Mellompuddel, tell me about it!

3 innlegg i emnet

Dere som har eller kjenner mellompuddel, hvordan er de?

Gemytt, helse, i trening, aktivitetsnivå, som unghunder?

Oppdrettere som er seriøse? 

Bilder? 

Fortell meg alt dere vet om mellompuddel :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på mellompuddel i søkefunksjonen så får du opp ganske mange tråder om mellompuddel  :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke så mye men søskenbarnet mitt har en mellompuddel gutt. Han er skikkelig fin. Veldig livlig og våken, veldig leken. Det er mye fart i han. Han elsker å gå turer, og kan fint gå veldig langt. Han er også skikkelig kosegutt. Når han traver etter deg er han så lett på foten, veldig elegant å se på. Han er ikke redd store hunder og vil leke med dem. Han kan ha lett for å fryse om vinteren da, men de holder pelsen relativt kort så han trenger dekken.  

Han hører på eieren sin, men alle andre må ha han i bånd hvis ikke stikker han av. Han er veldig smart. Han blir med på det meste. De har en baby og 2 katter og det går veldig bra. 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, det samme sier jeg hvert semester  
    • Da jeg kjøpte leiligheten min (i borettslag) mener jeg bestemt at jeg leste et sted at ingen kunne nekte meg å ha hund med mindre den var til "vesentlig ulempe". Jeg valgte allikevel å søke om tillatelse hos styret for å vise velvilje, og det var aldri snakk om at de andre naboene i oppgangen hadde noe de skulle sagt.
    • Du trenger et bur med luke som slår oppover
      Tror du må belage deg å få laget et på mål, eller så kan du få kjøpe mitt billig (jeg bomkjøpte så det sang etter, fordi hjernen ikke innså at det ville bli trøblete med luke som slår opp, i en stv  
      Nå har jeg riktignok leka med det buret da... lakka det litt *kremt* rosa  Kan omlakkeres da, hvis man vil (Bengalack og tålmodighet er tingen!)
      Har ikke målene, men det ble laget til en VW Golf, iflg forrige eier. 
      Hundedyret misliker buret (hun foretrekker tydeligvis et bur som er for lite  ), og lager så mye spetakkel at jeg ikke orker å bruke det. 
    • Jeg liker når det er skikkelig vinter, blir glad av det - men jeg må innrømme at jeg kanskje ble litt usikker på hvor glad jeg er i vinteren når jeg måka 30 cm blytung snø på gårdsplassen i går når jeg kom hjem.
      Det eneste jeg var glad for da, var at jeg hadde måka de 20 cm som kom mandag kveld på mandagskvelden. Jeg er så støl og lemster i dag at det ligner ingenting. For snøen i går var jo ikke "måkbar", den måtte skuffes bort, og jeg har begrenset med plass å legge snøen, så jeg måtte jo tidvis bære snøen et stykk.... ha ha ha ha - MEN - nå er gårdsplassen måka, og det ser hvitt og vakkert ut - så NÅ liker jeg vinteren igjen
    • Er det der en Ford Mondeo 2006 modell sedan? De ser ikke sånn ut når jeg finner de på finn.no?   https://images.finncdn.no/dynamic/1600w/2017/1/vertical-3/03/4/783/268/84_1525219453.jpg Tar man ut hattehylla der, så er det vel ikke så gal plass?   
  • Nylig opprettede emner