østlandet er jo svært.

Har du prøvd å høre med arrangør?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enklere å få rett svar når man spør de som helt sikkert vet - dvs arrangør :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har noen erfaringer med Aluconsult bilbur? Har en utbryterkonge så må ha et bur som er solid 😅 
    • Altså. What. Jeg gikk i boden og skulle hente vom i frysa til bikkjene. Kunne ikke finne noe i den vanlige fryseren og ingenting i skapfryseren. Spør gubben hvor i alle dager han har gjemt det. Jo, nederst i skapfrysa. Jeg tømmer alle skuffene og finner ikke en dritt vom. Sjekker i den vanlige fryseren, ingenting der heller. 
      Så kikker jeg meg rundt, setter meg ned på noe og sender ny melding og spør om han er helt sikker på at det er skapfrysa. Jada, nederste skuff. 
      Så begynner jeg å leite etter våtfòret, for de måtte jo få noe mat. Så får jeg øye på en liten skapfryser jeg ikke kan huske å ha sett før. Hva i alle dager. Kjenner jeg meg selv rett er det sikkert jeg som har kjøpt den, tviler på at gubben bare har gjort det på egenhånd. Blir skremt av meg selv, det var seriøst ekkelt. Boden er 15 kvm, jeg er ikke der så vanvittig ofte akkurat, men ofte nok til at jeg burde ha lagt merke til den (?!) Hvordan kan jeg ikke ha visst om den?! 
      Og der fikk jeg svar. JEG hadde kontaktet han vi kjøpte den av, gubben hentet og innstallerte. Også har jeg ikke lagt merke til den? grøss, dette var ekkelt. 
    • Bruker klikker til å lære inn nye ting, synes de fester seg så bra da, når hunden selv må tenke ut hva den gjør riktig og hva jeg ønsker, fremfor å fks dytte ned rompa for "sitt". Når tingene er lært inn forsvinner klikkeren. 
    • Han gikk rett etter vinterferie/påskeferie fordi det da var greit med folk og han var typen som likte seg godt i eget selskap. Det vil si lite med folk, det var da selvbetjent og ubetjente hytter. 
    • Gi tørt, og ta bort så fort den mister interessen. Ikke vent så lenge.
  • Nylig opprettede emner