Gå til innhold
Hundesonen.no

Diskusjon rundt årets ulvejakt - splittet fra Akkurat nå, januar


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg bor midt i jakta. Det første bildet som var publisert i denne tråden er fra fjellet rett bak huset mitt. Jeg passerte jaktlaget for Julussaflokken på vei hjem fra jobb på torsdag.  Jeg vet hva det

Nei, ærlig talt! Du har da virkelig ikke mene at 2. Verdenskrig mot jødene er det samme som skjer med ulvene nå?  Det er ufattelig dårlig respekt ovenfor jødene og dems historie! 

Det er vel egentlig ganske logisk hva som må gjøres, hva som BURDE blitt gjort og hva som absolutt ikke burde blitt gjort.. Norge har overflod av sauekjøtt ingen vil spise. Vi produserer da altså

Posted Images

5 minutes ago, Shokata said:

Så lenge man kan respektere at andre tenker annerledes :) 

Ja, det forsøkte man i starten, men ble møtt av dette:

 

On ‎06‎.‎01‎.‎2018 at 0:56 AM, Pringlen said:

Jeg gidder ikke begynne å diskutere med "ulven er så pen vernere".

 

On ‎06‎.‎01‎.‎2018 at 1:08 PM, Pringlen said:

Siden antall er vanskelig

1.PNG.61009a794235980a765ab1c893082aa1.PNG

Det ble flere ganger etterspurt en mer hyggelig debatt:

On ‎06‎.‎01‎.‎2018 at 1:15 AM, Kangerlussuaq said:

Kan du være så vennlig å informere meg på hvilken måte du kan tillate deg å anklage meg for å være "ulven er så pen"-verner? Du kan legge av deg den ekstremt nedlatende tonen, og heller forsøke oppføre deg som en voksen i en debatt som kommer til å skrive norges historie om til noe stygt og groteskt.

Uten at det noen sinne kom noe svar, kun videre usaklige bidrag som dro tråden videre ut på viddene (som man kan se fra tidspunktene ovenfor).

Minner på om Pringlens konstante behov for å dra inn facebook-skittkasting og etter flere spørsmål om det var mulig å holde tråden fri for det, så kom det ingen svar. Det ble altså ytterligere åpnet for usaklig inndragning av facebook-kommentarer som relevant bevis i tråden.

Pringlen er altså den som har bidratt med å være den første til å innføre i tråden: nedsettende omtale, usaklige utklipp fra facebook og spekulative linker til svært lite objektive kilder som bevisførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • mushi locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...