Gå til innhold
Hundesonen.no
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel ingen som har snakket om overtid? Jeg kom inn fredags morgen, og de hadde åpent i ti timer. Så travelt er det ingen som har det. Undersøkelse på annen klinikk tok ikke stort mer enn fem minutter, og ja det ble målt både tåreproduksjon og farget for å se etter sår. Jeg er jo veldig spent på hva du mener det var riktig å gjøre her, ettersom det etter din mening åpenbart er innafor å avvise kunder som tydelig trenger behandling?
    • Så du forlanger at veterinærer skal jobbe overtid fordi du skal reise på ferie? Det er jo helt absurd. Jeg skriver forøvrig aldri ut antibiotika uten en ordentlig øyeundersøkelse hvor jeg måler trykk, tåreproduksjon og farger etter sår. Tar ikke meg to minutter i hvert fall. 
    • Det er mer enn nok mennesker som ikke har et forhold til hvor maten kommer fra.
      Synes likevel ikke at det kvalifiserer til å skrive om barnesanger.
      Man lærer faktisk ikke noe mer om kyr og sauer som mat, hvis man later som de ikke er det. 
      Om man velger å ikke spise kjøtt, så er det like greit som å velge motsatt. 
      Barn klarer ikke å ta slike valg før de er relativt store, og jeg tør vedde på at foreldrene styrer
      kostholdet deres uansett hvilken sang man synger. 
    • Snakket med en annen vet dagen etter og hun sa at vakta i følge loven måtte ha tatt katten. Skjer noe lignende igjen skal jeg kreve at den tas inn! Stakkars katten kunne sluppet nesten en time med store smerter hadde første vakta tatt den imot. Var hos dyrlegen for 12 ukers vaksine forrige uke og hun var enig i at valpen var litt vel slank. La på ganske mye på maten men syns ikke hun la på seg noe, var hos vet i dag og veide henne. Opp 1100 g! Snakk om å se seg blind på egen hund Nå kan vi gå tilbake til vanlig foring tror jeg
    • Ingen parkeringshus i nærheten av jobb? Sånn i tilfelle rottefelle når våren kommer? Eventuelt silvershade, så lenge det lar seg gjøre? 
      Frøken Hittehund (nykommeren som har vært her i 2,5 mnd.) er ikke spesielt glad i å være alene, så er noe usikker på om det vil funke å sette dem igjen hjemme når leiligheten blir folketom på dagtid (om et par uker). Har parkering i garasje på jobb, så de kan være med dit, og de kan egentlig være inne også, men to unge huskyer er jeg smått usikker på om er en hit sammen med eldre mennesker som er lette å velte  

• Nylig opprettede emner