Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Siri skrev:

Det blir jo så mye søppel av sånt... grut som må vaskes vekk hver gang man skal ha ny kanne... Nei takke meg til pulver altså. Sunnere er det også, i følge ekspertene :P 

Ekspertene kan gå og legge seg. 
Det finnes filter til presskanne :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hils på Silma, North Sheltie's Starlight Har vært en svipptur innom Harstad og hentet lillegull, og sjokkert hele familien, var kun gubben som visse jeg skulle ha valp Tantebarnet til Inya, og en

Jeg danset til krampa tok meg. Bokstavelig talt. Jeg har vondt i føttene, leggene truer med ny krampe etter en siste sluttspurt til Mambo Nr 5, jeg har hold i siden, og senebetennelsen i armene fikk k

Hils på Rhiannon❤

Posted Images

Just now, Siri said:

Det blir jo så mye søppel av sånt... grut som må vaskes vekk hver gang man skal ha ny kanne... Nei takke meg til pulver altså. Sunnere er det også, i følge ekspertene :P 

Kaffegrut er ypperlig til planter, du som er godseier har vel storslått hage? :D:lol: 

 

Kaffe er ikke kaffe, definitivt ikke :aww:  

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Raksha skrev:

Kaffe er ikke kaffe, definitivt ikke :aww:  

Nei, det er store forskjeller der. Enkelte typer burde ikke være lov å kalle kaffe en gang. :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, *Kat84* skrev:

Ekspertene kan gå og legge seg. 
Det finnes filter til presskanne :aww: 

Eksperter TROR de er eksperter... har har ikke TROEN på dem :aww: 
Men det blir fortsatt søppel og den må fortsatt ordnes mye mer enn bare en kopp med pulver :P 

19 minutter siden, Raksha skrev:

Kaffegrut er ypperlig til planter, du som er godseier har vel storslått hage? :D:lol: 

Det er lite hage å spore her på kontoret... jeg tror den litt forvokste Aloe Veraen som står i vinduet ville drukna i kaffegrut om den skulle være avtaker av alt :P Og igjen: Det skaper mye mer jobb når man må vaske og fjerne kaffegruten enn om man bare har pulver som løser seg opp selv :P 

19 minutter siden, Raksha skrev:

Kaffe er ikke kaffe, definitivt ikke :aww:  

Joda, kaffe er kaffe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Siri skrev:

Eksperter TROR de er eksperter... har har ikke TROEN på dem :aww: 
Men det blir fortsatt søppel og den må fortsatt ordnes mye mer enn bare en kopp med pulver :P 

Eksperter som skal fortelle meg hvilke trender jeg skal like, hva som smaker best, og hva som er sunnest og minst sunt tror jeg ikke på i det hele tatt. 
Det er sjelden de har rett for mitt vedkommende :P 

Jammen man får jo så mye bedre smak! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Christine said:

Nei, ikke slutt å fortell! Gøy når man plutselig ser rasen for noe annet enn hva man har gjort de siste årene :) 

Åh, jeg holder aldri kjeft jeg, så det er nok ikke et problem :lol: 

2 hours ago, JeanetteH said:

Saint hadde hatt fest når vi kom hjem fra jobb i går :lol: 

 

 

Flinke! De har litt å gå på før de tar igjen et par belgere jeg har kjent, men de er unge, det er en god start! :lol: 

--

Alle dere hannhundeiere som har påstått at vi ikke trenger å si så mye om tispene våre - jeg sendte en mail til hannhund-eier i går med minimalt med info, det var navn, hvor mange ganger hun er stilt ut med hvilket resultat, at hun har gått en MH, har katarakt og har et kull der alle er fri for det de er sjekka for. Gjett hva? Han vil ha mer info, han. Han vil se MH'en til Leah, vil vite helsestatus på søsken og foreldrene hennes, og han vil vite mer om katarakt og hva de norske reglene er for det. Den ene gangen jeg ikke bombarderer en stakkar med info, da vil han ha den infoen jeg pleier å gi :lol: 

Så AN skulle jeg ønske jeg visste hva y-søms-katarakt het på engelsk :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jammen man får jo så mye bedre smak! :D 

Jeg synes da pulverkaffen smaker utmerket, jeg :D Alt kan kamufleres med en bitteliten sjokoladebit :D 

Akkurat nå, Line skrev:

@Siri Nå har du bare å holde kjeft og gjøre som folk sier. La pulverkaffen stå og lag deg litt mer jobb!!

:lol: 

Ja, nei her skal vi ikke gå for lettvinte løsninger gitt :lol: 

Akkurat nå, 2ne skrev:

Alle dere hannhundeiere som har påstått at vi ikke trenger å si så mye om tispene våre - jeg sendte en mail til hannhund-eier i går med minimalt med info, det var navn, hvor mange ganger hun er stilt ut med hvilket resultat, at hun har gått en MH, har katarakt og har et kull der alle er fri for det de er sjekka for. Gjett hva? Han vil ha mer info, han. Han vil se MH'en til Leah, vil vite helsestatus på søsken og foreldrene hennes, og han vil vite mer om katarakt og hva de norske reglene er for det. Den ene gangen jeg ikke bombarderer en stakkar med info, da vil han ha den infoen jeg pleier å gi :lol: 

Så AN skulle jeg ønske jeg visste hva y-søms-katarakt het på engelsk :P 

:lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Siri skrev:

Jeg synes da pulverkaffen smaker utmerket, jeg :D Alt kan kamufleres med en bitteliten sjokoladebit :D 

Ah, ja, det var sånn det var ja. Det var sjokoladen som var det essensielle. Det glemte jeg jo helt! 

Jeg skylder på at det er brutalt å ha kommet til fredag etter lang ferie. :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Line said:

Hjelper det ikke med betegnelsen veterinærene påfører heller, Ant. Sut.I? Sjekk koiranet :P 

Jeg googlet det, og fant ut hva det helt på engelsk på en annen sonis sin blogg. Så soniser hjelper til enten de veit det eller ikke de :lol: 

Da er det vel bare å sette seg ned og begynne å svare mannen da! 

clickgif.gif?resize=500,300&ssl=1

:teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Jåleri :P Jeg er ikke kaffesnobb, pulver funker fint :D 

Jeg foretrekker Brasero :D Eller billigpulver fra Europris funker det også :lol: Kaffe er kaffe :P 

Det blir jo så mye søppel av sånt... grut som må vaskes vekk hver gang man skal ha ny kanne... Nei takke meg til pulver altså. Sunnere er det også, i følge ekspertene :P 

Tror det er den ene tingen jeg er virkelig pirkete på :D 
Drikker te på jobben fordi traktekaffen der smaker dynge... 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Siri said:

 

Det er lite hage å spore her på kontoret... jeg tror den litt forvokste Aloe Veraen som står i vinduet ville drukna i kaffegrut om den skulle være avtaker av alt :P Og igjen: Det skaper mye mer jobb når man må vaske og fjerne kaffegruten enn om man bare har pulver som løser seg opp selv :P 

Joda, kaffe er kaffe :D 

:lol: Nei, spar den stakkars aloeveraen :lol:  Pulverkaffe er enkelt - drikker instant selv jeg, men ikke svart for det liker ikke magen min :aww:  Men nå klarer jeg å kludre det til med tilogmed det, så tror kanskje ikke jeg skal begi meg ut på så mye mer avanserte til. Hilsen svimehuet. :aww: 

 

Og hund er hund? :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo at de virkelig gode hundene i en rase gjerne er stamfar til alle levende individer, men det var litt gøy å sitte og lese om en utrolig flott beardis som levde på 80- og 90-tallet, og så rett etterpå finne ut at han er Symras tippoldefar. Jadajada, han er sikkert tippoldefar til alle andre også, men likevel så.

Lenge siden jeg har kikket på stamtavla til Symra tydeligvis, jeg pleier å ha oversikt. :aww:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå skal jeg ta et realt nakkegrep på meg selv og pelle meg ut med hunder og så ordne dyr. Sliten i dag, og våknet altfortidlig, og tenkte liksom at jeg skulle starte dagen med noe fornuftig istede for å legge meg igjen, vel - nå har jeg kopet bort like mange timer som jeg kunne sovet :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjempefine vanter til jul av sonennissen min, men husker jeg å ta dem på? Nope! Så nå har jeg vært ute 20 min med hundene mens jeg snakket med mamma i telefonen, og har skikkelig neglebit og kuldekramper i to fingre. :pinch: :icon_redface: Skulle rett ut til kaniner etterpå - men hvertfall vente til fingrene har fått normal farge igjen. I am soooo smart - SMRT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Line said:

Om du skal ete den så :P 

 

Snaaaaaaaaart helg!!

Kjøtt er kjøtt? :blink::lol:  Næsj, te er ikke te, sjokolade er ikke sjokolade, is er ikke is, smaken er som baken: din stinker :lol:  :ustol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Line said:

:lol: Du har ikke sniffa rompa mi, så det vet du ingenting om :P 

Tror ikke vi skal dra denne lenger :lol:  :lol: 

 

Nå ser jeg vareide exposed mens jeg følger saken på nettavisen. Wtf ... neeeida det er ikke meningen å sverte fyren, bare fun and games.. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...