Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke tørrfôr bruker du?


MonicaT
 Share

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tenkte det samme i går da jeg kjøpte en pose med Mush elgkjøttboller til 90,-. Sviindyrt, men lørva på 6 kilo spiser meg jo ikke akkurat ut av huset  

Purizon, litt forskjellige, men helst de med mye fisk. Varierer litt fordi han blir litt matlei i lengden. Ser ikke så stor forskjell på avføringen, lukter stort sett det samme og er fast og fin med m

Det er faktisk litt diskriminerende                                

Posted Images

For øyeblikket går det i ProPlan i tørrfôr her, som han fungerer veldig bra på. Vi har vært igjennom Acana og Orijen, og skal prøve en type RC igjen snart (han fikk det som valp, medium junior, men ble veldig matt og tørr i pelsen.) når PP er tomt :) 

I verste fall går vi tilbake til PP :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canagan country game. Men fikk etter en stund problemer med følsom mage. Ellers fungerte det veldig bra. Fin pels, god appetitt, la på seg osv.  

Nå skal jeg prøve appetitt skin and coat av alle ting. De endret oppskrift for en stund siden. Så hvorfor ikke prøve? 

Men akkurat nå får han 50/50 canagan og appetitt. 

Mye mulig foret ikke er grunnen til at han får løs mage. Dette skjer hver gang vi går en noe lengere tur. 2 første avføringene er ok, resten er små mengder "suppe". Da er det kjipt med langhåret hund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet i høst fra royal canin veterinærfor til labb. Det var et godt bytte, avføringen forpester ikke i mange meters omkrets og er fastere. Misfarging under øyne og på poter er nesten borte, pelsen er blank og hunden har en fornuftig vekt. Før hun var stueren luktet jeg alle uhell i det øyeblikk det skjedde om så jeg var i andre etasje og bikkja i første, nå er det sjelden uhell, men det lukter minimalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...