Gå til innhold
Hundesonen.no

Overdramatisk hundemamma eller alvorlig?


Ingvildmn
 Share

Recommended Posts

Hei! :)

Jeg er redd for at jeg er enten er for overbeskyttende eller for at det er noe halt med valpen vår på 8 uker. 

Vi fikk hjem valpen vår på tirsdag, og nå på lørdag har jeg lagt merke til at valpen av og til får noe som ligner på sammenknytninger i magen. Han brekker seg ikke, men flere ganger om dagen får han dette uavhengig om det er lenge siden han har spist eller ikke. Det er som om det knytter seg i magen og hele valpen rører seg. Varer ikkje lengre enn ett minutt eller til at valpen har røyst seg opp  

Hva kan dette være? Noen erfaringer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ingvildmn skrev:

Sikkert like domme svar men jeg vet ikke. Hvordan hikker en hund? Lager den lyd da?

Hikke høres veldig sannsynlig ut. En hund hikker omtrent som du beskriver i startinnlegget. Magen trekker seg sammen med noen sekunders mellomrom, og jeg har aldri hørt det komme en lyd. Frøkna mi fikk forøvrig hikke mye oftere da hun var valp enn etter at hun ble voksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ingvildmn skrev:

Takk for svar alle! Det er nok bare hikke :)

Synes det er nettopp dette som er så fantastisk med dette forumet, man kan spørre om absolutt alt og samtidig få seriøse svar på det. Fantastisk! 

Så bra, da er det bare å senke skuldrene og nyte det. Noe av det søteste jeg vet om er valper med hikke :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...