Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger du hundepass før jul? Evt vil låne bort hund


Kaja
 Share

Recommended Posts

Såh. 

Jeg kommer hjem fra Nepal tirsdag og blir i Drammensområde fram til 26 desember. Ymse kommer ikke hjem før det og jeg er utsultet på hund etter 2 mnd på tur :lol:

Så om noen i Drammensområde (jeg har bil) trenger hundepass enten bare dagtid en dag for tur, eller et par dager så skrik ut! 

(Eller om noen har lyst å låne bort :lol: )

Jeg har ferie og jobber ikke, så eventuel hund blir ikke alene hjemme. 

Blir gjerne med på turer i området også, hvis noen vil ha selskap :) 

Hjelp en stakkars hundesavnende sonis! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Tinkie said:

Du får bli med på tur her, jeg har plutselig fire hunder på tirsdag kveld... :lol:  

Akkurat tirsdag kveld vet jeg ikke om jeg er turklar :lol: etter drøye 40 timer reise. Men hvem vet! Våkner nok av tempraturforandringen :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Kaja said:

Akkurat tirsdag kveld vet jeg ikke om jeg er turklar :lol: etter drøye 40 timer reise. Men hvem vet! Våkner nok av tempraturforandringen :lol:

 

Haha, ja, antagelig. Jeg passer Kiyomi, Yari og Kyo tirsdag til onsdag. Det blir livat :frantics: Du skulle vært hjemme nå, så kunne du fått ha dem i morgen og :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Tinkie said:

Haha, ja, antagelig. Jeg passer Kiyomi, Yari og Kyo tirsdag til onsdag. Det blir livat :frantics: Du skulle vært hjemme nå, så kunne du fått ha dem i morgen og :P 

Haha har allerede spurt om å få stjele jentene litt :lol:

 

@simira ååh Kovu, min helt :wub:

@Polfarer ås er litt langt unna, men ste hadde ikke vært et problem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kaja skrev:

Haha har allerede spurt om å få stjele jentene litt :lol:

 

@simira ååh Kovu, min helt :wub:

@Polfarer ås er litt langt unna, men ste hadde ikke vært et problem ?

Har litt stramt program om dagen, ellers kunne jeg levert og hentet selv ? Kan eventuelt møtes  på halvveien om det blir akutt behov for litt hund. Hun er en relativt lett hund  å plassere bort ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutes ago, Polfarer said:

Har litt stramt program om dagen, ellers kunne jeg levert og hentet selv ? Kan eventuelt møtes  på halvveien om det blir akutt behov for litt hund. Hun er en relativt lett hund  å plassere bort ?

Vi ser da! 

Sonen altså :heart: stiller opp med hunder til stakkars hundesyke :lol:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kommet litt tidligere, jeg har heavy eksamensperiode denne uka og kunne gjerne lånt dem bort, men har eksamen på onsdag og den andre eksamensinnleveringen på fredag, så hadde vært mest hjelp frem til onsdag :lol: . Så koselig at du spør her om hund forresten!
PS: Jeg bor jo bare rett utenfor Horten jeg da, hvis det blir helt krise og du vil se pels. Hehe.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Mud said:

Toddy og Nico er klare for tur..any day !

Jeg anbefaler dog ikke å ta begge på en gang :P

Edit : siden det er deg skal du ikke se bort i fra at sambo og poden er villig til å låne bort rastaprinsessa si noen dager også :P

Syns vi skal ta en bålmiddag/lunsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...