Gå til innhold
Hundesonen.no

Er dette samme dama?


Katharina
 Share

Recommended Posts

9 timer siden, spot skrev:

Ta det helt med ro...  et så lite nyansert og lite innsiktsfullt innlegg blir ikke besvart da det har ingen hensikt å bruke noe energi på.

Og nøyaktig hvor er det jeg mangler innsikt, mener du? 
Forøvrig er det ikke enkelt å skulle nyansere så ekstrem egosentrisk tankegang som "buuh, jeg VIL jakte med hunden min løs, dermed basta!", eller irrasjonalitet. Komplett umulig, faktisk. Men kom med noen brukbare argumenter som ikke baserer seg på hat, frykt eller barnslige tanker om "mitt behov foran alle andres", så skal jeg nyansere sokkene av deg. Men når du kommer med unyansert egoisme og en forsvinnende liten interesse for naturens behov, så får du dessverre det unyanserte tilsvaret med naturens interesse i sentrum tilbake. Jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre om deg og dine likes behov for å jakte verken med eller uten løs hund, det har overhodet ingen betydning for noen andre enn dere selv, mens rovdyrenes innvirkning er langt større enn noen spiste sauer.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er vel så enkelt som at nei - man jager ikke dyr uten at man har en særdeles god grunn for det. 

Jeg syns det er på sin plass å slå ned på å faktisk forfølge dyr tett oppi demi nesten 10 minutter! Jeg liker jo ville dyr og blir fasinert når jeg ser dem, men det hadde aldri falt meg inn å forfulgt

Posted Images

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...