Gå til innhold
Hundesonen.no

Diskusjon rundt årets ulvejakt - splittet fra Akkurat nå, januar

Recommended Posts

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Ikke glem at alle som er for ulvejakt, hater ulv.. 

Det er jo allerede konstatert at jegere ikke er helt i vater , hverken på den ene eller andre måten..:P

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her! Ta en sang! :) 
(det finnes en sang for alle anledninger, og denne kom altså ramlende ned i hodet mitt nå)

Neverending story 

Kan ikke tenke meg til at alle vil bli enige uansett, men det gjør igrunn ikke noe.
Så lenge man kan respektere at andre tenker annerledes :) 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 minutes ago, Shokata said:

Så lenge man kan respektere at andre tenker annerledes :) 

Ja, det forsøkte man i starten, men ble møtt av dette:

On ‎06‎.‎01‎.‎2018 at 0:56 AM, Pringlen said:

Jeg gidder ikke begynne å diskutere med "ulven er så pen vernere".

On ‎06‎.‎01‎.‎2018 at 1:08 PM, Pringlen said:

Siden antall er vanskelig

1.PNG.61009a794235980a765ab1c893082aa1.PNG

Det ble flere ganger etterspurt en mer hyggelig debatt:

On ‎06‎.‎01‎.‎2018 at 1:15 AM, Kangerlussuaq said:

Kan du være så vennlig å informere meg på hvilken måte du kan tillate deg å anklage meg for å være "ulven er så pen"-verner? Du kan legge av deg den ekstremt nedlatende tonen, og heller forsøke oppføre deg som en voksen i en debatt som kommer til å skrive norges historie om til noe stygt og groteskt.

Uten at det noen sinne kom noe svar, kun videre usaklige bidrag som dro tråden videre ut på viddene (som man kan se fra tidspunktene ovenfor).

Minner på om Pringlens konstante behov for å dra inn facebook-skittkasting og etter flere spørsmål om det var mulig å holde tråden fri for det, så kom det ingen svar. Det ble altså ytterligere åpnet for usaklig inndragning av facebook-kommentarer som relevant bevis i tråden.

Pringlen er altså den som har bidratt med å være den første til å innføre i tråden: nedsettende omtale, usaklige utklipp fra facebook og spekulative linker til svært lite objektive kilder som bevisførsel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive