Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpen er matlei


Vvoffen
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, lijenta skrev:

Bra det da får hun en alternativ oppgave. Mange BC lager seg jobb hvis dem ikke får nok å gjøre. Det kan være spising av møkk gjeting av alt fra biler også videre og ja som BC til sønn gjorde overtalte alle mennesker rundt seg til å kose og klå på henne

Hun hadde en hjertefeil og kunne ikke brukes til det hun var tiltenkt så derfor ble hun kosehund i steden med han til tvangskose mennesker

Høres ut som en korselig voffs da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hvis hunden er i fint hold, så spiser den nok. Er nok heller du som gir for mye mat hvis det ikke blir spist opp.

Vel - sa skjønner jeg ikke problemet ditt. Du MENER du gir henne passe mengde, hun spiser, hun er ikke tynn - men du mener hun er lei maten. Hvorfor mener du hun er lei? Så lenge hun ikke går ned

Som Sprettballen sier: om valpen ikke er for tynn, så spiser den nok mat. Da er det du som fyller for mye i skåla. 

Akkurat nå, Nikolilli skrev:

Høres ut som en korselig voffs da?

Ja hun sjarmerte til og med min far som er redd for bakterier og ikke vil klappe så mye at det gjør noe. Hun bestemte seg for å knekke den nøtta og endte på fanget hans på rygg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Nikolilli skrev:

Nei, da tror jeg kanskje du har misforstått det jeg sa, jeg vil ikke ha henne til og spise mer, vil bare at hun skal like maten sin. Grunnen til dette er at jeg får en mer sammarbeidsvillig hund, også slipper jeg mye av møkk etinga hennes?

Jeg skjønner ikke hva det har med samarbeid å gjøre? ? Mine jobber da like godt og er like samarbeidsvillige de dagene de kun får tørrfor som de dagene de får råfor (som er ekstra digg) i maten. På enkelte raser kan det til og med være omvendt... at om de får supergod mat til vanlig så er ikke godbitene så interessante å jobbe for. Du har en arbeidsrase som jevnt over er svært så arbeidsvillige av seg ?

 

Men forslaget om å blande ny og gammel mat var ikke dum ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2017 at 8:29 AM, Shlush skrev:

Jeg skjønner ikke hva det har med samarbeid å gjøre? ? Mine jobber da like godt og er like samarbeidsvillige de dagene de kun får tørrfor som de dagene de får råfor (som er ekstra digg) i maten. På enkelte raser kan det til og med være omvendt... at om de får supergod mat til vanlig så er ikke godbitene så interessante å jobbe for. Du har en arbeidsrase som jevnt over er svært så arbeidsvillige av seg ?

 

Men forslaget om å blande ny og gammel mat var ikke dum ?

Min jobber bedre når hun har full mage??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...