Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Turb skrev:

Er det spinoff fra alene hjemme 1 eller? :P så den med elever til jul og da var det jo en king of polka med

Det usker Jeg faktisk ikke at har vært nevnt i Alene Hjemme :P

Men det er i hvert fall basert på dette. Og jeg fant også ut nå at jeg tullet med tittelen. Det er The Polka King :P

Akkurat nå, 2ne skrev:

Verden skal gå under både i år og i 2034? Jeg er litt spent på hvordan det går an i praksis, kjenner jeg :lol: 

Ja det er jammen ikke godt å si! Men jeg tror nyfrelst alkoholiker forklarer en del :P

Det, og resten av vedkommendes likesinnede :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hils på Silma, North Sheltie's Starlight Har vært en svipptur innom Harstad og hentet lillegull, og sjokkert hele familien, var kun gubben som visse jeg skulle ha valp Tantebarnet til Inya, og en

Jeg danset til krampa tok meg. Bokstavelig talt. Jeg har vondt i føttene, leggene truer med ny krampe etter en siste sluttspurt til Mambo Nr 5, jeg har hold i siden, og senebetennelsen i armene fikk k

Hils på Rhiannon❤

Posted Images

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Det usker Jeg faktisk ikke at har vært nevnt i Alene Hjemme :P

Men det er i hvert fall basert på dette. Og jeg fant også ut nå at jeg tullet med tittelen. Det er The Polka King :P

Ja det er jammen ikke godt å si! Men jeg tror nyfrelst alkoholiker forklarer en del :P

Det, og resten av vedkommendes likesinnede :P

 

Så ikke denne da :P 
Bilderesultat for the polka king of the midwest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Så utrolig gøy når man i 80-sonen på en svingete og mørk vei kjører inn i en såpeglatt sving! Jeg holdt heldigvis ikke 80, har erfaring nok til at jeg ikke trykket på bremsen, og det kom ikke bil i mot, takk gud. Den følelsen når ræva på bilen sklir ut og man ligger sidelengs i motsatt felt på vei mot grøfta er ikke spesielt god :aww: Bikkja ble slengt inn i burveggen, men ellers gikk det heldigvis bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, QUEST said:

Altså nedgraving er ikke det første man tyr  til.. Nei, du inviterer vedkommende på en rusletur i hagen og så stopper du opp på ett passende sted og fisker opp målebåndet som du pakket i lomma før dere gikk ut. Du ber så om å få ta mål av vedkommende, mens du forklarer at det er mulig du blir nødt til å anlegge et nytt blomsterbed i hagen..:sleep:

 

Nja..om det var aldri så mye frivillig så var det i alle fall i Norge under den seksuelle lavalder.

Den er 15 i Frankrike, og en del andre Europeiske land, deriblant våre naboer i sør og øst (Danmark og Sverige). 
---------------------

AN håper jeg strømmen holder seg på til vi skal legge oss i det minste. Den forsvant kl 17, midt i middagsforberedelsene så middagen er straks ferdig nå. Strømmen var borte i litt over 5 timer. 

Ellers har jeg vært på tur i skogen med mannen, Orca og Såga i dag. Det var litt dyp løs snø kan du si... og vi nødde vel egentlig aldri bunnen av det løse flere steder heller. Truger neste?

Vi gikk ca 1 km gjennom skogen, og etter den km var både hundene og vi ganske pumpa. Så da var det greit å gå på grusvei som var brøyta i går elle rnoe slikt resten av veien (lå rundt 15 cm snø på den)
26804636_10155186921147108_8840316945743

26993531_10155186921207108_1988683727622

26804896_10155186921457108_1534051447013

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutes ago, *Kat84* said:

Ja det er jammen ikke godt å si! Men jeg tror nyfrelst alkoholiker forklarer en del :P

Det, og resten av vedkommendes likesinnede :P

:lol: Det er nesten så jeg gleder meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutes ago, Christine said:

Så utrolig gøy når man i 80-sonen på en svingete og mørk vei kjører inn i en såpeglatt sving! Jeg holdt heldigvis ikke 80, har erfaring nok til at jeg ikke trykket på bremsen, og det kom ikke bil i mot, takk gud. Den følelsen når ræva på bilen sklir ut og man ligger sidelengs i motsatt felt på vei mot grøfta er ikke spesielt god :aww: Bikkja ble slengt inn i burveggen, men ellers gikk det heldigvis bra! 

Åh fy så ekkelt! Godt det gikk bra! :hug: 

 

Ser hunger games: catching fire, ikke helt sikker på hvorfor, for jeg så den for ei uke eller to siden :lol: Men jaja.  Lillemor sover, var oppe og sjekket henne for andre gang i stad, da fikk jeg kontakt og spurte om hun ville ha noe å drikke eller medisin, det ville hun ikke. Tror ikke feberen har steget noe. Det var pannetermometer jeg skulle kjøpe! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

Tror du det hadde funka på en hårny pedo-kjerring? 

Men alle veit jo at tenåringsgutter er kåte og homper på hva som helst :aww: 

Det er ikke helt uvanlig med sånne "tilbud", gjerne av noen som vil ha opplæring :rolleyes: Det betyr jo ikke at du må benytte deg av dem. Mennesker skal liksom ha en hjerne som kan overstyre kjønnsdrifter.  

Jeg finner bare tanken på å ha meg med en fyr på alder med ungene mine motbydelig. Hvorfor skulle man ville det, liksom? 

Hadde det ikke fungert med en vennlig advarsel, så måtte man ta til steg to: finne frem spaden..:P

Ja kjent sak det, et hull er et hull liksom...:sleep:

Verdens 'beste' unnskyldning det..'Jammen det var han/hun som ville det og da kan jeg jo ikke si nei så klart' .. Jo det kan man da for svarte svingende..Man bør faktisk spørre seg hva som ligger bak hvis en 16 åring vil ha sex med en 50 åring..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Christine skrev:

Så utrolig gøy når man i 80-sonen på en svingete og mørk vei kjører inn i en såpeglatt sving! Jeg holdt heldigvis ikke 80, har erfaring nok til at jeg ikke trykket på bremsen, og det kom ikke bil i mot, takk gud. Den følelsen når ræva på bilen sklir ut og man ligger sidelengs i motsatt felt på vei mot grøfta er ikke spesielt god :aww: Bikkja ble slengt inn i burveggen, men ellers gikk det heldigvis bra! 

Skrekk og gru! :shocked: Så bra at det gikk fint.

Må jeg virkelig innse at den aller siste delen av sengemonteringen ikke er mulig å gjøre alene? Jeg tror jeg kommer til å brekke istykker noe hvis ingen holder mens jeg skrur. Jeg vil få til sjøl! :aww:

En liten luftetur nå, så i seng.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lola Pagola said:

Lurer på om jeg skal kjøpe en Buster memory foam til Casper..
selv om det sitter langt inne å bruke 1300kr på en liten madrass. Og tenk om han ikke liker den...

Vi har tre stk, en i hver etasje til gamla. Både matmor og hund liker å ligge på den :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekk og gru! :shocked: Så bra at det gikk fint.
Må jeg virkelig innse at den aller siste delen av sengemonteringen ikke er mulig å gjøre alene? Jeg tror jeg kommer til å brekke istykker noe hvis ingen holder mens jeg skrur. Jeg vil få til sjøl! :aww:
En liten luftetur nå, så i seng.
 
Klart du klarer selv! Hent deg en stabel med bøker til å støtte opp med :)

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lo:co skrev:
Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:
 

Klart du klarer selv! Hent deg en stabel med bøker til å støtte opp med :)
 

..og spe på med en god dose bannskap..:sleep: Jeg kjøpte engang en dobbelseng fra Jysk som jeg monterte alene, det var omtrent tre millioner skruer og muttere med , sant å si var jeg ikke så lite overrasket over at det faktisk var treverk nok til å skru alt inn i..men det gikk tilslutt ikke minst med hjelp av ikke så få saftige gloser..:P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og spe på med en god dose bannskap..[emoji99] Jeg kjøpte engang en dobbelseng fra Jysk som jeg monterte alene, det var omtrent tre millioner skruer og muttere med , sant å si var jeg ikke så lite overrasket over at det faktisk var treverk nok til å skru alt inn i..men det gikk tilslutt ikke minst med hjelp av ikke så få saftige gloser..[emoji14]
Bannskap er en viktig ingrediens! :)

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, QUEST said:

Hva er det for noe , en slags saccosekk? :) 

Overhodet ikke, det er mer som en madrass som er ganske god og tjukk, og som sakte former seg etter kroppen din. Du får en fin "fordypning" der hvor det er mest press, og mindre fordypning hvor det er mindre press på madrassen. Den er veldig god og støttende, den er skikkelig tung og solid, langt langt vekk fra de der lette puslete saccosekk-ekkelskapen som er som en vannballong. Buster er skikkelig stabil og flyter ikke vekk når hunden trør på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

Overhodet ikke, det er mer som en madrass som er ganske god og tjukk, og som sakte former seg etter kroppen din. Du får en fin "fordypning" der hvor det er mest press, og mindre fordypning hvor det er mindre press på madrassen. Den er veldig god og støttende, den er skikkelig tung og solid, langt langt vekk fra de der lette puslete saccosekk-ekkelskapen som er som en vannballong. Buster er skikkelig stabil og flyter ikke vekk når hunden trør på den.

Takk, jeg skal google den :) Er det avtagbart trekk på den forresten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutes ago, QUEST said:

Hadde det ikke fungert med en vennlig advarsel, så måtte man ta til steg to: finne frem spaden..:P

:lol: 

23 minutes ago, QUEST said:

Ja kjent sak det, et hull er et hull liksom...:sleep:

Ja, jeg syns det er fint at vi kan redusere halve verdens befolkning til erekterte peniser :P 

23 minutes ago, QUEST said:

Verdens 'beste' unnskyldning det..'Jammen det var han/hun som ville det og da kan jeg jo ikke si nei så klart' .. Jo det kan man da for svarte svingende..Man bør faktisk spørre seg hva som ligger bak hvis en 16 åring vil ha sex med en 50 åring..

Tror det er den mest brukte unnskyldninga, så da er det sikkert sant? 

Just now, *Kat84* said:

Jeg vurderer å notere det i kalenderen :P

Det syns jeg du skal! Jeg måtte sjekke når det var igjen, men heldigvis for meg er det etter Trevor Noah har vært i Oslo, så da rekker jeg det først! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
3 minutter siden, 2ne skrev:

Det syns jeg du skal! Jeg måtte sjekke når det var igjen, men heldigvis for meg er det etter Trevor Noah har vært i Oslo, så da rekker jeg det først! :D 

Phew! Hadde vært kjipt å gå glipp av det for en slik tullete bagatell :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tre stk, en i hver etasje til gamla. Både matmor og hund liker å ligge på den [emoji14] 

Såpass ja! Kjøpte dere den største? (Må finne frem målebånd... klarer ikke se for meg om 70x100 er gigastort eller ikke). Har du bilde med Luna som ligger i den, tilfeldigvis? :-) Hun og Casper er vel ganske like i størrelsen, innbiller jeg meg.
Hva er det for noe , en slags saccosekk? [emoji4] 

Det er vel som en tempur-madrass for hunder:-)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...