Gå til innhold
Hundesonen.no

Biorion tabletter


Ulrikke
 Share

Recommended Posts

Noen som har prøvd disse?

https://animail.no/aptus-biorion-tabletter-60-st.html?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Aptus+Biorion+Tabletter+60+st

Tispa mi klør en del, og når hun klør blir pelsen hennes "hvit og matt" der hun klør seg. Jeg tipper altså hun er plaget med tørr hud. I tillegg er pelsen litt matt (puddelpels er jo aldri blank, men i forhold til hannhunden...)

Jeg har kjøpt fiskeolje i dag og snakket med en bekjent av meg som anbefalte disse tablettene (i tillegg til omega 3). Hun har vært hos veterinær, har ikke utøy eller noe sånt. Veterinæren sa at vi kunne prøve omega 3-tilskudd før vi evt. starter en enorm allergiutredning (noe jeg er glad for at hun ikke ville i gang med umiddelbart). Hun spiser v&h samt RC akkurat nå (men tørrfôret varierer litt, det er ikke mye de spiser av det uansett). V&h er jo bra, men veterinæren sa at akkurat som hos mennesker varierer det om hundene får tørr hud uansett... Derfor tilskudd...

Men altså... Biorion... Noen som har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ga Biorion til hund med hudproblemer, den flasset melaktig flass, og Bioron hjalp ikke noe mot det. Ikke omega 3 olje heller for den saks skyld. Hunden hadde flere problemer, fikk ofte sopp i ørene og løs mage.  Var nok noe i fôret for etter noen år så ga jeg opp alt tørrfôr og alt av kjøpegobiter og hunden ble helt fin. Ikke noe matallergi unntatt kokte egg, og det var enkelt å unngå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...