Gå til innhold
Hundesonen.no

Fylle ut skjema på utstilling.

Recommended Posts

Opplysninger

Eksteriør
Står hunden for tittelen Norsk Utstillingschampion?
 Ja  Nei
Er hunden fullcertet?
 Ja  Nei
For hunder med krav om premiering på prøve for utdeling av Certifikat
Har hunden oppnådd tilstrekkelig premiering?
 Ja  Nei

Hunden har ett stor cert og ett lite cert og mangler ett lite cert til å bli NUCH. Hva fyller jeg ut over her da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis hunden er over to år og kan bli champion på den utstillingen, så svarer du ja på første og nei på andre. 

Er hunden under to år, svarer du nei på første og ja på andre.

Hvilken rase du har påvirker hva du skal svare på tredje.

Det er uansett ikke viktig hva du fyller ut, det brukes ikke til noe - vi ringsekretærer spør de ekvipasjene det gjelder der og da, fordi situasjonen kan endre seg etter at du meldte på, og fordi veldig mange fyller ut feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Skoj får ikke tisse på noe som ikke tilhører naturen. Steiner, store hekker/busker, trær og sånt er ok, alt annet er no go.  Med de to andre har jeg vært litt sløvere dessverre og de har innimellom fått tisse på stolper, gjerder o.l, men jeg synes det er utrivelig å gå tur med hunder som skal stoppe og pisse på alt så jeg er strengere nå. De får så klart ikke tisse på biler, søplebøtter og slike ting. 
    • Blir muligens ny valp her og😁😁
    • Herregud, Linda var jo bare fantastisk! For en flott hund! Og så må jeg bare innrømme at jeg syns Maren virker helt skjønn også, både inni og utenpå 😊
    • Tidvis tenker jeg litt sånn at om hunden er interesserte i å tisse der så har noen tisset der før dem. Jeg prøver å unngå hushjørner, gjerder og søplekasser, men gjerder og hekker blir av og til tisset på. Bil tror jeg ikke noen av mine har vært interesserte i noen gang (bor også i Oslo). Murer og murvegger og sånt er jeg ikke veldig nøye med, men prøver å unngå det ved busstopp, i underganger og slikt.
    • Nå blir det dobbeltpost, men glemte egentlig å svare på spørsmålet ditt. Det er jo ikke direkte unormal oppførsel, men det er ingen hyggelig eller "sunn" oppførsel. Det er jo en form for stress og fiksering. Kanskje pga usikkerhet ifht  at valpen begynner sin ferd mot voksen og kjønnsmoden. Kanskje han til en viss grad opplever det som en "trussel" eller kanskje det er bare usikkerhet rundt dem endringen som skjer, bare fordi han ikke skjønner det helt eller vet hva det er. Eller kanskje det er en lukt eller utstråling som er mer enn normalt akkurat nå eller noe slikt og at det trigger noe. Men uansett så vil nok litt rettleiing og erfaring med at det går bra, at dere har kontroll begge veier osv gjøre sitt til at dette faller fint på plass og at dere får to velfungerende hunder i hus😊 og om det ikke kom frem godt nok i det andre innlegget så er det ikke bare jokkingen jeg ville unngått, men all form for overdreven interesse eller fokus på valpen så den også føler seg trygg og ivaretatt, og for den voksne for å ikke la noe av dette "stresset" eskalere😊
  • Nylig opprettede emner