Gå til innhold
Hundesonen.no

Lekekamerat? Turkompis?


Selina
 Share

Recommended Posts

Hei! Jeg heter Diego og er 5 mnd og 2 uker gammel. Selv om jeg er ung og litt dum i blant er jeg en rolig fyr som elsker å leke men også gå på lange turer i skogen. Mammaen min og pappaen min heter Selina og Jonas og de er 19 år gamle. Jeg er kjempe glad i dem begge to og vi elsker å være mye ute! Jeg har noen få kompiser, men de liker best å leke med hverandre. Derfor ønsker jeg meg sånn en bestevenn som jeg kan ha det gøy med og ha ett godt forhold til. Det ville mammaen og pappaen min satt pris på! Vi bor på Trosterud, men kan reise rundt om i byen hvis noen vil leke.

Jeg er en blanding av King Charles spaniel, Beagle og Basset Griffon Vendeen. Jeg ELSKER snø, men misliker regn. Jeg har godt lynne. Mamma og pappa har tatt meg med på "skolen" og jeg har bestått både valpekurs og Grunnkurs. Nå skal vi på kurs igjen å ta Hverdagslydighet. Jeg synes det er kjempe gøy, for da får jeg masse godteri??. Jeg er ikke aggressiv, med kan ha en del energi til tider.

Min kompis/ veninne MÅ være helt frisk og være snill og glad. Det ville vært koslig om eieren liker skog og park. 

Håper noen vil bli vennen min! 
Send melding til mammaen og pappaen min om noen vil ha en liten playdate. 
Vær så snill ...?

Mamma: 94279762 
Pappa: 41792541

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...