Gå til innhold
Hundesonen.no

Retrieverkobbel- noen som lager?


LinL
 Share

Recommended Posts

Det er jo så mange flinke soniser som lager masse fint hundeutstyr. Selv er jeg på utkikk etter et litt tykt retrieverbånd i en fancy knallfarge som gjerne har en fin "stopper" til halsdelen. Hun som har "hundreda hundhalsband" har laget noen fine retrieverbånd av paracord, men hun lager ikke mer forsto jeg. Kanskje er det noe slikt jeg er på utkikk etter. Vil gjerne se om noen har laget noe likende? Liker jeg det er det ikke usannsynlig at jeg vil ha en 2-3 stk i forskjellig tykkelse og lengde.

Det viktigste med et slikt bånd er at det er mykt og lett legges sammen og puttes i lomma om dere skjønner? Har et jeg liker godt, men det er tynnere og kortere enn jeg ønsker å bruke til "hverdags". 

Det hadde også vært kjekt til treninger og tur med et som er halvstrup, kanskje litt beredere/flatt? og mykt i halsdelen, samtidig som det er lett og godt å holde i. Noen som har lyst til å prøve seg, og som har noen bilder å vise til? Av farger har jeg tenkt neongul, grønn eller rosa. Jeg elsker sterke farger, og likte godt denne fargekombinasjonen https://www.pinterest.co.uk/pin/565201821970959067/?autologin=true så ser dere litt hvilke baner jeg mener når jeg sier sterke farger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...