Gå til innhold
Hundesonen.no

Lapp på utstilling


Katharina
 Share

Recommended Posts

Kan man selv skrive opp nummeret på ett stort ark på armen mens man stiller ut eller MÅ det være kopi av utstillingsnummeret man får på email? Jeg har jo ikke noe printer eller kopimaskin eller noe som helst. Kun papir og tusj. 

Og å vise bilde på MMS på mobilen tatt fra emailen jeg fikk når man skal inn inngangen på utstillinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Katharina skrev:

Kan man selv skrive opp nummeret på ett stort ark på armen mens man stiller ut eller MÅ det være kopi av utstillingsnummeret man får på email? Jeg har jo ikke noe printer eller kopimaskin eller noe som helst. Kun papir og tusj. 

Og å vise bilde på MMS på mobilen tatt fra emailen jeg fikk når man skal inn inngangen på utstillinga?

Du kan vise eposten ved inngangen, men så må du gå til sekretariatet og få et startnummer. Korrekt startnummer er bevis på at du har betalt påmeldingen. Om du går inn i ringen med hjemmelaget startnummer skal ringsekretær utvise deg fra ringen og nekte hunden bedømmelse. 

Jeg har heller ikke printer hjemme, og har ofte gått i sekretariatet. Jeg er også autorisert ringsekretær, og har sendt mange til sekretariatet for å få godkjent startnummer. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
24 minutes ago, Meg said:

Hvis hunden står i katalogen, er det vel bekreftelse nok på at den er påmeldt og betalt for? 

Nope - nummerlappen skal være bekreftet av arrangør med stempel og signatur - eller orginalt utstedt nummer. Man kan aldri lage nummerlapp selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Belgerpia said:

Nope - nummerlappen skal være bekreftet av arrangør med stempel og signatur - eller orginalt utstedt nummer. Man kan aldri lage nummerlapp selv.

Har selv glemt nummerlapp og da har arrangør bare sagt at jeg kan skrive det på et ark :)

Hunder havner vel ikke i katalogen om påmeldingen ikke er bekreftet? Det trodde jeg gikk helt automatisk...via dogweb. Så det der høres litt smør på flesk-aktig ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Meg said:

Har selv glemt nummerlapp og da har arrangør bare sagt at jeg kan skrive det på et ark :)

Hunder havner vel ikke i katalogen om påmeldingen ikke er bekreftet? Så det der høres litt smør på flesk-aktig ut?

Om man melder på manuelt så betaler man separat. Ikke alle betaler, og man får da tilsendt en nummerlapp med XX på - selv om hunden er oppført i katalogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, QUEST skrev:

Fullstendig OT men da jeg så overskriften tenkte jeg ; 'Jøss..det var ikke særlig PK å omtale samer som 'lapp'..:P

Jeg tenkte på lapphundrasene :-D 

1 time siden, Katharina skrev:

Har de kopimaskin på utstillingene?

Hva skal du med det?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...