Gå til innhold
Hundesonen.no

WetDog dekken


Recommended Posts

Noen som har prøvd dekeknet fra WetDog? "Det absorberer hele 80% av fuktigheten i hundens pels i løpet av 10 minutter" står det - høres jo nesten for godt ut til å være sant? Hadde vært veldig fint å ha noe sånt til frøkna etter svømmetime, for hun hater virkelig å bli blåst tørr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sånn til eine elgbikkja. Kun brukt det ein gong, tørka då først det verste med håndkle før ho fikk dekkenet på seg. Det absorberte ein del, men ikkje så mykje som 80% trur eg. Vart så vått at det måtte takast av, og bikkja var fortsatt veldig våt etterpå, då spesielt underulla og heilt inn til skinnet, så føner måtte til uansett. 

Men det varierar nok frå pels til pels kor godt dekkenet funkar.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant! Ja at det skal fungere til en elghund ser jeg ikke helt for meg ;) Cavalieren min har ikke så mye (eller tykk) pels, og omtrent null underull. Så lenge hun er såpass tørr at jeg får henne med meg hjem uten at hun fryser ihjel i vinter er jeg godt fornøyd ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker det på hundesenteret jeg jobber på etter at hunder er bada og stelt :) vi er veldig fornøyd med det, og det er en god del kunder som har kjøpt de gjennom oss etter å ha prøvd de. 

Ikke brukt de på egne hunder, men mine hunder dusjes aldri :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...