Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

10 hours ago, Siri said:

?? Jeg har VÆRT Siri i kveld. Ja, som i at Siri har stelt pels...

Selvsagt gjorde du det, det var jo freddan :D 

1 hour ago, Stine said:

Liker ikke helt at de gode gamle staffene driver og dør... De som er på alder med Trym liksom. Det er for tidlig! De skal jo bli 13-14 år jo.

Hvor gammel er Trym? 

--

AN venter jeg på sykepleier og mykere kroppsdeler :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hils på Silma, North Sheltie's Starlight Har vært en svipptur innom Harstad og hentet lillegull, og sjokkert hele familien, var kun gubben som visse jeg skulle ha valp Tantebarnet til Inya, og en

Jeg danset til krampa tok meg. Bokstavelig talt. Jeg har vondt i føttene, leggene truer med ny krampe etter en siste sluttspurt til Mambo Nr 5, jeg har hold i siden, og senebetennelsen i armene fikk k

Hils på Rhiannon❤

Posted Images

9 hours ago, Midas said:

Tar du bachelor på nettstudier? Visste ikke at det gikk an jeg. Kanskje jeg skal sjekke ut om det er noe nettstudie jeg kan ta. Det kan jo være lurt å forberede seg på å bli frisk og arbeidsfør i tilfelle man blir det før pensjonsalder :nesevis:

og @*Kat84*  Det er stadig flere "vanlige" utdanninsinstitusjoner som også tilbyr nettstudier. RIktignok har de fleste eksamen som man fysisk må møte opp til, og mange av dem noen samlinger i løpet av faget/studiet (avhengig av størrelsen).  Man kan ta både bachelor og master på den måten i enkelte studieretninger.  Finnes også universiteter (av den vanlige typen) i Sverige og Danmark som tilbyr dette. 
 

Så fint å høre at det var full klaff å være på festen @SFX:D

 

-----------------------

Jeg skal om ikke lenge avgårde og møte 2 av de andre valpene fra Lucidakullet. Tar med meg Polaris og Dalbris så går vi en sving. Litt artig når noen bor såpass nærme at man kan se de jevnlig :) 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, 2ne skrev:

Selvsagt gjorde du det, det var jo freddan :D 

Hvor gammel er Trym? 

--

AN venter jeg på sykepleier og mykere kroppsdeler :aww: 

Han er 9 år :)

Hvem skulle trodd at det er mange flere skiløyper utenfor døra her enn det var på Gran!? Herlig start på morran :wub:

IMG_20180113_091132.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10.1.2018 at 8:39 PM, Lola Pagola said:

Scrolla litt ned på instagram, kom over denne som viser forskjellen på Casper og Sniff i et nøtteskall. Sært utrykk. Hvorfor må det et nøtteskall til for at man skal kunne se forskjell på ting.
 

Åh! :heart: Som å se Pøbel og Kamar i andre kropper. Sånn holdt de på også. Kamar var som Sniff, Pøbel som Casper. :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SFX skrev:

Jeg danset til krampa tok meg. Bokstavelig talt. Jeg har vondt i føttene, leggene truer med ny krampe etter en siste sluttspurt til Mambo Nr 5, jeg har hold i siden, og senebetennelsen i armene fikk kjørt seg under YMCA.

Men jeg er lykkelig. Jeg har vokst opp med klassefester på barne- og ungdomsskolen hvor jeg fikk beskjeder i stilen "jeg blir kvalm av å se flesket ditt disse". Så jeg har brukt to tiår som veggpryd for å skåne både meg selv og andre, og for det aller meste bare danset hjemme alene. Men i dag tok en profesjonell danser meg i hånda og dro meg ut på dansegulvet sammen med skuespillere, musikere, kontoransatte, C-kjendiser, direktører og vanlige folk. Og ingen tittet rart på meg, og jeg ga ****, og jeg sparket av meg tunge støvler og danset i raggsokker, og jeg har danset til krampa tok meg og ba meg dra hjem. Og jeg er klin edru.

Jeg er så evinnelig takknemlig for tilfeldighetene som førte til at jeg havnet på denne internfesten.

Selv om jeg kommer til å føle meg litt "hungover" i kroppen i morgen. Totally worth it.

HERLIG!!!! :bananas:(det var sånn du dansa, sant??? :D)

1 time siden, 2ne skrev:

Selvsagt gjorde du det, det var jo freddan :D 

Også jeg som trodde det kom som en stoooor overraskelse :P 

Nå skal vi straks dra ut for å gå på tur med den rare gjengen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sove før halv fem i natt :| Sikkert fordi jeg har sovet så mye den siste uken, så i dag skal jeg være våken så jeg får sove igjen i natt.
Satt i gang robotstøvsugeren og gikk og la meg litt igjen mens han gjør arbeidet :P Mannen og lillemor er ut på skitur, i den grad det kan kalles det med en på 3,5 år :) Han har virkelig stått på den siste uken :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
43 minutter siden, Snøfrost skrev:

og @*Kat84*  Det er stadig flere "vanlige" utdanninsinstitusjoner som også tilbyr nettstudier. RIktignok har de fleste eksamen som man fysisk må møte opp til, og mange av dem noen samlinger i løpet av faget/studiet (avhengig av størrelsen).  Man kan ta både bachelor og master på den måten i enkelte studieretninger.  Finnes også universiteter (av den vanlige typen) i Sverige og Danmark som tilbyr dette. 

Det merket jeg når jeg sjekket ut BI i dag :) 
Og etterpå så jeg at det var akkurat det samme jeg var på utkikk etter som @Krutsi er i gang med. :)  Og allerede nå kjenner jeg på angsten for heftig teoretisk matte :whistle: 

Nå venter jeg på at pølser skal bli nok opptinte til at jeg får delt dem opp som godbiter. Lang tur i fjellet i dag og få ut litt energi hos både meg og Sjef før storm og Sibirkulde kommer. Det var i hvert fall det VG påstod om både søndag og mandag, så da er det om å gjøre å benytte den muligheten som er i dag i tilfellet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SFX skrev:

Jeg danset til krampa tok meg. Bokstavelig talt. Jeg har vondt i føttene, leggene truer med ny krampe etter en siste sluttspurt til Mambo Nr 5, jeg har hold i siden, og senebetennelsen i armene fikk kjørt seg under YMCA.

Men jeg er lykkelig. Jeg har vokst opp med klassefester på barne- og ungdomsskolen hvor jeg fikk beskjeder i stilen "jeg blir kvalm av å se flesket ditt disse". Så jeg har brukt to tiår som veggpryd for å skåne både meg selv og andre, og for det aller meste bare danset hjemme alene. Men i dag tok en profesjonell danser meg i hånda og dro meg ut på dansegulvet sammen med skuespillere, musikere, kontoransatte, C-kjendiser, direktører og vanlige folk. Og ingen tittet rart på meg, og jeg ga ****, og jeg sparket av meg tunge støvler og danset i raggsokker, og jeg har danset til krampa tok meg og ba meg dra hjem. Og jeg er klin edru.

Jeg er så evinnelig takknemlig for tilfeldighetene som førte til at jeg havnet på denne internfesten.

Selv om jeg kommer til å føle meg litt "hungover" i kroppen i morgen. Totally worth it.

Så godt å høre, fikk tårer i øyne, herlig:D

Jeg vurderer å droppe treningsgruppa mi. Vi er en fin liten gjeng, hvor alle trener positivt og er en fin liten gjeng. Nå vil de ha inn en ny person som jeg ikke orker, en 16åring med alt for stor ego, alt for mange meninger, og prater mer drit enn ho driter- og hun er stygg med hunden. Så da trekker jeg meg fra gruppa- jeg orker ikke å grue meg til å gå på trening. Bruke krefter på henne. Så da blir det faktisk ikke trening på meg i vår... det er dumt når jeg har meldt meg på stevner....

Ellers har jeg fått meg ny mobil, ny modell og type. Jeg er for gammalt til sånt...

Beklager klaging, sliten i dag. Men ha en fin dag soniser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Stine said:

Han er 9 år :)

Hvem skulle trodd at det er mange flere skiløyper utenfor døra her enn det var på Gran!? Herlig start på morran :wub:

IMG_20180113_091132.jpg

Jeg har alltid tenkt at 9 år ikke egentlig er en gammel hund, og jeg syns jo strengt tatt det fortsatt, men etter ymse diskusjoner om levealder samt ingen hund utenom min første som har blitt over 10 år, så kanskje 9 år er gammelt allikevel. Men ikke Trym da, han skal bli 13-14 år :aww: Han har vel vært gammel hund i hodet sitt allerede noen år han, så det blir jo ikke rare forskjellen? :P 

1 hour ago, Siri said:

Også jeg som trodde det kom som en stoooor overraskelse :P 

Veldig! Det ville vært enda med overraskende om du i tillegg hadde spist kyllingvinger :P 

--

AN er datterbarnet og pappa på tur med de firbeinte jentene. De var litt usikre på om de skulle ha med seg Monsteret, de skal gå et sted det ikke nødvendigvis er sti, og det kan bli tungt for en liten kropp å hoppe fra fotspor til fotspor :P Men samtidig så veier jo ikke den lille kroppen mer enn at man orker å bære henne om det skulle bli for drøyt for henne, så siden hun sang så vakkert (eller sutra, som det også kan kalles) da datterbarnet begynte å kle på seg selv og pudlene, fikk hun være med allikevel :ahappy: 

Jeg fikk være hjemme og snakke med mammaen min, og nå skal jeg fortsette å se True Detective :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Raksha skrev:

Jeg har en fin fancy plan om å begynne å lage matplan og handle stort og planlagt igjen. Det har sklidd ut ganske mye og det blir for dyrt med småhandling på coopen hele tiden. 

Men jeg ER så matlei... Ingenting som frister og ingenting jeg har lyst til å lage :gaah:  Inspirasjon - kom til meg!

Blålinn kniper igjen, men siden hun takket nei til paprika, så regner jeg med at de har kommet i morgen tidlig. :ahappy: Gleder meg til å se hva hun gjemmer på. 

 

Heng en liste med middagsforslag på innsiden av en skapdør, og før det på hver gang du kommer på noe. Man glemmer nemlig helt at det finnes hjemmelaget spaghettilasagne med ost- og tomatsaus, god, gammeldags kjøttsuppe, rødbetkaker, linsesuppe med hvitløk, skinkesalat med karrydressing, fylte kyllingfileter, ovnsbakt laks med kokt asparges og de to hundre andre middagene man kan variere med. Matleihet handler vel ofte om manglende variasjon.

9 timer siden, SFX skrev:

Jeg danset til krampa tok meg. Bokstavelig talt. Jeg har vondt i føttene, leggene truer med ny krampe etter en siste sluttspurt til Mambo Nr 5, jeg har hold i siden, og senebetennelsen i armene fikk kjørt seg under YMCA.

Men jeg er lykkelig. Jeg har vokst opp med klassefester på barne- og ungdomsskolen hvor jeg fikk beskjeder i stilen "jeg blir kvalm av å se flesket ditt disse". Så jeg har brukt to tiår som veggpryd for å skåne både meg selv og andre, og for det aller meste bare danset hjemme alene. Men i dag tok en profesjonell danser meg i hånda og dro meg ut på dansegulvet sammen med skuespillere, musikere, kontoransatte, C-kjendiser, direktører og vanlige folk. Og ingen tittet rart på meg, og jeg ga ****, og jeg sparket av meg tunge støvler og danset i raggsokker, og jeg har danset til krampa tok meg og ba meg dra hjem. Og jeg er klin edru.

Jeg er så evinnelig takknemlig for tilfeldighetene som førte til at jeg havnet på denne internfesten.

Selv om jeg kommer til å føle meg litt "hungover" i kroppen i morgen. Totally worth it.

Dette er det herligste innlegget jeg har lest på sonen på år og dag! 

Jeg drømte om et kjempestort slott der alle dørene alltid var åpne for at folk kunne gå fritt omkring. Mange herlige rom, blant annet en spaavdeling med svære bassenger. Og mange spennende rom som det var vanskelig å komme til, smale, bratte trapper og falleferdige gallerier og ganger. Når man drømmer så spennende så må det vel være greit å sove til 11:00? (:icon_redface:).

Her skal det støvsuges, en gjesteseng skal skrues sammen, en kofte skal monteres og en del andre lignende prosjekter.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snoffe skrev:

Så kjekt å lese!! Nå ble jeg glad på dine vegne :D

Tusen takk :D

4 timer siden, Snoffe skrev:

I dag har jeg planer, men nå gruer jeg meg som bare f. Har måtte opp og ut med hundene to ganger i natt. Og det er forsåvidt greit det, når de er dårlig i magen. Men de måtte bare tisse, og de måtte bare drite. Enda magen var helt fin, og de ble luftet godt før vi la oss (og gikk da på do). Hvorfor hunder, hvorfor i natt:gaah:

Nei, får komme meg opp av sengen å begynne å forberede meg. 

Håper dagen din blir bra likevel! Jeg blir så irritert når jeg selv våkner fordi jeg må på do. Kan ikke den blæra vente til jeg står opp?

2 timer siden, Snøfrost skrev:

@*Kat84*

Så fint å høre at det var full klaff å være på festen @SFX:D

Ja, det var så god stemning og mye moro! Og formen i dag er myyyye bedre enn fryktet, så dette er jo bare helt topp.

2 timer siden, Snøfrost skrev:

Jeg skal om ikke lenge avgårde og møte 2 av de andre valpene fra Lucidakullet. Tar med meg Polaris og Dalbris så går vi en sving. Litt artig når noen bor såpass nærme at man kan se de jevnlig :) 

Kos deg på valpetreff! Alltid morsomt å få følge utviklingen så tett :wub:

1 time siden, Siri skrev:

HERLIG!!!! :bananas:(det var sånn du dansa, sant??? :D)

Ja, jeg er veldig sikker på at det var akkurat sånn :D

45 minutter siden, Debbie skrev:

Så godt å høre, fikk tårer i øyne, herlig:D

Aww, så koselig sagt av deg! Det er ganske utrolig hvor godt drit fra grunnskolen kan sitte i... 

45 minutter siden, Debbie skrev:

Jeg vurderer å droppe treningsgruppa mi. Vi er en fin liten gjeng, hvor alle trener positivt og er en fin liten gjeng. Nå vil de ha inn en ny person som jeg ikke orker, en 16åring med alt for stor ego, alt for mange meninger, og prater mer drit enn ho driter- og hun er stygg med hunden. Så da trekker jeg meg fra gruppa- jeg orker ikke å grue meg til å gå på trening. Bruke krefter på henne. Så da blir det faktisk ikke trening på meg i vår... det er dumt når jeg har meldt meg på stevner...

Æsj, så teit - og dere opererer ikke med konsensus når nye folk skal vurderes for gruppa? Én person kan gjøre mye for dynamikken.

Akkurat nå, 2ne skrev:

Nå er datterbarnet og pappa på tur med de firbeinte jentene. De var litt usikre på om de skulle ha med seg Monsteret, de skal gå et sted det ikke nødvendigvis er sti, og det kan bli tungt for en liten kropp å hoppe fra fotspor til fotspor :P Men samtidig så veier jo ikke den lille kroppen mer enn at man orker å bære henne om det skulle bli for drøyt for henne, så siden hun sang så vakkert (eller sutra, som det også kan kalles) da datterbarnet begynte å kle på seg selv og pudlene, fikk hun være med allikevel :ahappy: 

Jeg fikk være hjemme og snakke med mammaen min, og nå skal jeg fortsette å se True Detective :) 

Hun kan vel legges i ei lomme, eller rumpetaske, om en trenger hendene til noe annet? :D

Nå har vi spist frokost alle tre, så får vi se hva resten av dagen byr på. Hundene skal i hvert fall få igjen for en kjedelig dag i går. Men først hente ved, for 13 grader i stua er bare ubehagelig. En konsekvens av at jeg var så mye borte i går og på torsdag, så det ikke ble fyrt i ovnen da.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Symra&Pippin said:

Heng en liste med middagsforslag på innsiden av en skapdør, og før det på hver gang du kommer på noe. Man glemmer nemlig helt at det finnes hjemmelaget spaghettilasagne med ost- og tomatsaus, god, gammeldags kjøttsuppe, rødbetkaker, linsesuppe med hvitløk, skinkesalat med karrydressing, fylte kyllingfileter, ovnsbakt laks med kokt asparges og de to hundre andre middagene man kan variere med. Matleihet handler vel ofte om manglende variasjon.

Lurt, tror jeg skal skrive  i boka mi heller. For komme aldri til å gidde å gå ut på kjøkkenet :lol: Men ja, er liksom det - man glemmer ting. Vi hadde hamburder med salat i pitabrød her tidligere i uka, og det var jo knallgodt - har ikke hatt det på evigheter - var Bonden som foreslo hamburger. Han har sikkert foreslått det før og, men jeg har ikke vært frista.  Man havner liksom i et spor og spiser det samme omigjen og omigjen og omigjen... 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet har skjønt det forøvrig. Spurte henne i går hva mamma sin jobb er "å rydde huset mitt, det er jobben din mamma!" Yes... Jeg syns den er skrekkelig dårlig betalt, og jeg er skrekkelig dårlig til det. Kan jeg si opp? :lol: 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Lurt, tror jeg skal skrive  i boka mi heller. For komme aldri til å gidde å gå ut på kjøkkenet :lol: Men ja, er liksom det - man glemmer ting. Vi hadde hamburder med salat i pitabrød her tidligere i uka, og det var jo knallgodt - har ikke hatt det på evigheter - var Bonden som foreslo hamburger. Han har sikkert foreslått det før og, men jeg har ikke vært frista.  Man havner liksom i et spor og spiser det samme omigjen og omigjen og omigjen... 

 

Det er akkurat det man gjør. Samme her, lenge siden jeg har funnet på noe helt nytt nå ja. :aww:

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.utrolig.sliten. 

Jeg må bli flinkere til å få i meg d-vitaminer. 

Det ble sent for alle i går siden vi leide agility hallen fra kl 21 . Poden syntes det var dritstas å få trene de. 

Toddy er mest sliten. Han har jo brukt hjerneceller.  Måtte tvinge han ut for å tisse kl 11. Han skal få slappe av litt til før han får noen runder snørekjøring på jordet.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Krelise said:

Godt med helg! To bunker tentamener vurdert og returnert og 196 terminkarakterer satt. Og barn med falsk krupp i to netter. Bedre nå heldigvis.

Godt med helg ja.  

Jeg har nå passert 200 terminkarakterer pluss underveisvurdering i en klasse, og er enda ikke helt i mål. IST har rotet bort en klasse og en klasse K&h må jeg se litt til på arbeider før jeg blir ferdig. Men heldagsprøvene gjorde jeg meg ferdig med i juleferien :P  Så er det bare å vente på to "bunker" med videofremføringer som har innleveringsfrist på fredag, juhu :lol: 

Men nå er jeg i alle fall ferdig med det jeg får gjort i helgen, så snart skal vi ut på tur i finværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Heng en liste med middagsforslag på innsiden av en skapdør, og før det på hver gang du kommer på noe. Man glemmer nemlig helt at det finnes hjemmelaget spaghettilasagne med ost- og tomatsaus, god, gammeldags kjøttsuppe, rødbetkaker, linsesuppe med hvitløk, skinkesalat med karrydressing, fylte kyllingfileter, ovnsbakt laks med kokt asparges og de to hundre andre middagene man kan variere med. Matleihet handler vel ofte om manglende variasjon.

Dette er det herligste innlegget jeg har lest på sonen på år og dag! 

Aww! :wub:

21 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg drømte om et kjempestort slott der alle dørene alltid var åpne for at folk kunne gå fritt omkring. Mange herlige rom, blant annet en spaavdeling med svære bassenger. Og mange spennende rom som det var vanskelig å komme til, smale, bratte trapper og falleferdige gallerier og ganger. Når man drømmer så spennende så må det vel være greit å sove til 11:00? (:icon_redface:).

Du var på Galtvort, du!

Mer ved er hentet, og nå skal jeg se om jeg blir ferdig med å høste juletreet. Jeg vil gjøre det i dagslys, så jeg ikke overser noe pynt. Jeg har kastet ut tre med noen pynter igjen før. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg har alltid tenkt at 9 år ikke egentlig er en gammel hund, og jeg syns jo strengt tatt det fortsatt, men etter ymse diskusjoner om levealder samt ingen hund utenom min første som har blitt over 10 år, så kanskje 9 år er gammelt allikevel. Men ikke Trym da, han skal bli 13-14 år :aww: Han har vel vært gammel hund i hodet sitt allerede noen år han, så det blir jo ikke rare forskjellen? :P 

 

9 år er jo ikke gammelt! Men jeg ser jo at hunder dør som fluer før de fyller 10 år, så veit ikke jeg? :icon_confused: Mammaen hans ble vel 13 og onkelen nesten 14, så jeg tipper vi har han i mange år til :wub: Hjertet hans har jo slått i slow motion siden han ble født så det slår nok i mange, mange år til :lol: Blitt helt tullete på å sjekke de for kuler nå da, siden broren hans døde av kreft nå i romjula...

Tuva er jo 8 og var med på halvannen times skitur igår og idag, så jeg føler jo ikke at hu er en gammel hund heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Raksha skrev:

Barnet har skjønt det forøvrig. Spurte henne i går hva mamma sin jobb er "å rydde huset mitt, det er jobben din mamma!" Yes... Jeg syns den er skrekkelig dårlig betalt, og jeg er skrekkelig dårlig til det. Kan jeg si opp? :lol: 

 

Herlig :lol:

-----

Gikk veldig fint i dag, og jeg gikk når jeg hadde planer om å gå sånn at jeg skulle spare energi. Stolt av at jeg klarte deg, fordi  når jeg har det gøy så er det så vanskelig å gå. Og nå hadde jeg det ekstremt gøy, og da er det vanskelig å bryte opp lenge før de andre :aww: men det kommer en dag i morgen også :ahappy:

Nå skal jeg prøve å slappe, har litt mye adrenalin i kroppen så det tar nok litt tid før jeg får roet helt ned. 

Men denne dagen(helgen) trengte jeg. Det å bli sett, og verdsatt selvom jeg ikke kan delta 100% det var fantastisk. Tror ikke disse menneskene forstår hvor mye det betyr for meg at de gjør det mulig at jeg er med. Og spesielt etter at jeg har gruet meg sånn til dette året, så var dette flott!

 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

9 år er jo ikke gammelt! Men jeg ser jo at hunder dør som fluer før de fyller 10 år, så veit ikke jeg? :icon_confused: Mammaen hans ble vel 13 og onkelen nesten 14, så jeg tipper vi har han i mange år til :wub: Hjertet hans har jo slått i slow motion siden han ble født så det slår nok i mange, mange år til :lol: Blitt helt tullete på å sjekke de for kuler nå da, siden broren hans døde av kreft nå i romjula...

Tuva er jo 8 og var med på halvannen times skitur igår og idag, så jeg føler jo ikke at hu er en gammel hund heller.

Nei, 9 år er ikke gammelt (halvparten av bikkjene her er fra 7 og oppover, ingen "gamle" av den grunn)

Du holder jo bikkjene dine i form, så de har garantert mange år igjen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, 2ne said:

Jeg har alltid tenkt at 9 år ikke egentlig er en gammel hund, og jeg syns jo strengt tatt det fortsatt, men etter ymse diskusjoner om levealder samt ingen hund utenom min første som har blitt over 10 år, så kanskje 9 år er gammelt allikevel.

Samme her, men jeg nekter for at 9 er gammelt, for Kasko er 8 og Lupin er 7 og de SKAL henge med til langt over 10 år. :aww: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtere enn sukker...

 

Men spørsmål - har de blå øyne, eller er det redigeringen som gjør det?

(FL kan ikke ha blå øyne, det er disk. det *ler* - og disse ser fine ut)

Ikke redigering, de er slik. Eller mulig der forsterkes litt på bildene, og i det lyset, de skifter litt farge etter lysforhold, inne er de mer brunlige. Men de er nok ikke blå så mye lengre [emoji3] Dalmatinervalper ser og ofte blåøyde ut i den alderen (også de som ikke er det på ordentlig liksom). Fikk en mail fra et indignert menneske som hevdet at klubben formidlet valper fra blåøyde foreldre. Hn hadde sett valpebilder av mor nemlig [emoji23]

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...