Fellestrening i Oslo/Akershus?

32 innlegg i emnet

Passer for meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar med bartene og kommer en tur. :)

Benedicte: Du kan sitte på med meg fra Kløfta.

Hvor kan man parkere? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende Jeg og krøllertene vil bli med fremover om vi får :) Jeg er hundeløs i helgen så vi kommer ikke søndag..

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I helgene tror jeg det er greit å parkere der hvor knappenålen er. Det er egentlig parkering for ansatte på skolen, men i helgene er det helt ledig. 182be5795e03f3b29bdb80b5c7f3aaa5.jpg

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig vi kommer en tur :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Jeg og Vilja tenkte å ta en liten tur til hundejordet ved Furuset kirke ca Kl 13:30 for å løpe av litt energi før trening. Har aldri vært der før, men det er visst et inngjerdet område ikke så langt fra der vi skal møtes! :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi står på skoleplassen

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Du blander forstå og akseptere her.  La oss si at du har hatt en tøff uke. Du er sliten og trett og på toppen av det hele er hunden din syk. Den har nettopp blitt operert og ligger nå på dyreklinikken. Beklageligvis kan du  ikke bare dra hjem og prøve å slappe litt av, du har lovt på 'tro og ære' at du skal komme innom en liten tur i alle fall i din kollegas 50 årsdag.  Så du stiller opp, uansett hvor lite lyst du har. Vel fremme på festen, så sitter du i ett hjørne og er 'ikke helt med', noe en kollega av deg ser og spør hvordan det går med deg. Du forteller om hunden og viser bilde av den som du har på telefonen.  Uheldigvis sitter festens selverklærte morromann ved siden av og både ser bildene og oppfatter hva som blir sagt. Han utbryter da' Herregud for en støgg hund! Haha!! Dennder  burde du jammen fått betalt for å få avlivet! Tenk å kaste bort penger på et så støøggt krapyl altså..hahaha! Du snur deg og ber han holde kjeften og pelle seg bort men ikke , han fortsetter på samme måte..  Det svartner for deg og du klapper til han over kjeften. Forstår jeg deg? Ja det gjør jeg. Det er ikke det samme som at jeg godkjenner eller forsvarer det du gjorde.  
    • Det skjønner jeg godt,  menn i uniform og sånt...    ...er det på tide med en liten tur i skogen før H skal å svømme.    
    • Kan du legge ut vippsen din her? Så kan vi som har lyst bidra med en liten slant
    • Dritstilig   Tror det i hvert fall   Jeg tror muligens min fastlege er enig  Jeg trenger jo forresten ikke engang å sende sms for å få fornyet resepter. I fjor kom det sms fra fastlegen om at hun hadde skrevet ut ny resept på B12-injeksjoner  Hun har kontroll, den dama altså   Høres kjekt ut med nye lys da   Det er litt sånn som man får litt vondt i magen av, det... Jeg er glad jeg ikke er kasserer eller noe sånt (eller regnskapsfører for den del). 
    • Nå er jeg litt slem, men jeg skulle likt å sett det  
      Det er bra han kom uanfektet ut av hendelsen ihvertfall!  
  • Nylig opprettede emner