Gå til innhold
Hundesonen.no

Tilbyr kennelpass til voldsutsatte kvinner


Lillekrapyl
 Share

Recommended Posts

https://www.nrk.no/sorlandet/voldsutsatte-kvinner-velger-kjaeledyret-fremfor-egen-sikkerhet-1.13843090

Sitat

– Vi håper at dette tilbudet gjør at vi får kontakt med mennesker som til nå har vegret seg for å komme til krisesenteret nettopp fordi de ikke orker tanken på å forlate kjæledyret sitt, sier hun.

 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutes ago, Kangerlussuaq said:

Selv om Stormberg er elendige klær med dårlig materiale (etter min mening), så skal han duden virkelig ha for å være en samfunnsengasjert person. Fint tiltak.

Det er gjerne sammenheng med pris der som alle andre plasser. De kostbare plaggene deres har jeg iallefall vært veldig fornøyd med både i holdbarhet og komfort. Faktisk noen av mine beste tur og treningsklær. Og noen av mine dårligste har og vært derfra, men de har vært i et helt annet prissjikt.

 

Mange flotte initiativ fra Stormberg. Håper de fortsetter og håper flere følger etter ??

 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra tiltak. Når jeg studerte i sverige hadde veterinærenes studentforening en mailliste man skrev seg på for å være fosterhjem for dyrene til de som dro på krisesenter - foreningen hadde samarbeid med krisesenter i Uppsala og Stockholm. Hadde vært supert om andre foreninger og lag hadde gjort likeens. 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Malamuten said:

Det er gjerne sammenheng med pris der som alle andre plasser. De kostbare plaggene deres har jeg iallefall vært veldig fornøyd med både i holdbarhet og komfort. Faktisk noen av mine beste tur og treningsklær. Og noen av mine dårligste har og vært derfra, men de har vært i et helt annet prissjikt.

Jeg er også veldig fornøyd med klærne jeg har fra stormberg, og de har også super kundeservice de gangene ting ikke har gått helt som det skal. :)

Forøvrig supert tiltak fra Stormberg, de gjør veldig mye bra. :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...