Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til billig og bra hundebil


Tonje
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Belgerpia skrev:

Se om du kan finne en multispace - den har bare gitter, skyvedører på begge sider osv. Personbilvarianten som varebil.

Takk for tips :) Har funnet et par "vanlige" berlingo nå med gitter og dette plast-trekket foran som det bare er å hekte av så det funker jo helt fint vil jeg tro. Er det hel-gitter i mulitspace? Altså fra tak til gulv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise
På 12/8/2017 at 10:56 AM, Meg skrev:

Caddy 4wd, god plass, god å kjøre. 

Desverre nesten umulig å oppdrive i den prisklassen da de er fra 2009 og nyere.  Ligger en ute nå til 50.000 gått 364k. :o 

https://www.finn.no/car/used/search.html?make=0.817&model=1.817.6709&sort=0&wheel_drive=2

 

På 12/9/2017 at 11:57 AM, Sprettballen skrev:

Det eneste jeg kan sette fingeren på er at den er litt treig, men det får jeg skylde på de sløve 105 hestene som løper i den :P

Da er du enten ekstremt bortskjemt eller så er det noe feil med den, gåen turbo e.l. 105hK TDI er en maskin som er allmen kjent for å gå helt greit i det segmentet. Uproblematisk å kjøre fra alt tilsvarende fransk ræl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Just now, Tonje said:

Takk for tips :) Har funnet et par "vanlige" berlingo nå med gitter og dette plast-trekket foran som det bare er å hekte av så det funker jo helt fint vil jeg tro. Er det hel-gitter i mulitspace? Altså fra tak til gulv?

Javisst :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kåre Lise skrev:

Da er du enten ekstremt bortskjemt eller så er det noe feil med den, gåen turbo e.l. 105hK TDI er en maskin som er allmen kjent for å gå helt greit i det segmentet. Uproblematisk å kjøre fra alt tilsvarende fransk ræl.

Jeg er på ingen måte noe bilkjenner, bare så det er sagt :P Jeg synes bare den svarer litt treigt på gassen om jeg skal gasse fort opp fra liten fart f.eks. Må trykke litt forsiktig på gassen. Det kan jo ha noe med automatgiren å gjøre også da kanskje. Vet ikke. Den liker å kjøre lenge på høyt turtall før den girer, så ender stort sett med å gire manuelt, det kan vel ha noe å si på hvor fort den kommer opp i fart. 

Hadde en Citroen crosser med 135hk(tror jeg det var) før, og den svarte fortere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...