Gå til innhold
Hundesonen.no

Juletråden 2017

Recommended Posts

Fineste stunden på julaften er når man står opp på morran, tenner juletreet, fyrer i peisen og setter seg i sofaen med en kopp kaffe og hører på fin julemusikk :heart:

God jul alle sammen! :D

• Like 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går alltid lang tur med hundene før frokost på julaften. Da er alle opptatt med andre ting og vi har skogen for oss selv. :) På vei ut døra nå.

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

• Like 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her står julemusikken på, samboer og hunder sover og om halvannen time skal grøten fikses. For min del blir det en julaften med miksede følelser. Første jul etter mamma døde (april i år), så det blir ny tradisjon med å besøke grav på julaften... :heart: Vi har kjøpt krans og en liten englefigur. Hun elsket engler, så det blir fint å sette på grava hennes i dag :heart: Pappa dro til broren min på Jæren for å feire jul og eldstesøstra mi bor i bergen, så det er bare meg og to av søsknene mine byen i år. Vi blir ikke å feire sammen, vi skal alle til svigerfamiliene våre. Blir veldig fint å feire med samboer, svigermor og svigerinne da! 

Ellers ble jeg vekka av Ori kl 0230 i dag :lol: Godt jeg tåler lite søvn :D 

God jul folkens! Håper alle får en fin julaften :) Klemmer til de som synes jula er trasig :heart: 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive