Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

26 minutter siden, Piglet skrev:

Da hadde jeg latt de vente selv og tatt inn nestemann istedenfor, bare sånn på pur f... :P

Likte det mye bedre når det var kuldegrader og ren snø, liker ikke fullt så godt sølete hund, glatt is og sørpe. :thumbsdown:

Jeg gjør det hvis jeg kan, men som regel har vi satt av en halvtime og det er faktisk ikke så ofte at mange er her mye før tida, så da har jeg ingen å hente inn :P 

Akkurat nå, SFX skrev:

 

Så utrolig irriterende! De burde ikke fått komme inn...

 

Jeg har gitt noen ny time og bedt de komme igjen ja. Kommer man når timen er over så er liksom løpet kjørt.

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Det kom en far her og klaget på at sønnen hans hadde fått time til hjelp med innsøkning den 30. Det var nemlig alt for sent når fristen er midnatt 1 feb. (Januar har 31 dager). Jeg måtte hjelpe dem nå med en gang. Jeg forklarte at jeg hadde lunsjpause og fikk et snøft til svar. Tenk å ta pause når de ville ha hjelp! (Da hadde jeg hatt åtte rådgiversamtaler og var så sliten at jeg så i kryss).

De aller fleste elevene (og foreldrene) er veldig hyggelige da. :aww:

 

Ah, den aller mest sjarmerende typen det der, som forventer at hele verden står klar akkurat når de trenger det :rolleyes:

Jeg fikk sjaua hun siste ut igjen rimelig kjapt, du kommer ikke hit og begynner å ta opp andre helseissues når timen er brukt opp, jeg er ingen lege, beklager:aww:

Nå skal jeg gjøre ferdig papirarbeid og komme meg hjem til hundene. Ser for meg at det er blitt holkeføre nå (nei, jeg har ikke vindu) så jeg gleder meg ikke til dagens tur må jeg innrømme. Skogen er nedsnødd og skiløypene er vel ikke så fine å gå i nå når de ikke er oppkjørt på nytt etter regnet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hils på Silma, North Sheltie's Starlight Har vært en svipptur innom Harstad og hentet lillegull, og sjokkert hele familien, var kun gubben som visse jeg skulle ha valp Tantebarnet til Inya, og en

Jeg danset til krampa tok meg. Bokstavelig talt. Jeg har vondt i føttene, leggene truer med ny krampe etter en siste sluttspurt til Mambo Nr 5, jeg har hold i siden, og senebetennelsen i armene fikk k

Hils på Rhiannon❤

Posted Images

Akkurat nå, Siri skrev:

:lol: Det burde vel nesten smelte helt uten at du trenger å fyre så hardt også, tror jeg. Med høydeskrekk, så driver man ikke og klatrer på tak - rett og slett :aww: I hvert fall ikke uten at noen står og følger med og passer på at det ikke skjer noe galt. 

Jeg skal driste meg til å ta taket på hammocken, jeg tror det er trygt. For her er det to som kan stå og se på meg om jeg klatrer opp på garasjen eller huset, men jeg tror ikke de er så veldig mye til hjelp om noe skjer...

Akkurat nå, Siri skrev:

Heeeelt hypotetisk, så antar jeg at det er et ønske om å fjerne rustfarge fra pels? Kjøp svart hund... :aww: 

Så, i dette veldig hypotetiske kasuset, om jeg kjøper meg en nuffe så vil rustmisfargen i den hvite brystkassen på berneren forsvinne?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg skal driste meg til å ta taket på hammocken, jeg tror det er trygt. For her er det to som kan stå og se på meg om jeg klatrer opp på garasjen eller huset, men jeg tror ikke de er så veldig mye til hjelp om noe skjer...

:lol: Jeg tror ikke de to her er til så mye hjelp heller :P 

Sitat

Så, i dette veldig hypotetiske kasuset, om jeg kjøper meg en nuffe så vil rustmisfargen i den hvite brystkassen på berneren forsvinne?

Ja, etterhvert så... :D Det er jo bare et tidsspørsmål - så om den sorte nuffen tar bort oppmerksomheten fra den rustfarga, så... *elsker Sirilogikk*

Edit: Jeg synes ikke det passer med påskestemning i januar... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg skal driste meg til å ta taket på hammocken, jeg tror det er trygt. For her er det to som kan stå og se på meg om jeg klatrer opp på garasjen eller huset, men jeg tror ikke de er så veldig mye til hjelp om noe skjer...

Så, i dette veldig hypotetiske kasuset, om jeg kjøper meg en nuffe så vil rustmisfargen i den hvite brystkassen på berneren forsvinne?

Kan være det vil fungere, den Sirilogikken har sine egne veier:)

 

Nuh fant jeg ut at jeg tar litt Netflix,og svenske kjøttboller.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg skal driste meg til å ta taket på hammocken, jeg tror det er trygt. For her er det to som kan stå og se på meg om jeg klatrer opp på garasjen eller huset, men jeg tror ikke de er så veldig mye til hjelp om noe skjer...

Så, i dette veldig hypotetiske kasuset, om jeg kjøper meg en nuffe så vil rustmisfargen i den hvite brystkassen på berneren forsvinne?

Innen du har kjøpt deg en nuffe, så tenker jeg den misfargingen er borte, ja :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

:lol: Jeg tror ikke de to her er til så mye hjelp heller :P 

Ja, etterhvert så... :D Det er jo bare et tidsspørsmål - så om den sorte nuffen tar bort oppmerksomheten fra den rustfarga, så... *elsker Sirilogikk*

Og når den er valp vil den iallefall ta bort oppmerksomheten - nuffevalper er jo som små teddybjørner :heart: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Og så var det bare til å sutre litt til storebror igjen. :icon_redface: 

I morgen henter han meg tidlig sånn at jeg får hentet maten jeg bestilte. Etter det skal vi prøve å få gang på bilen, så kjører jeg den til han. Så bruker han helga på å prøve å rengjøre kontakten ved hengerfestet i tilfellet det er noe skitt der som gjør at batteriet tappes. Det har visst vært et problem på et par av hans biler, og visstnok noe av grunnen til at han har batterier stående på låven. :teehe: 

Så får jeg inderlig håpe at han har gode nyheter til meg over helga. Hvis det ikke funker så blir dette dyrt! :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

:lol: Jeg tror ikke de to her er til så mye hjelp heller :P 

Bor du også med Pompel og Pilt?

Sitat

Ja, etterhvert så... :D Det er jo bare et tidsspørsmål - så om den sorte nuffen tar bort oppmerksomheten fra den rustfarga, så... *elsker Sirilogikk*

Men om en potensielt trenger en quickfix fordi den hypotetiske hunden skal stilles i helga? :P 

Sitat

Edit: Jeg synes ikke det passer med påskestemning i januar... 

Nei, det er jeg enig i, jeg vil ha myk puddersnø. Nå er det hardt og glatt overalt.

1 time siden, Debbie skrev:

Kan være det vil fungere, den Sirilogikken har sine egne veier:)

Men @2ne har alltid rett, så jeg håpte hun hadde et innspill og :D 

1 time siden, Pringlen skrev:

Innen du har kjøpt deg en nuffe, så tenker jeg den misfargingen er borte, ja :P

Ikke om jeg trenger at misfargingen er borte til helga, da må jeg virkelig spontanhandle valp :D 

1 time siden, Turb skrev:

Og når den er valp vil den iallefall ta bort oppmerksomheten - nuffevalper er jo som små teddybjørner :heart: 

Glam er også som en liten teddybjørn, tenk å fornærme ham sånn!

32 minutter siden, Kokospaniel skrev:

@sfx Plush puppy skal ha noe som tar misfarging. Et eller anna block tror jeg

 

17 minutter siden, Jankaa skrev:

@SFX Vask rent med en god renseshampoo og blåshampoo?
Jeg bruker Chris Christensen, så vil anbefale Clean Start og White on White.
En runde av førstnevnte og to av siste. Det burde ta det. 

Takk for tips, men om det ikke er borte til helga så er det ikke noe stress, han skal ikke stilles mens jeg har valper, så på et par måneder bør det jo forsvinne av seg selv. Jeg tenkte hvis det var noe jeg hadde i hus jeg kan bruke. Utenom maling.

Jaja, han er barbert i nakken etter våteksem i fjor, så jeg kan jo håpe at det er mer distraherende enn en gul flekk i brystet. Det ser egentlig litt ut som om han har tisset på seg selv. Det var det jeg trodde da jeg først så flekken, inntil jeg fant ut at rustent halsbånd som hviler akkurat der var en mer logisk forklaring enn akrobatisk urinering. 

Nå har jeg fjernet masse is og snø, hundene har herjet i hagen, og jeg har båret inn mer ved så jeg ikke må hente det i mørket de neste dagene. Nå har jeg snart brukt opp halvparten av det jeg kjøpte for sesongen, og jeg vet ikke om jeg skal være redd for at jeg ikke har nok. Jeg synes sånt er så innmari vanskelig å beregne. Men, det finnes vel mer til salgs et sted om jeg ser at det begynner å bli snaut. 

Skal jeg ha spagetti og kjøttsaus eller kylling tikka masala til middag? Jeg har mest lyst på det første, men hva om jeg trenger en kjapp middag i helga? Alle disse valgene... At en ikke kan leve på tørrfôr? Eller en pille. En pille med all næring og null kalorier, så kan jeg spise sjokolade og is når jeg føler for det. Og det er egentlig ganske ofte...

Nei, forsøke å snu en drittdag til noe fruktbart. For eksempel begynne på trappegelenderet opp til soverommet, jeg ser for meg at det blir flere turer i den litt ekle trappa enn vanlig når jeg har valper der oppe :wub: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Mira2.0
17 timer siden, Annik skrev:

Enkelt forklart, så skal du bli en reptil som har andre reptiler som kjæledyr? :aww:

 

17 timer siden, Raksha skrev:

Høres egentlig genialt ut :D

Eller bare droppe å ha kjæledyr da, eventuelt til nød en nakenhund eller eller noe sånt. :aww:  Ingen som roter og søler og maser og og og...

Ok, det er mulig at det skinner bittelitt gjennom at jeg har vært dårlig i tre dager og huset er rotete. :aww: 

 

Hør konspirasjonspodden om verden styrt av reptiler... :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Just now, SFX said:

 

Takk for tips, men om det ikke er borte til helga så er det ikke noe stress, han skal ikke stilles mens jeg har valper, så på et par måneder bør det jo forsvinne av seg selv. Jeg tenkte hvis det var noe jeg hadde i hus jeg kan bruke. Utenom maling.

 

Zalo fjerner det meste, og om du bare vasker begrenset område så tåler pelsen det greit :)
Har vaska puddel full av olje i zalo, gikk fint det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tur til dyrebutikken å kjøpe mer av kjøttbollene fra country hunter. Nedtur at de skal slutte å selge det, som eneste forhandler her i området...de skulle utvide sortimentet av VOM, så da blir det vel tilbake til det da. Men mannen skulle høre om de kunne bestille inn til meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Debbie skrev:

Kan være det vil fungere, den Sirilogikken har sine egne veier:)

:whistle: 

54 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Var 14 grader her i går :P wtf.

Man kan ikke bo et sted det er 14 grader i januar :o 
Det.er.helt.feil :o:o:o 

8 minutter siden, SFX skrev:

Bor du også med Pompel og Pilt?

Tidvis tror jeg de er både Pompel og Pilt, og de to gode naboer :aww: 

8 minutter siden, SFX skrev:

Men om en potensielt trenger en quickfix fordi den hypotetiske hunden skal stilles i helga? :P 

Rustfjerner? :whistle: 

8 minutter siden, SFX skrev:

Nei, det er jeg enig i, jeg vil ha myk puddersnø. Nå er det hardt og glatt overalt.

Jeg også... :aww: 

8 minutter siden, SFX skrev:

Men @2ne har alltid rett, så jeg håpte hun hadde et innspill og :D 

Men jeg tar aldri feil, så..ehhh... :aww: 

8 minutter siden, SFX skrev:

Nå har jeg snart brukt opp halvparten av det jeg kjøpte for sesongen, og jeg vet ikke om jeg skal være redd for at jeg ikke har nok. Jeg synes sånt er så innmari vanskelig å beregne. Men, det finnes vel mer til salgs et sted om jeg ser at det begynner å bli snaut. 

Det kommer vel mest an på været framover tenker jeg :D Om det fortsetter med bare varmegrader, så har du vel ved til neste år også... :P Blir det krise, så har jeg sikkert litt ved til overs, jeg også :D 

Dagens mysterium: Hvorfor ble ikke Willy flokete av selen på tur i går, når han normalt sett får digre floker etter en tur i selen? DET må jeg fundere litt på... det er flere variabler her... Vær, føre, lengde på turen, hastighet på turen, antall turer ut i grøfta der man drukner i snø, antall snurringer der selen trekkes fram og tilbake og gnukker og gnir... Nærsj - jeg bare konkluderer med at jess - han var ikke så flokete i dag, så børstingen tok bare en halvtime :D 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos dyrlegen, og han sa det muligens kunne være testikkelkreft:/ Må ta UL for å se nærmere. Men det var ikke mulig i dag. Er det bare meg, eller er det litt dumt at når man bestiller time spesifikt for å sjekke ballene, så har de ikke mulighet for å sjekke ordentlig? Skvis skvis, 840kr, bestille ny time til UL... Jeg hadde kanskje forventet å få det avklart på samme time, eller iallefall komme et skritt nærmere ett svar enn bare en kjapp skvis? Var hos ny dyrlege pga åpningstidene, jeg troe min faste hadde tatt UL på samme time... men kanskje ikke. Har ikke mulighet i morgen til timen jeg fikk, så avbestilte, er jeg fæl om jeg går tilbake til fast veterinærklinikk? Føler jeg var utro nå, men samtidig føler jeg at jeg har bundet denne runden til nytt kontor, fordi de var greie og slo av prisen fordi jeg påpekte at jeg følte jeg fikk litt lite for pengene... og de var superhyggelige og sikkert veldig flinke...

Gah... hvorfor er jeg sånn! Det er sånne ting jeg sitter og bekymrer meg for akkurat nå, ikke for om hunden min muligens har kreft...
Eller... jeg er jo veldig redd for det om jeg kjenner etter, så er kanskje derfor jeg henger meg opp i uvesentligheter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Var hos dyrlegen, og han sa det muligens kunne være testikkelkreft:/ Må ta UL for å se nærmere. Men det var ikke mulig i dag. Er det bare meg, eller er det litt dumt at når man bestiller time spesifikt for å sjekke ballene, så har de ikke mulighet for å sjekke ordentlig? Skvis skvis, 840kr, bestille ny time til UL... Jeg hadde kanskje forventet å få det avklart på samme time, eller iallefall komme et skritt nærmere ett svar enn bare en kjapp skvis? Var hos ny dyrlege pga åpningstidene, jeg troe min faste hadde tatt UL på samme time... men kanskje ikke. Har ikke mulighet i morgen til timen jeg fikk, så avbestilte, er jeg fæl om jeg går tilbake til fast veterinærklinikk? Føler jeg var utro nå, men samtidig føler jeg at jeg har bundet denne runden til nytt kontor, fordi de var greie og slo av prisen fordi jeg påpekte at jeg følte jeg fikk litt lite for pengene... og de var superhyggelige og sikkert veldig flinke...

Gah... hvorfor er jeg sånn! Det er sånne ting jeg sitter og bekymrer meg for akkurat nå, ikke for om hunden min muligens har kreft...
Eller... jeg er jo veldig redd for det om jeg kjenner etter, så er kanskje derfor jeg henger meg opp i uvesentligheter nå.

Åååh, så kjipt om han har kreft :heart:

Jeg ville gått til den veterinæren/det veterinærkontoret jeg har mest tillit til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Belgerpia skrev:

Zalo fjerner det meste, og om du bare vasker begrenset område så tåler pelsen det greit :)
Har vaska puddel full av olje i zalo, gikk fint det :)

Takk for tips, da prøver jeg det.

Akkurat nå, Siri skrev:

Tidvis tror jeg de er både Pompel og Pilt, og de to gode naboer :aww: 

Hahahaha, jeg kan se for meg det!

Akkurat nå, Siri skrev:

Rustfjerner? :whistle: 

Jeg har noen sånne vidundersprayer, kanskje de funker?

Akkurat nå, Siri skrev:

Det kommer vel mest an på været framover tenker jeg :D Om det fortsetter med bare varmegrader, så har du vel ved til neste år også... :P Blir det krise, så har jeg sikkert litt ved til overs, jeg også :D 

Joda, det skjønner jo jeg også, men jeg håper jo at vinteren ikke er over. I fjor husker jeg vi fikk maaaaassssse snø i april, vi gikk med snø til knærne rett før vi dro på utstilling i Roskilde siste helga i april. Jaja, jeg tar det kubbe for kubbe, jeg får ikke styrt været uansett.

Akkurat nå, Siri skrev:

Dagens mysterium: Hvorfor ble ikke Willy flokete av selen på tur i går, når han normalt sett får digre floker etter en tur i selen? DET må jeg fundere litt på... det er flere variabler her... Vær, føre, lengde på turen, hastighet på turen, antall turer ut i grøfta der man drukner i snø, antall snurringer der selen trekkes fram og tilbake og gnukker og gnir... Nærsj - jeg bare konkluderer med at jess - han var ikke så flokete i dag, så børstingen tok bare en halvtime :D 

Statisk spenning i lufta, er det en variabel? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Lola Pagola said:

Var hos dyrlegen, og han sa det muligens kunne være testikkelkreft:/ Må ta UL for å se nærmere. Men det var ikke mulig i dag. Er det bare meg, eller er det litt dumt at når man bestiller time spesifikt for å sjekke ballene, så har de ikke mulighet for å sjekke ordentlig? Skvis skvis, 840kr, bestille ny time til UL... Jeg hadde kanskje forventet å få det avklart på samme time, eller iallefall komme et skritt nærmere ett svar enn bare en kjapp skvis? Var hos ny dyrlege pga åpningstidene, jeg troe min faste hadde tatt UL på samme time... men kanskje ikke. Har ikke mulighet i morgen til timen jeg fikk, så avbestilte, er jeg fæl om jeg går tilbake til fast veterinærklinikk? Føler jeg var utro nå, men samtidig føler jeg at jeg har bundet denne runden til nytt kontor, fordi de var greie og slo av prisen fordi jeg påpekte at jeg følte jeg fikk litt lite for pengene... og de var superhyggelige og sikkert veldig flinke...

Gah... hvorfor er jeg sånn! Det er sånne ting jeg sitter og bekymrer meg for akkurat nå, ikke for om hunden min muligens har kreft...
Eller... jeg er jo veldig redd for det om jeg kjenner etter, så er kanskje derfor jeg henger meg opp i uvesentligheter nå.

typisk veterinærkontor i anicura eller evidensia det der.. bestill time for å få noe sjekka, kom innom "ja det må vi se på, du må ha ny time" 800 kr takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Var hos dyrlegen, og han sa det muligens kunne være testikkelkreft:/ Må ta UL for å se nærmere. Men det var ikke mulig i dag. Er det bare meg, eller er det litt dumt at når man bestiller time spesifikt for å sjekke ballene, så har de ikke mulighet for å sjekke ordentlig? Skvis skvis, 840kr, bestille ny time til UL... Jeg hadde kanskje forventet å få det avklart på samme time, eller iallefall komme et skritt nærmere ett svar enn bare en kjapp skvis? Var hos ny dyrlege pga åpningstidene, jeg troe min faste hadde tatt UL på samme time... men kanskje ikke. Har ikke mulighet i morgen til timen jeg fikk, så avbestilte, er jeg fæl om jeg går tilbake til fast veterinærklinikk? Føler jeg var utro nå, men samtidig føler jeg at jeg har bundet denne runden til nytt kontor, fordi de var greie og slo av prisen fordi jeg påpekte at jeg følte jeg fikk litt lite for pengene... og de var superhyggelige og sikkert veldig flinke...

Gah... hvorfor er jeg sånn! Det er sånne ting jeg sitter og bekymrer meg for akkurat nå, ikke for om hunden min muligens har kreft...
Eller... jeg er jo veldig redd for det om jeg kjenner etter, så er kanskje derfor jeg henger meg opp i uvesentligheter nå.

Hadde blitt ganske pissed om de ikke hadde sjekket med en gang ja. Sånt er liksom greit å få funnet ut av når man er der, ikke en dag eller tre etterpå. Det er jo derfor man er der. For å sjekke det. Ikke for å få bekreftet at den er stor, det vet man jo. 

Hadde uten tvil byttet tilbake og, ja :sleep: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, SFX said:

Men @2ne har alltid rett, så jeg håpte hun hadde et innspill og :D 

Ikke egentlig, jeg har ikke hatt hund der rustflekker vil være spesielt skjemmende :P Men et kjapt googlesøk og jeg finner en artikkel som foreslår eplesidereddik, rå potet, lime, brann og folie. Jeg foreslår å ikke teste brann :aww: 

Just now, Lola Pagola said:

Var hos dyrlegen, og han sa det muligens kunne være testikkelkreft:/ Må ta UL for å se nærmere. Men det var ikke mulig i dag. Er det bare meg, eller er det litt dumt at når man bestiller time spesifikt for å sjekke ballene, så har de ikke mulighet for å sjekke ordentlig? Skvis skvis, 840kr, bestille ny time til UL... Jeg hadde kanskje forventet å få det avklart på samme time, eller iallefall komme et skritt nærmere ett svar enn bare en kjapp skvis? Var hos ny dyrlege pga åpningstidene, jeg troe min faste hadde tatt UL på samme time... men kanskje ikke. Har ikke mulighet i morgen til timen jeg fikk, så avbestilte, er jeg fæl om jeg går tilbake til fast veterinærklinikk? Føler jeg var utro nå, men samtidig føler jeg at jeg har bundet denne runden til nytt kontor, fordi de var greie og slo av prisen fordi jeg påpekte at jeg følte jeg fikk litt lite for pengene... og de var superhyggelige og sikkert veldig flinke...

Gah... hvorfor er jeg sånn! Det er sånne ting jeg sitter og bekymrer meg for akkurat nå, ikke for om hunden min muligens har kreft...
Eller... jeg er jo veldig redd for det om jeg kjenner etter, så er kanskje derfor jeg henger meg opp i uvesentligheter nå.

Nei, det er dyrt og de burde hatt UL tilgjengelig når du spesifikt bestiller time til sjekk av testikler. Det burde være åpenlyst at du trenger noe mer enn skvis-skvis, det klarer du jo sjøl. Jeg hadde gått tilbake til min faste klinikk om jeg var fornøyd med dem, uten å tenke noe større over den nye klinikken. De innbyr jo ikke akkurat til tillit når de sier "det er kanskje kreft, kom tilbake seinere så vi kan loppe deg for litt mer penger". 

Sånn utover det - krysser fingrene for at det ikke er kreft :hug: 

--

Jeg er tilbake på å hate vinter. Jeg HATER vinter. Selv når den leker vestlandsvinter. Eller særlig da. Alt ettersom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så kjipt om han har kreft [emoji813]
Jeg ville gått til den veterinæren/det veterinærkontoret jeg har mest tillit til.
Uff ja :( Og de har jo vært litt forskjellige en stund uten jeg har tenkt videre over det, er jo vanlig at de er litt forskjellige og jeg har egentlig aldri studert dem så nøye så forandringen har vel skjedd gradvis... men superlenge har det ikke vært sånn da... om det er noe krysser jeg fingrene for null spredning, så får det bli snipp snipp. Selv om jeg håpet ar jeg aldri måtte legge ham i narkose igjen.

Jeg tror nok det blir det faste veterinærkontoret... vi har jo brukt dem i 10 år og alltid vært fornøyd. Føler jeg har rotet meg inn i et trekantdrama. Der den eneste parten som har drama er meg da.
typisk veterinærkontor i anicura eller evidensia det der.. bestill time for å få noe sjekka, kom innom "ja det må vi se på, du må ha ny time" 800 kr takk. 
Frekt altså...
Hadde blitt ganske pissed om de ikke hadde sjekket med en gang ja. Sånt er liksom greit å få funnet ut av når man er der, ikke en dag eller tre etterpå. Det er jo derfor man er der. For å sjekke det. Ikke for å få bekreftet at den er stor, det vet man jo. 
Hadde uten tvil byttet tilbake og, ja [emoji99] 
Ja når du sier det på den måten høres valget veldig enkelt ut!
Jeg er egentlig ikke en sånn som kommenterer prisen på ting, men akkurat i dag klarte jeg ikke la vær, følte det var så urimelig.
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Var hos dyrlegen, og han sa det muligens kunne være testikkelkreft:/ Må ta UL for å se nærmere. Men det var ikke mulig i dag. Er det bare meg, eller er det litt dumt at når man bestiller time spesifikt for å sjekke ballene, så har de ikke mulighet for å sjekke ordentlig? Skvis skvis, 840kr, bestille ny time til UL... Jeg hadde kanskje forventet å få det avklart på samme time, eller iallefall komme et skritt nærmere ett svar enn bare en kjapp skvis? Var hos ny dyrlege pga åpningstidene, jeg troe min faste hadde tatt UL på samme time... men kanskje ikke. Har ikke mulighet i morgen til timen jeg fikk, så avbestilte, er jeg fæl om jeg går tilbake til fast veterinærklinikk? Føler jeg var utro nå, men samtidig føler jeg at jeg har bundet denne runden til nytt kontor, fordi de var greie og slo av prisen fordi jeg påpekte at jeg følte jeg fikk litt lite for pengene... og de var superhyggelige og sikkert veldig flinke...

Gah... hvorfor er jeg sånn! Det er sånne ting jeg sitter og bekymrer meg for akkurat nå, ikke for om hunden min muligens har kreft...
Eller... jeg er jo veldig redd for det om jeg kjenner etter, så er kanskje derfor jeg henger meg opp i uvesentligheter nå.

Jeg ville definitivt brukt den veterinæren jeg stoler mest på :) Ikke bry deg om hva DE tenker... Men er det den ene testikkelen som har blitt større, eller er det den andre som har blitt mindre? 

Akkurat nå, SFX skrev:

Hahahaha, jeg kan se for meg det!

:teehe:

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg har noen sånne vidundersprayer, kanskje de funker?

Test det :D 

Akkurat nå, SFX skrev:

Joda, det skjønner jo jeg også, men jeg håper jo at vinteren ikke er over. I fjor husker jeg vi fikk maaaaassssse snø i april, vi gikk med snø til knærne rett før vi dro på utstilling i Roskilde siste helga i april. Jaja, jeg tar det kubbe for kubbe, jeg får ikke styrt været uansett.

Sant nok - man får ta det som det kommer :ahappy:

Akkurat nå, SFX skrev:

Statisk spenning i lufta, er det en variabel? :P 

Helt klart... og om det er høytrykk eller lavtrykk også... Vind eller ikke vind, vått eller tørt underlag... snøtekstur... regn eller snøvær.. eller oppholds... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...