Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Litt være var det når jeg skulle fylle bensin på tirsdag og kortet ikke virket :o heldigvis var gubben med. Vurderer å ringe banken for å få nytt, men kortet fungerer alle andre steder enn på den bensinstasjonen *klø seg i hodet*

Det har jeg opplevd et par ganger i det siste også - kortet blir refusert, selv om det virker alle andre steder. Heldigvis har det andre kortet funka da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hils på Silma, North Sheltie's Starlight Har vært en svipptur innom Harstad og hentet lillegull, og sjokkert hele familien, var kun gubben som visse jeg skulle ha valp Tantebarnet til Inya, og en

Jeg danset til krampa tok meg. Bokstavelig talt. Jeg har vondt i føttene, leggene truer med ny krampe etter en siste sluttspurt til Mambo Nr 5, jeg har hold i siden, og senebetennelsen i armene fikk k

Hils på Rhiannon❤

Posted Images

Diesel/bensin forvirringen kunne vel vært veldig enkelt løst ved at lokket på dieselbiler hadde en innpreget D og på bensinbiler en innpreget G eller P( alt etter opprinnelsesland) . 

Is.. Selv syns jeg jo at det å skulle spise 1 liter is høres helt uoverkommelig ut men det finnes da  vitterlig de som trykker i seg en 2 litersboks også..:blink:

Så noen nevne cottage cheese lenger opp her.. cottage cheese er nam det, helt naturell! :sleep: Isen kan dere beholde for min del men gi meg en skje og et beger med  original c.c...:drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Kaja locked this emne
  • mushi unpinned this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...