Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesenger og str


Recommended Posts

Vurderer å kjøpe en hundeseng til Chicka, men er litt usikker på hvor stor jeg skal kjøpe, hvor stor har dere til deres hund?

Jeg vil heller ha litt for stor enn litt for liten.

Chicka har jo en dyne som jeg har brettet dobbelt og som har en tynn madrass over og to magnet madrasser over det så det er eeeegentlig ikke syndt på hun, men jeg skulle gjerne hatt en som hun kunne ligget i i stuen.

Tar gjerne i mot url til steder der dere kjøpte deres senger. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne sengen til Lotta http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...arentCats=16026 Denne passer godt til hunder av retriever størrelse. Lotta har veldig god plass, hun er ca. 44 cm høy. Sengen er ganske myk, hunden synker litt nedi, men dette bedres sikkert etter litt bruk. Trekket kan taes av, og både trekk og pute kan vaskes i maskinen. Synes jo den er kul å se på da!

Lottasinseng1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som er 56x48.

Den er fin til en Cavalier i "normal" størrelse, men nå er jo Oscar mye større da. :P

Men han krøller seg sammen i den.

Også har jeg en sånn fletta kurv som er større. Har ikke målene på den nå for den er hos mamma for øyeblikket. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to bia'er begge i str 60*70cm. Huskyen er rundt 62cm høy og bruker ca halvparten av plassen i senga :rolleyes: Ikke noe vits i å kjøpe en stor seng til henne! Valpen har samme sort seng, men han blir ikke så stor som henne, så det skal nok gå bra det også:)

IMG_0168.jpg

Hadde bare hatt bruk for en seng :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to bia'er begge i str 60*70cm. Huskyen er rundt 62cm høy og bruker ca halvparten av plassen i senga :rolleyes: Ikke noe vits i å kjøpe en stor seng til henne! Valpen har samme sort seng, men han blir ikke så stor som henne, så det skal nok gå bra det også:D

IMG_0168.jpg

Hadde bare hatt bruk for en seng :D

Litt OT, men for en nydelig aussie du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig ;) Har han to blå øyne?

Skikkelig OT dette da.. :rolleyes: Han har ett blått og ett lysebrunt/ravn, folk flest ser det blå og konkluderer med at han har to blå ;)

For å komme litt inn på topic igjen.. Jeg kjøpte sengene herfra. Kjapt levert og ikke så avskrekkende pris til at det var bia'er (betalte 6-700pr stykk)<ahttp://hundesonen.no/uploads/biggrin.png' alt=':D'> Vil ellers anbefale Villmarkens-Port, de har en fantastisk service! har ikke vært borti bedre over nett:) Sidene er litt teite i noen nettlesere, men de er nyoppstartet, så det forbedrer seg etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt OT ;) Luna har også blå øyer, med litt brunt i det ene.

Til Renate: Luna fikk seng fra pet shop girls, jeg er veldig fornøyd med valget, Luna liker den også godt. forresten kan som regel de der du kjøper sengen fra hjelpe deg med å anbefale størelse på hundesengen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Vil bare si at på JYSK så selger de beige sneger, med svarte labb avtrykk, til 50 kr stykke :D Uansett størrelse. Alt fra Dachs, til Stooore hunder ;)

*se i avisene neste gang før jeg kjøper en seng til 2.000:$*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...