Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby- og barntråden 2018


Tricolor
 Share

Recommended Posts

On 4.4.2018 at 10:19 AM, MonicaT said:

Pakken kom i går og ei glad frøken som åpnet pakken med gledeshyl. Kvelden og natta gikk fint uten smokk, så får håpe det fortsetter så bra. Har gruet oss til smokkeslutt. Men enn så lenge går det strålende :) 

 

Håper det går bra! Her savner lillemor smokken enda, og det er et år siden hun slutta med den :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 912
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Idag fikk vi vite at jeg trolig blir mamma til en liten jente  Helt surrealistisk følelse å se lille sprelle rundt der inne, turne og bevege alle bein og armer 

Idag, 32+1, er vi kvitt pustehjelpen helt  

Fine frøkna puster av seg selv og overrasker stadig ❤️

Posted Images

5 timer siden, Annik skrev:

Her humper det og går, men det skjer egentlig ikke så mye :P

Mye vonde kynnere i straks to uker, det begynner å bli en smule slitsomt. Men samboer har fått omsorgspermisjon for å avlaste hjemme, så merker stor forbedring  :)

Åh husker de vonde slitsomme kynnerne, de hadde jeg lenge. Hold ut ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Raksha skrev:

Håper det går bra! Her savner lillemor smokken enda, og det er et år siden hun slutta med den :no:

En uke i går og går veldig bra. Sovner sent om kvelden så er nok rart å legge seg uten smokken. Overrasket over bra det har gått. Så håper det fortsetter sånn. Utrolig deilig å slippe den smokken overalt. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Maren skrev:

Åh husker de vonde slitsomme kynnerne, de hadde jeg lenge. Hold ut ?

Det mest slitsomme er at de går fra å være uregelmessige til plutselig regelmessige. Gjerne kjempe vonde samtidig som de er regelmessige. Gir liksom litt opp å følge med på de til slutt. Og pga rask fødsel sist, så bør jeg liksom passe litt ekstra på :P

Fødeavdelinga er sikkert lei av meg allerede. Men jeg eier ikke skamvett, så jeg ringer og gnåler likevel :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Annik skrev:

Det mest slitsomme er at de går fra å være uregelmessige til plutselig regelmessige. Gjerne kjempe vonde samtidig som de er regelmessige. Gir liksom litt opp å følge med på de til slutt. Og pga rask fødsel sist, så bør jeg liksom passe litt ekstra på :P

Fødeavdelinga er sikkert lei av meg allerede. Men jeg eier ikke skamvett, så jeg ringer og gnåler likevel :aww:

Du har termin rett rundt hjørnet du nå? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, MonicaT said:

En uke i går og går veldig bra. Sovner sent om kvelden så er nok rart å legge seg uten smokken. Overrasket over bra det har gått. Så håper det fortsetter sånn. Utrolig deilig å slippe den smokken overalt. 

Så bra! Vi hadde vel to vanskelige netter med en gang, og så gikk har det gått greit, men hun savner den enda. Kan begynne å si at hun savner smokken eller hyle etter smokk om hun er lei seg og sånt. Men er heldigvis ikke sånn at hun ikke får sove eller noe. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Annik skrev:

Det mest slitsomme er at de går fra å være uregelmessige til plutselig regelmessige. Gjerne kjempe vonde samtidig som de er regelmessige. Gir liksom litt opp å følge med på de til slutt. Og pga rask fødsel sist, så bør jeg liksom passe litt ekstra på :P

Fødeavdelinga er sikkert lei av meg allerede. Men jeg eier ikke skamvett, så jeg ringer og gnåler likevel :aww:

Akkurat sånn var mine å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Krilo skrev:

Hva har man på bena til sånne små som ikke går helt stødig alene enda, men digger å være ute og særlig i vanndammer? 

Støvler blir for stivt for han enda..

Skulle og tipse om krabbevaderen! Vurderte den selv i fjor til barnehagestart, men så løsnet gåinga rett før han begynte.

 

30728465_10160357409035341_4759394582301

Deilig med vårvær! Ja, det går an å gå i T-skjorte selv om det er snø i hagen :D 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Annik skrev:

 

19 minutter siden, Aslan skrev:

Skulle og tipse om krabbevaderen! Vurderte den selv i fjor til barnehagestart, men så løsnet gåinga rett før han begynte.

 

30728465_10160357409035341_4759394582301

Deilig med vårvær! Ja, det går an å gå i T-skjorte selv om det er snø i hagen :D 

Den så genial ut for han her, eneste er om den kan bli litt glatt å stå og gå i? Han reiser seg etter absolutt alt man kan og går overalt bare han kan støtte seg litt i noe :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krilo skrev:

Har du forslag til noen som er vanntette? Han har et par stonz men de blir han gjennomvåt i ute nå..

Prøvd å impregnere de?

Jeg tenkte på disse https://www.babybanden.no/products/mikk-line-pu-regnfooties-mfleece-dark-marine eller https://www.babybanden.no/products/navigare-fotpose-pink (bare i feil farge her da, men for å vise :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

Prøvd å impregnere de?

Jeg tenkte på disse https://www.babybanden.no/products/mikk-line-pu-regnfooties-mfleece-dark-marine eller https://www.babybanden.no/products/navigare-fotpose-pink (bare i feil farge her da, men for å vise :P )

Ja, men blir ikke 100% vanntett da heller.. men de du linket til virker jo å være bedre, så bestiller nok en av dem. Billigere enn krabbevaderen, og forhåpentligvis er han sterk nok i beina snart og nok balanse til å gå selv så han kan få støvler :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perfect Image skrev:

Vi har krabbevaderen men den er veldig stiv og "ekkel" så det er sagt. Akkurat nå så bruker vi skalldress og stonz, men jeg er så misfornøyd med stonz (var ikke det med de eldste?) klissvåt med engang og dette av konstant :/ 

Da blir det ikke krabbevaderen, han er avhengig av god bevegelighet med tanke på hoftene sine :) 

 

ja, synes jeg også, de tåler virkelig ikke noe vann :blink: og han elsker å være ute og nå som det er snøsmelting på veldig høyt plan her vi bor må han få noen som er vanntett på bena i hvertfall, i bhg på mandag hadde han nesten ikke fått hvert noe ute siden han satte seg rett oppi en vanndam og var veldig lykkelig den lille tiden han fikk :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...