Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønskes kjøpt: vinterdekken/dress til liten hund


Annik
 Share

Recommended Posts

Vinterdekken og/eller dress til liten hund ønskes kjøpt! Ca 35 cm :)

Vinteren er her og alt vinterutstyret til Milo ligger et eller annet sted blant tingene til mamma, så jeg må nesten ha en kriseløsning fram til jeg får lett igjennom og sett hva jeg finner :P

Viktig at det varmer godt og dekker bra over hoftene da Milo har blitt en gammel mann og blir lett stiv om han fryser. Samboer har satt ned forbud mot rosa, men ellers er det meste aktuelt :D

Bor i Møre og Romsdal, men har svigers i Asker, så kan hente i området der. Ellers må det sendes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterdekken og/eller dress til liten hund ønskes kjøpt! Ca 35 cm [emoji4]
Vinteren er her og alt vinterutstyret til Milo ligger et eller annet sted blant tingene til mamma, så jeg må nesten ha en kriseløsning fram til jeg får lett igjennom og sett hva jeg finner [emoji14]
Viktig at det varmer godt og dekker bra over hoftene da Milo har blitt en gammel mann og blir lett stiv om han fryser. Samboer har satt ned forbud mot rosa, men ellers er det meste aktuelt [emoji3]
Bor i Møre og Romsdal, men har svigers i Asker, så kan hente i området der. Ellers må det sendes [emoji4]
Dekken fra hööks er ikke så innmari dyrt [emoji4]

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Jeg har ingen problemer med å finne butikker og nettbutikker som selger dekken til liten hund, det finnes "overalt". Jeg tenkte bare å høre om noen her inne hadde noe å kvitte seg med. Mulighet både til å spare penger og mer miljøvennlig. Tross alt, Milo har en egen garderobe med alt han trenger, men jeg får ikke tak i det grunnet dødsbo og tilhørende kaos :)

Edit: glemte helt å svare @JTT! Takk for tilbudet, men så for meg noe som dekker litt mer nedover hoftene, da det tross alt er hoftene som er "problemområdet":)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, tmp skrev:

Jeg har noen fleecedresser liggende som jeg kan sjekke kanskje passer. De er brukt av en CC og husker ikke rygglengden, men mulig for små, sjekker når jeg komme hjem.  

Lolo.jpg

Sjekk gjerne omkrets på brystet også. Milo har ganske kraftig brystkasse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Annik skrev:

Det er det! Hvor mye skal du ha for den? :)

Venter på svar angående et non-stop dekken også, men ikke hørt noe enda :P

Betalte 200kr for den, brukt to ganger her hjemme, så kunne gjerne tenkt samme kjøpesum. Ingen skader eller lyter :) 

Det er altså typen med bakbein, Floss var ikke ciders begeistret for heldress, så vokste hun swish ut av den :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, maysofie skrev:

Betalte 200kr for den, brukt to ganger her hjemme, så kunne gjerne tenkt samme kjøpesum. Ingen skader eller lyter :) 

Det er altså typen med bakbein, Floss var ikke ciders begeistret for heldress, så vokste hun swish ut av den :lol: 

Høres helt greit ut! :D

Skal bare purre på dama med dekkenet, også tar jeg eventuelt kontakt i morra kveld :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...