Gå til innhold
Hundesonen.no

Tåler hunder gresskarkjerner?

Recommended Posts

Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Han kan gjøre det når som helst egentlig. Sist det kokte var etter en god tur og han ikke rakk å lande helt før han ble alene hjemme, men han kan sette i gang selv om han var rolig like før også. Det er helt klart manisk og jeg begynner å bli litt redd for at det er en greie vi ikke får bukt med...
    • Er han sånn når han er mentalt og fysisk sliten også? Virker det som han gjør det "på gøy" eller er det mer manisk? 
    • Interessen for hest har plutselig dabbet av fullstendig, noe som egt er veldig trist da hester betydde mye for meg. Plutselig for ikke så lenge siden mistet jeg bare helt lysten til å holde på med hest og siden har det vært sånn.  Så nå må jeg finne meg en noe annet å drive med, så jeg har nå nesten bestemt meg for å "satse" mere på min egen hund (bichon frisè). Det første jeg må gjøre er å ordne pelsen hennes. Pluss at jeg må gå turer så hun blir i bedre form.  Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre videre, tenker å begynne å trene innenfor en hundesport på hobbybasis, men aner ikke hvilken. Vet ikke om det er vist å lære henne heller siden hun allerede er 5 år.  Ellers har jeg bestemt meg for å kjøpe meg rottweiler da jeg flytter ut, men det er litt lenge til enda (3-4 år). Jeg blir gæren av tanken på å vente så lenge. Jeg vil ha rottweiler NU Enn så lenge får jeg gjøre det beste ut av det med hunden jeg har.
    • Nå er jeg litt frustrert. Skoj har gjort dette siden jeg henta han, men jeg har vært streng og aldri tillatt at han gjør det. Nå har han begynt å være hjemme alene og enkelte ganger så kjører han full spinning-fest, leeenge. Han kan holde på i timesvis hvis ingen ber han kutte ut. Nå har jeg dog monitor og kan snakke til han der, men det hender jo det går både 1 og 2 timer mellom jeg får mulighet til å sjekke inn. Ikke bare spinner han heller, men setter seg ned innimellom og nibjeffer på halen. Koko... Jeg har prøvd med eddik på halen, det hjalp ikke. Nå trenger jeg sårt tips, for sånn som dette kan han ikke holde på rett og slett. Skjerm er jo en mulighet, men jeg vil helst slippe å la han bruke det når han er alene, redd han skal henge seg opp i halsbånd eller ett eller annet i forsøk på å få den av.
  • Nylig opprettede emner