Akkurat nå, desember

1,633 innlegg i emnet

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

:|

Det er åpenbart ikke bare bikkjer som har løpetid :blink:

9 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Betty skrev:

:lol::lol: 
Jeg er litt usikker på hvor populært det er, men skal ha med i tilfelle det er enda mindre populært med valp i juletreet eller som myrder nissene (antageligvis i samarbeid med "bestefar" Decoy på snart 11 år :lol: ). Regner med det går bra. Oppdretteren har hatt juletre oppe ei stund så de har sett det før i alle fall. :lol: Men der tror jeg kompostgrindene sikrer det, 5 tollervalper og et juletre uten inngjerding hadde vært morsomt. *flire* 

:lol: 

1 time siden, Mud skrev:

:lol: Men jeg lurer litt på hva politiet mente med "justerte"... :o 

Nå er det skikkelig speilhålke utenfor her, så jeg kjenner jeg er glad for at jeg fant ut at det var lurt med hjemmekontor i dag :ahappy: Men jammen meg er det bra mørkt ute nå... Og nå begynte jeg å glede meg til middag, forresten. Tredje dag med hjemmelaget viltgryte - eller mulig jeg må kalle det viltsuppe. Den ble litt tynn... men smaker veldig godt altså :ahappy: Også må jeg kanskje ha en liiiiten smak av julebaksten til dessert :aww: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå sier regnskapsprogrammet at det er på tide å dra hjem. Får liksom ikke gjort så mye når det bare kommer feilmeldinger. :aww:  Får håpe det er litt mer samarbeidsvillig i morgen. 

Gleder meg til middag i dag. Hjemmelaga fiskekaker (mamma og gjengen hadde med seg da de kom på feriebesøk i sommer, og nå går siste posen fra fryseren) og en råkostsalat og noe potet ved siden av. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som er en sånn gammel dame, bare lurer på noe.

Jeg shopper mye fra Dogwise, kjempebutikk. Men Tawser er det bare nedlastninger? Ble litt forvirret. Sånn som jeg skjønte det er det bare via nett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
På 6.12.2017 at 9:35 AM, Snoffe skrev:

Vet liksom ikke om jeg tørr å fortelle at selvom jeg har en herlig valp her hjemme så klarer jeg ikke å slå fra meg tanken om en whippet til:ustol::lol: en snerten liten tispe :ahappy: og kanskje en hvit eller en sølv puddel i tillegg :aww:

Blir ikke med de første årene for å si det sånn, er de på to bein som må bearbeides :aww: 

Godt det ikke er farlig å drømme, planlegge og ønske seg :D

Er det nå jeg skal nevne at en tidligere treningsvenninne nettopp parret sin hvite dverg med en lekker liten toy...? :whistle:

Ikke min dag i dag. Tidvis ræva treningsøkt med en hund som har fryktelig mye meninger om hvordan ting skal gjøres, deretter sto jeg med gjørme opp til kneet når vi skulle gå ned hunder etterpå. Byttet til regnbukse og et par ekstra joggesko, på toppen av det hele holdt jeg på å bli påkjørt av en idiot som ikke holdt siden sin gjennom en sving når jeg var på vei hjem. Blæ. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferdig med siste eksamen. Litt blandede følelser, har betalt veldig mye penger for denne videreutdannelsen i den tro at jeg skal få et kraftig lønnshopp, og får nå beskjed om at jeg sannsynligvis ikke gjør det allikevel :icon_confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Siri skrev:

Men jeg lurer litt på hva politiet mente med "justerte"... :o 

Samme her! :lol:

Nå er dere inne i min nye Chromebook hele gjengen. Eller faktisk ikke. Poenget med Chromebook er at ingenting er i maskina, bare i skya! Interessant maskin da, og ca halvparten så dyr som tilsvarende laptop.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 hour ago, Mud said:

Justere? :o Hvordan justerer man halvnakne kåte kvinnfolk? :o 

1 hour ago, mokken said:

Er det nå jeg skal nevne at en tidligere treningsvenninne nettopp parret sin hvite dverg med en lekker liten toy...? :whistle:

Nei :aww::P 

-- 

I dag har jeg klippet håret mitt. Som i at jeg har klippet håret mitt :aww: Datterbarnet var ikke så imponert, hun påstår jeg ser ut som et troll :teehe: 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor på min side hos NKK kan jeg se papiret jeg fikk med HD-røntgen? Finnes det der eller må jeg endevende huset etter det lille arket jeg fikk i posten. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, mushi skrev:

Hvor på min side hos NKK kan jeg se papiret jeg fikk med HD-røntgen? Finnes det der eller må jeg endevende huset etter det lille arket jeg fikk i posten. 

Det ligger under fanen "mail" ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Teserere skrev:

Det ligger under fanen "mail" ;) 

Og fanen "helse" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det ligger under fanen "mail"  
Nei. Bare om utstillinger der...

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Og fanen "helse"
Ikke der heller.
Jeg har blanding som ikke er nox-reg hvis det har noen betydning...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, mokken skrev:

Nei :aww::lol:

@BareLinn Gratulerer med dagen :)

Nå er det ganske ruskete vær ute. Så at ene vinduet på hønsehuset hadde blåst opp, så vi må ha glemt å lukke det ordentlig. Hønene var ikke imponert. Ikke helt krise, vinden blåste ikke rett inn, og de har ikke blitt våt eller noe. Men litt kjelwig at det ikke var låst fast som det skulle.

Fått gjort unna endel på butikkene i dag, og Melvin har fått 12 ukers vaksinen sin. Arwen var til en sjekk hun å, og hun må inn igjen på onsdag. Ikke godt å ha vondt i munnen. Hun har betennelse i tannkjøttet, og så vil vi sjekke om det er noe mer enn det som forårsaker det at hun syntes det er vondt å spise. 

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, mushi skrev:

Ikke der heller.

Så rart, burde jo i hvertfall ligge under mail, uansett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, mushi said:

På mine hunder ligger det under fanen "helse" :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Pringlen skrev:

Og fanen "helse" :)

Akkurat nå, mushi skrev:

Nei. Bare om utstillinger der...

Ja jeg fant mine diagnosebrev både under epost og helse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På mine hunder ligger det under fanen "helse"  
Ingenting på helse, men det ligger under min hund. Men jeg vil se arket cabc3308d00fb356c937d34bcc2088fe.jpge22ecdc30cca50760fb4860ba31f54ec.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, mushi skrev:

Ikke der heller.

Hvis han ikke er NOX-registrert har du vel ikke fått bestilt rekvisisjon på forhånd heller, og da har du ikke fått svarbrev i eposten, bare i postkassa.

5a2971075c482_E-kull6ukerA.thumb.jpg.0cc1a68546be77e6f1d212550a46f698.jpg

Skal Glam fortsette å lage sånt der, så vet jeg ikke hvor trygt det blir framover for min lommebok, ahmagaaad så fine de er! Jeg hadde lett tatt alle fem, selv han med et blått øye, han kunne jo blitt pen bruksberner i stedet!

16 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, mushi said:

Ingenting på helse, men det ligger under min hund. Men jeg vil se arket emoji848.pngcabc3308d00fb356c937d34bcc2088fe.jpge22ecdc30cca50760fb4860ba31f54ec.jpg

Da burde du antageligvis begynne å lete etter brevet du fikk i posten :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, dere. Det brevet blir nok gøy å finne etter to år og et flyttelass. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Mud skrev:

:lol: 

Tur gikk på et vis. 
Sjef fjollet så mye at han kom seg ut av båndet og skulle til å snu, og når vi endelig var på vei videre så måtte jeg gå sterkt fremoverbøyd for å ikke bli tatt av vinden :aww: Men vi kom oss nå inn uten å få noe i hodet, så da var det vel vellykket :P 

Nå vurderer jeg å begynne å støvsuge og få det unnagjort i tilfellet strømmen går. I slikt vær kan den fort være borte noen dager. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
41 minutter siden, 2ne skrev:

I dag har jeg klippet håret mitt. Som i at jeg har klippet håret mitt :aww: Datterbarnet var ikke så imponert, hun påstår jeg ser ut som et troll :teehe: 

:lol: Dette krever bilde!!! :D 

15 minutter siden, SFX skrev:

Skal Glam fortsette å lage sånt der, så vet jeg ikke hvor trygt det blir framover for min lommebok, ahmagaaad så fine de er! Jeg hadde lett tatt alle fem, selv han med et blått øye, han kunne jo blitt pen bruksberner i stedet!

Det burde vært forbudt å være så søt... og nå ble jeg litt overraska over at den blåenøyde hadde tegninger rundt øynene. Jeg trodde kanskje de blå øynene hørte sammen med manglende pigment rundt øya, men da gikk den teorien i dass. Får vel heller fortsette å pynte litt til jul da, i stedet for å bry hjernen min med ting den ikke forstår. Det blir stadig flere slike ting :aww: Som tidligere i dag, da jeg tok noe en kollega skrev til meg helt bokstavelig - og hun måtte presisere at det ikke var HELT det hun mente (og jeg tør ikke engang nevne hva det var for det er for pinlig :icon_redface:)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
25 minutter siden, SFX skrev:

Hvis han ikke er NOX-registrert har du vel ikke fått bestilt rekvisisjon på forhånd heller, og da har du ikke fått svarbrev i eposten, bare i postkassa.

Berner med ett blått øye må jo være noe av det mest sjarmerende som er?! :wub: Tro hvordan det ser ut som voksen?

I dag koser jeg med å ha Hundesonen-snappen. Trivelig med flere hyggelige tilbakemeldinger :ahappy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Nye innlegg

• Jeg begynner å nærme meg veldig ferdig med julegavene. Jeg må kjøpe gave til mammas samboer, men jeg vet hva han skal få. Det samme med søster og ektemann. Jeg må kjøpe en liten ting til til pappas kjæreste, men jeg vet hva hun skal få. Mammas julegave ble bestilt i posten i dag, men jeg tror den kommer fram for sent, så da får det bli bursdagsgave i stedet (hun har bursdag 30. desember), så da må jeg finne på noe til henne. Jeg kjøpte noe til henne i London, men det er litt lite.  Men jeg vet ikke hva mer jeg kan finne på til henne  Hun ønsker seg ingenting.
    • Greit at han er under oppsyn en periode i hvert fall, kanskje de vurderer det sånn at han burde få være der lenger etterhvert?   Oh, det var veldig til aldersforskjell og det!  Jeg tipper du fikser det med Sinner ganske greit   Han må få hilse på Monster snart da!   Akkurat nå kjente jeg at jeg er veldig glad jeg bare har tisper  Det er litt i overkant frekt da, syns jeg..  Klart du er, for jeg har jo alltid rett   Å være revmatiker?  Det er en grunn til at jeg HATER vinter, liksom.. Bortsett fra i desember i år, tydeligvis  I år går det greit med stive og vonde ledd og likfingre og alt.. Kanskje de opererte grinchen ut av meg ifjor?   Åh, djizes, så stressende  Godt du fant igjen lommeboka di da!  Hmm.. Jeg tror ikke det, det er kvinnelige kirurger også Jeg er dog ikke sydd igjen, jeg er bare stifta sammen.. Det blir bare ikke pent det   -- AN har jeg kommet hjem fra @Belgerpia, som har hatt broren til Ali til klipping - da måtte jeg jo komme og få sett litt ordentlig på han  Han er veldig lik søsteren sin på noen måter, og veldig lik mammaen sin på andre måter. Det er litt morsomt  
    • Sitter og venter på elektrikeren, og er sur fordi han etter en uke og 4 purringer fortsatt ikke har klart å sende meg et skriftlig prisoverslag som jeg skulle sende til forsikringsselskapet FØR han kom
    • Det hjelper ikke å ha humor når spøken er dårlig. 
    • Så har du jo nosework, som vel egentlig også er en form for spesialsøk i konkurranseform.
  • Nylig opprettede emner