Gå til innhold
Hundesonen.no

Selges: VitalChew kosttilskudd for seniorhund (billig)


Gjest
 Share

Recommended Posts

Laisen,

jeg vant i September en konkurranse hos VitalChew. Men pga (helt ærlig, jeg veit det høres teit ut :lol: ) et uheldig sammentreff hvor jeg begynte å gi disse tilskuddene (det er små runde "gele-klumper" med omega 3 + diverse næring) og jeg 3 dager senere gikk på en tur med hunden hvor hun spiste noe drit i ei grøft, så er mamma overbevist om at hunden ikke tåler tilskuddene og hun vil ikke gi dem til hunden i frykt for mer dårlig mage. Jeg veit at det ikke var kosttilskuddet, men den ekle dritten i grøfta som gav rennaræv, men jeg får nå ikke gjort noe med det siden jeg ikke bor med hund og familie. 

Uansett er poenget at jeg har 10 pakker med tipp topp kosttilskudd som ligger i Tromsø, og som ikke benyttes. Det er jo for synd å bare kaste det! Er det noen som har interesse av det? De koster 180kr pr pakke på nettet, jeg kan selge de for 50kr pakken om noen vil ha 5 eller flere. De er uåpnet, de er lagret i en innebod (altså ikke for varmt og ikke for kaldt) og kan sendes. Utløpsdato 05.2018.

Egentlig er det vel 9 pakker, for i den ene pakken har jeg brukt 3 stk tilskudd fra brettet.

_1404857147.jpg

Les mer om produktet her: https://www.vitalchew.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...