Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


mokken
 Share

Recommended Posts

Da sitter jeg på jobb da. Tatt med skinke, ost og waldorfsalat, pepperkaker fra fellesbaking måtte også med. Ferdig 22.30 i kveld, ny vakt kl 8 i morgen. Fra 1.juledag blir det fri, første året på mange år med fri i romjulen. Hva gjør vanlige folk med fri i romjulen? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har vakt. Far ringte akkurat vaktnummeret. "E det dyrlækjaren? Eg har Rudolf her. Han e raud på nasen. Kva ska me gjera?"   Nei, det er ikke fars vanlige dialekt.  

Ah, endelig ferdig med pynting av juletre! Ble litt budsjettre i år. Er dyrt å flytte, bytte jobb etc., så da måtte jeg bruke det jeg hadde. Jeg synes at det ble verdens søteste juletre da, om jeg ska

Hils på lille *insert fint tispenavn som jeg ikke har kommet på enda*:    Det første hun gjorde da vi kom dit var å stemple meg med alle fire beina sine, og bite meg i haka.  

Posted Images

Da er jeg ferdig med alt som skal gjøres i huset. 

Det eneste som mangler er å dusje og lakke negler. Og så får vi se om jeg gidder å vaske bikkjene. Hadde tenkt til det, men egentlig så måå jeg ikke..

Lagt på nytt julesengetøy, så gleder meg veldig til å legge meg nydusjet i det i kveld :ahappy:

I dag skal vi ha ribbe til middag, elsker når vi har god restemat :D svigermor og svigerfar kommer å spiser med oss, sammen med en herlig tispe på 6 måneder :)

Kjekt å spise litt god mat i lag når jeg vet at svigerfar skal være alene i morgen. Han velger det selv da så er ikke synd på han. Men syntes det er hyggelig å kose oss litt når han likevel skulle innom :)

 

Akkurat nå ser jeg Harry Potter :) Casper ligger ved siden av meg å sover, og Melvin ligger på fanget mitt å sover mens jeg børster han :ahappy: veldig koselig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Annik skrev:

Jeg stemmer for at du tar med dama på skitur, og filmer det :aww: gjerne med willy som trekkhund :D

Hun har jo allerede vært på sparktur - med Willy :lol: 

4 timer siden, SFX skrev:

Særlig når helga er så laaang.

Ja, ikke MINST derfor :) 

4 timer siden, SFX skrev:

Det er masse synd på ham :wub: Det ser mye penere ut i dag, men han oppfører seg litt rart. Han ligger nå tett inntil Foenix, mens i stad måtte jeg lete etter ham - han hadde skvist seg under en stol i ballsalen, og der ligger han jo aldri. Så han føler seg nok litt uggen.

Men stakkaren da :wub:

4 timer siden, SFX skrev:

Må sette the mood? Legge til rette for en date?

Litt sånn Candlelight Dinner??? :P 

12 minutter siden, JeanetteH skrev:

Det ble ingen planke på meg :lol: Men jeg har fått 7 gaver da, en fra samboer, og en hver fra dyra: Talli, Saint, Sinner, også fra hestene Dobilas, Gyrus og Lucky :lol:  Han hadde vist satt i gang onkelbarna i går med pakkingen. Nå har han reist på julefeiring med alle hundene og jeg har tomt hus fram til litt utpå 1.juledag. Like greit når jeg jobber natt og sover hele dagen. Sov faktisk helt til han vekket meg i dag kl.15 for da måtte han dra. Lenge siden jeg har klart sove mer enn 4 timer etter nattevakt, det var digg! 

Men må nok innse at hundene er ett forstyrrende element i dagsovingen min, de var jo med han. Men vil ikke begynne bruke hundegård nå midt på vinteren når jeg skal sove. De er ikke tilvendt den enda så jeg vet ikke om de går inn i husene osv

Deilig å få sove skikkelig kan jeg tenke meg... men kjipt å innse realitetene :lol: 

Vi har vært på Domkirkeodden for å ta bilder av hundene. Selvsagt forsvant sola bak noen skyer mens vi var der, så det ble vel ikke helt bilder jeg liker, men men... Willy er sliten. Tror det blir mye inntrykk for ham når det er besøk her, og kanskje er det ikke så himla interessant med disse duftene lenger, heller :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/22/2017 at 3:30 PM, SFX said:

He fucky-fucky?

Ja, det er i det minste enkelt :lol: 

On 12/22/2017 at 3:30 PM, SFX said:

Send en PM eller noe om du trenger flere engelske ord :-D 

Det skal jeg gjøre :ahappy: 

On 12/22/2017 at 3:30 PM, SFX said:

Stakkars Glam har vært hos veterinæren og fått ny frisyre og litt medisin. Han fikk våteksem som ikke lot seg temme med enkel klipp og hjemmeremedier, så da trengte vi sterkere lut og barbering. Han har også fått smertestillende for et par dager, for han har vondt og er urolig. Stakkars lille... 

God bedring til lille Glam :heart: 

22 hours ago, Snoffe said:

Enda godt pelsen vokser fort ut igjen, da kan jeg trene masse på å klippe :aww: ikke sikker jeg er like begeistret om et år :P

For klipping eller pelsen? :P 

22 hours ago, Snoffe said:

Hun er søt da! :D Selvom hun ser ut som en vrent polvott akkurat der :lol:

:lol: Rart å tenke på at hun hadde så mye pels som ung, nå er hun jo i en sportsklipp fordi eieren hennes og hun er skjønt enige om at pelsstell er noe dritt :P 

22 hours ago, Snoffe said:

Greit å vite at det lager floker å ikke blåse helt tørr. Ikke at det er et problem per nå, men han får jo lengre og lengre pels. Jeg har kjøpt en blåser, så det går ganske fort å få han tørr. Jeg syntes bare den er litt kraftig, men det blir nok bedre når han blir litt større :P 

Våt pels floker fortere enn tørr pels :) Det kan også være lurt å gå over hele pelsen en gang til med svak varme etter at du tror at du er ferdig, for det er som regel litt fukt igjen i pelsen. Litt ettersom hva slags pelstype han har, så kan du børste mens du blåser, så pelsen blir rettest mulig. Jo rettere pels, jo mindre floker, og den holder lenger før du må børste igjen :)

Jeg bruker blåser på Monster, på laveste styrke. Syns det er greiere enn å bruke føner, fordi den ikke blåser varmluft, da blir hun ikke for varm heller :) 

22 hours ago, Snoffe said:

Casper takker for god bedring. Endte opp med en antibiotikakur for uvi. Prostata så heldigvis veldig fin ut :) men tipper uvien har en sammenheng med oprasjonen. Nå er jeg bare noe tusenlapper fattigere. Den prostataen til Casper har kostet meg fryktelig mye penger de siste 12 månedene! 

Æsj da! Får satse på at formen hans blir bedre fort :) 

22 hours ago, Snoffe said:

Nei, greit å passe på å fordele dyrene litt rundt omkring hos alle dyreklinikkene i byen :aww:

:lol: Ja, så ingen føler seg urettferdig behandla, liksom ;) 

22 hours ago, Snoffe said:

Lykke til med å brainfarte deg igjennom den mailen :D

Takk :teehe: 

22 hours ago, Line said:

@2ne Om du ikke har fått det på stell enda så bare si fra om du vil ha hjelp med engelsken :) 

Takk for tilbudet :) 

18 hours ago, Turb said:

Gulli kelpie søker nytt hjem der man ikke blir torturert i dusjen og deretter får alle neglene kappet av, med vennlig hilsen Idde7af6b186f0e399d3a17fcbad42091dc7.jpg

Stakkars lille Idde! Leah lurer på om hun kan få flytte med han om han finner et sånt hjem, hun har gått gjennom samme behandling i dag selv :lol: 

17 hours ago, Siri said:

Du er så kravstor!!!! :o

Jeg veit! :aww: 

17 hours ago, Siri said:

Jeg leste morkaker... :aww: 

Æsj, ikke vær helt Kardashian, a :P 

17 hours ago, Siri said:

Nå har franskkvinnen og jeg vært på shopping i Hamar og damen har fått med seg absurde menger elg- og reinsdyrkjøtt...og pinnekjøtt og fårikålkjøtt. Etterpå fikset hun middag. Andeconfit stod på menyen, fulgt av en 20 år gammel rødvin. Joda, damene har kosa seg i kveld :D Vi tømte etterpå hver vår bøtte med is :whistle:  

Det høres ut ut som du blir litt skjemt bort av dette besøket ditt :ahappy: 

1 hour ago, Wilhelmina said:

I går gulpa frøkna opp middagen, så nå sitter jeg her og googler "fremmedlegeme i tarm" og skremmer vettet av meg selv :fear:

Hvordan er allmenntilstanden hennes? Og hva for slags fremmedlegeme mistenker du hun har fått i seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde helt glemt hvor slitsomt det er å ha svigers på besøk som først må minnes på at Karoline begynner å bli stor og klarer å gjøre ting selv, forså å høre "se på henne!" for hvor minste ting som er helt dagligdags for oss som ser henne hver dag... :lol:

Jaja, de kom i går. Satser på at de blir ferdig om ikke så alt for lenge :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tutle skrev:

Hahah, så derfor google heller ikke ga meg noe svar :lol: 

Det er mye mulig at de finnes med et navn, altså, men i min familie er de mormorkaker, og ekstremt gode. Myke kjeks med hakkede mandler og kokesjokolade. 

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Der kom ryggsmertene tilbake. Hvordan kan jeg vaske gulv med vond rygg? Men jeg kan ikke pynte før det er rent, det strider mot hundre år gamle juletradisjoner! :shocked:

Det er lov til å skimpe på vasken hvis du har vasket ellers i år. 

59 minutter siden, Mira2.0 skrev:

Da sitter jeg på jobb da. Tatt med skinke, ost og waldorfsalat, pepperkaker fra fellesbaking måtte også med. Ferdig 22.30 i kveld, ny vakt kl 8 i morgen. Fra 1.juledag blir det fri, første året på mange år med fri i romjulen. Hva gjør vanlige folk med fri i romjulen? ?

Vi drar på utstilling i Letohallen :-D 

49 minutter siden, Siri skrev:

Litt sånn Candlelight Dinner??? :P 

Litt sånn Lady og Landstrykeren?

49 minutter siden, Siri skrev:

Vi har vært på Domkirkeodden for å ta bilder av hundene. Selvsagt forsvant sola bak noen skyer mens vi var der, så det ble vel ikke helt bilder jeg liker, men men... Willy er sliten. Tror det blir mye inntrykk for ham når det er besøk her, og kanskje er det ikke så himla interessant med disse duftene lenger, heller :aww: 

Stakkars gubben!

Quoten til @2ne forsvant, men Glam sier tusen takk! 

Om to timer og fem minutter begynner Kvelden før kvelden, og før det skal jeg rydde ferdig kjøkkenet og stua, steke ferdig kransekakestenger, bære ned eskene med julepynt, og kle meg i noe penere enn lilla joggebukse. Det er tradisjon å pynte til jul mens NRK durer i bakgrunnen, og middagen serveres til Grevinnen og hovmesteren. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned for telling på sofaen, og har konstatert at jeg tror jeg har kommet i overgangsalderen, for hodet har virkelig kokt med gjevne mellomrom :o  Eventuelt feber? Wierd. Er ikke spesielt varmt her inne, men fått skikkelig hetetokter i hodet. :aww: Som vanlig ikke fått gjort alt jeg skal, og nytter ikke skylde på barnet for hun er kjempegrei i dag. Hundene gjør heller ikke så mye utav seg, annet enn at Lupin var kjapp med å stjele maten til barnet da jeg gikk opp en tur. Snok. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Husker jeg fikk tips av @Line for noen år siden, men husker ikke hva tipset var :aww: Så jeg spørr her - hva skal jeg gjøre igjen for at glitterneglelakk ikke sitter alt for godt? Sist gang jeg brukte trodde jeg at jeg måtte gå med det til evig tid - så godt satt den. 

Edit: fant tips på nett, men mener tipset jeg fikk her tidligere gikk på noe jeg skulle gjøre før jeg tok på neglelakken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 2ne skrev:

Jeg veit! :aww: 

:D 

2 timer siden, 2ne skrev:

Æsj, ikke vær helt Kardashian, a :P 

Karda.. who??? :aww: 

2 timer siden, 2ne skrev:

Det høres ut ut som du blir litt skjemt bort av dette besøket ditt :ahappy: 

Det skulle bare mangle :aww: 

1 time siden, SFX skrev:

Litt sånn Lady og Landstrykeren?

:D 

1 time siden, SFX skrev:

Stakkars gubben!

 

Det er et hardt liv med høye forventninger... 

1 time siden, SFX skrev:

Om to timer og fem minutter begynner Kvelden før kvelden, og før det skal jeg rydde ferdig kjøkkenet og stua, steke ferdig kransekakestenger, bære ned eskene med julepynt, og kle meg i noe penere enn lilla joggebukse. Det er tradisjon å pynte til jul mens NRK durer i bakgrunnen, og middagen serveres til Grevinnen og hovmesteren. 

Hva er galt med lilla joggebukse? :aww: 

Nå har vi spist en simpel ørretmiddag, Willy er ute med dama og jeg skal fikse noe godt til kaffen (som det er bare jeg som drikker forøvrig). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluknet på sofaen når jeg kom hjem fra jobb..travel dag med mange brukere som skulle hjem, ha med en drøss med medisiner, og hjelpe de å pakke når man ikke ANER hva de skal ha med seg. Men deilig å bare jobbe 7,5 time istedet for 13:D nå står rocky roaden i kjøleskapet og jeg husket faktisk å ha bakepapir i formen.. det glemte jeg sist så jeg fikk de ikke ut av... nå skal vi ta med bikkja på en runde i nabolaget mens vi leverer gaver til samboers familie som bor i området. Så må jeg kjøre til faren min og hente en gave... SÅ er det natta og jobb igjen i morgen også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tricolor skrev:

Jeg har også seinvakt kvelden før kvelden, og tidlig i morgen. Vi får bare sette inn turbogearet.

Tungt å stå opp etter under 4 timers søvn, men klokka gikk fortere og fortere jo nærmere juleferie den kom :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Christine said:

Husker jeg fikk tips av @Line for noen år siden, men husker ikke hva tipset var :aww: Så jeg spørr her - hva skal jeg gjøre igjen for at glitterneglelakk ikke sitter alt for godt? Sist gang jeg brukte trodde jeg at jeg måtte gå med det til evig tid - så godt satt den. 

Edit: fant tips på nett, men mener tipset jeg fikk her tidligere gikk på noe jeg skulle gjøre før jeg tok på neglelakken? 

Glitterlakk sitter som f*** :lol: Men det er lettere å få av om 1. man har underlakk, 2. bruker filt istedenfor bomull til å fjerne med, og 3. hold dotten med neglelakkfjerner på en stund før man begynner å gnu.

Which reminds me, jeg må lakke negler, og jeg vet ikke hvilken farge jeg skal legge :P 

Hjemme fra den tradisjonelle lutefiskmiddagen hos gamlingene. Mett i magen :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Siri said:

Karda.. who??? :aww: 

Kos deg :P 

--

AN har datterbarnet kjørt avgårde for å hente broren sin, de skal til faren sin og feire jul. Jeg liker det ikke :aww: Litt fordi jeg syns de burde feire jul med meg, men mest fordi det regner ute, og hun skal kjøre en times tid før hun er ferdig. Hun har lovet å sende melding når hun kommer frem, men det er jo som sagt en times tid til, så her sitter jeg og er typisk mamma som uroer seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Hva er galt med lilla joggebukse? :aww: 

Det er liksom ikke helt høytid over det :-P 

2 timer siden, Siri skrev:

Nå har vi spist en simpel ørretmiddag, Willy er ute med dama og jeg skal fikse noe godt til kaffen (som det er bare jeg som drikker forøvrig). 

En franskmann som ikke drikker kaffe?

Akkurat nå, 2ne skrev:

AN har datterbarnet kjørt avgårde for å hente broren sin, de skal til faren sin og feire jul. Jeg liker det ikke :aww: Litt fordi jeg syns de burde feire jul med meg, men mest fordi det regner ute, og hun skal kjøre en times tid før hun er ferdig. Hun har lovet å sende melding når hun kommer frem, men det er jo som sagt en times tid til, så her sitter jeg og er typisk mamma som uroer seg. 

Da hadde jeg vært urolig også. Det er nesten så jeg må spørre om hun er gammel nok til å kjøre...

To av åtte kasser med jul er tømt, nå er det middagspause. Jeg skulle egentlig ha vært ferdig med alt nå, men so what, my house my rules.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang har jeg resignert helt ift det å ha kontroll på juleforberedelser. Har laga mindre enn halvpart av hva jeg vanligvis lager av mat, kaker og godis til jul. Ikke sendt ut julekort. Er helt kake...

Før i dag ville jeg bare grine. Nå tok humøret seg opp etter grevinnen og hovmesteren. Det blir hyggelig uansett. Snill datter har pynta tre, skrelt poteter og lager nå sjokolade-cookies. Jeg har drukket et glass portvin og overdosert meg på bronkyl og seretide, og hundene ser ut til å ha tålt så langt en rolig måned uten trening.

i kveld skal jeg finne en veldig julete og koselig film å se før jeg legger meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
1 time siden, Line skrev:

Glitterlakk sitter som f*** :lol: Men det er lettere å få av om 1. man har underlakk, 2. bruker filt istedenfor bomull til å fjerne med, og 3. hold dotten med neglelakkfjerner på en stund før man begynner å gnu.

Which reminds me, jeg må lakke negler, og jeg vet ikke hvilken farge jeg skal legge :P 

Hjemme fra den tradisjonelle lutefiskmiddagen hos gamlingene. Mett i magen :ahappy: 

Thank you! :flowers: Leste tips om å legge bomull dyppet i neglelakkfjerner på neglene, også pakke inn neglene i alufolie i 10 min. Tenker jeg prøver det, bare med filt istedenfor :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, SFX said:

Da hadde jeg vært urolig også. Det er nesten så jeg må spørre om hun er gammel nok til å kjøre...

Hun er bare 20 år, så nei :teehe: 

Ali er et hakk verre enn meg, hun står fortsatt ved stuevinduet og ser etter Leah og datterbarnet, hun. Hun har vært i sofaen og på badet en tur, men så vender hun tilbake til stuevinduet. De kommer ikke igjen før i morgen kveld, lille gullet, bare kom og legg deg, liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, 2ne skrev:

Kos deg :P 

Noen mennesker skulle vært beskyttet mot seg selv :P 

24 minutter siden, 2ne skrev:

AN har datterbarnet kjørt avgårde for å hente broren sin, de skal til faren sin og feire jul. Jeg liker det ikke :aww: Litt fordi jeg syns de burde feire jul med meg, men mest fordi det regner ute, og hun skal kjøre en times tid før hun er ferdig. Hun har lovet å sende melding når hun kommer frem, men det er jo som sagt en times tid til, så her sitter jeg og er typisk mamma som uroer seg. 

Og jeg skjønner egentlig bekymringen, jeg... helt uten å være mamma :aww: 

7 minutter siden, SFX skrev:

Det er liksom ikke helt høytid over det :-P 

Men det er jo ikke høytid ennå heller, så det går nok fint skal du se :D 

7 minutter siden, SFX skrev:

En franskmann som ikke drikker kaffe?

Ja :o Og hun drikker faktisk knapt nok vin :o En dysfunksjonell franskmann faktisk!!! 
Og denne dysfunksjonelle franskmannkvinnen greide å kjøre seg bort i Hamar i dag :lol: Vi kjørte to biler pga antall hunder, og hun skulle henge på gjennom byen. Men det var jo mye trafikk vøtt, så brått var hun borte. Jeg fikk stoppet ved XXL og ventet, og brått ringte hun. I det vi snakket sammen, var det en fyr som kjørte forbi henne og stoppet, og kom ut av bilen. Han presenterte seg som politimann... og franskedamen fikk LITT hjertebank og lurte på om hun hadde gjort noe galt. Neida - han lurte bare på om hun hadde problemer og trengte hjelp :) Så hun laga telefonen over til mannen sånn at han kunne snakke med meg om hvor jeg var - så kjørte han foran henne slik at hun fant meg igjen :D Det var en riktig hyggelig gest :heart:

Det begynte forresten å regne her i kveld... det var jo fint *not*. Alt var glassert, og det var visst ikke den franske helt forberedt på... hun holdt på å gå på snørra, for å si det sånn. Nå tør hun ikke å komme ut av bobilen igjen :lol: 

 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt fornøyd med hva jeg har fått til i dag, med vond rygg. Gulvene ble ikke akkurat skurt med kost og grønnsåpe, men det hadde de nok ikke blitt uansett, må jeg tilstå. Men huset er "grovrensa" og pyntet. Jeg har til og med ligget på ryggen på do og skrudd fast setet, det hadde begynt å bevege seg litt vel mye. Senga har fått julesengesett og sofaputene har fått juletrekk. Da måtte jeg jo fjerne teppene som beskytter sofaen også. Det er et risikoprosjekt når Symra kan få løpetid når som helst. Men nå er det fint her assa! Og mor har fått vin i glasset og snop i skåla. Da tror jeg det er på tide å legge ut den animasjonen som jeg har lagt ut hver jul i mange år:

 z700.gif

 

 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...