Hund og kosthold

1 innlegg i emnet

Hunden min blir forferdelig pesete og litt urolig ved kraftig kost. Noen som har samma problem eller kan si meg hvorfor?  Grunnen for at jeg i det hele tatt forer ho med kraftig kost (feks vom og tørrfôr med høyt fettnivå) er at ho blir fort veldig tynn ved «normal» kost. Takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ville aldri hatt barn så tett nei. Da tror jeg det er lettere med tvillinger faktisk, som er på samme nivå med de samme behovene. Her var storebror 4 år og 3 mnd når tvillingene kom og vi synes det var veldig greit.
    • Når vi nå først var inne på tvillinger.. Jeg møtte på et par en gang som jeg trodde hadde tvillinger men det var faktisk ikke det, det var bare litt over 9 måneder mellom dem.. Nå var vel ikke det  helt planlagt om jeg ikke husker feil.   Men da kom jeg til å tenke på hva man anser som ideell aldersforskjell hvis man har/vil ha mer enn ett barn og kunne bestemme helt selv?  Er det noen her som frivillig så og si, ville hatt så tette barn som nevnt ovenfor?  Man ser  jo innimellom reportasjer om par med både 10 og flere barn og der det har kommet ett barn i året omtrent. Hvis dette faktisk er helt frivillig fra kvinnens side , så  syns jeg jo det er en smule imponerende. Ikke akkurat at man velger å få så mange barn da men at man orker 
    • Jeg har hatt mye syke hunder, men kun ett av tilfellene der vi har kjøpt hund mener jeg det har blitt begått rett ut feil av oss som valpekjøpere og på grensen, eller muligens over , til lureri fra oppdretter, ironisk nok er det på hunden som ble 12,5 år. Hun var fysisk frisk, men psyken...  De andre har det vært tilfeldigheter og uflaks. Ting har kanskje ikke blitt håndtert riktig av oppdretter når det har vist seg helseissues, men ingen av tilfellene mener jeg at oppdretter har gjort en dårlig jobb i forkant. Shit happens. Faktisk. 
    • Vel  Kanger linket til en forskningsrapport som forteller litt om status http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/mec.13797/full . På Rovdata står noe og på departementets websider finner man sikkert en utfyllende begrunnelse. Såvidt jeg forstår handler dette om å redusere stammen til tilnærmet opprinnelig bestand samt å gi rom nok for tilflytting av friske individer. Det kan etter min ringe mening ikke være så feil  
    • Lykke til med jobbintervju @TonjeM og god bedring til Strider. Jeg gikk på ski i ca 4 km igår - kladdet noe helt vannvittig under skia, så jeg labba på ski, tungt, men Idde fikk løpt litt da (kunne ikke ha ham rundt livet for da hadde han dratt meg overende - så lite gli hadde jeg).  Nå skal jeg snart sele på ham kløven og ta en tur før møter på jobb og førstehjelpskurs etterpå.  Ellers er jeg særs lite imponert over brøytingen her, traktorn tok seg en sving midt på plassen og kjørte igjen. Det er faktisk ikke greit når vi betaler for brøyting... sukk... håper han gjør en bedre jobb i kveld. Skjønner ikke hvor vanskelig det er å gjøre jobben ordentlig når han først er her...
  • Nylig opprettede emner