Gå til innhold
Hundesonen.no

Har sopt inn 20 mill på å snakke med dyr


Pringlen
 Share

Recommended Posts

Wow, tenk så kult å kunne prate med trær! Lurer på hva de har å formidle, jeg, når man klarer å ignorere det faktum at de ikke engang har hjerne :D

Jeg fatter virkelig ikke hvordan det kan finnes så inn helsikes mange godtroende skrullinger. Det påstås jo at folk i løpet av opplysningstiden har blitt mer kyniske og mistroende, men det det ser da vitterlig ikke sånn ut. De som tidligere ville trodd på alt paven spyr ut, tror nå på andre, og minst like usannsynlige, ting. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lene_S skrev:

Det påstås jo at folk i løpet av opplysningstiden har blitt mer kyniske og mistroende, men det det ser da vitterlig ikke sånn ut. D

Med tanke på at millioner av mennesker følger religioner/ideologier som har ett menneske/kvinnesyn som hører hjemme i gud veit hvilken tidsalder, så tror jeg at vi  helt kan se bort fra den påstanden.. :P Jeg ville nesten sagt heller tvert om..:hmm:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Denne fant jeg på facebook i går: 

Det var så sterkt idag da IngerLise ringte meg ifra Kongsberg, å fortalte at kåre hadde blitt momentant helbredet, da vi ba for han på Kongsberg sykehus. Inger Lise ringte oss fortvilet søndag for 14 dager siden, å spurte om Inger og jeg kunne dra på Kongsberg sykehus, å be for hennes mann som lå i koma, på intensiven. Det passet slik at vår datter hadde konsert på Krona. Så vi dro innom intesiven hvor Kåre lå i respirator og var i koma. Vi fikk salvet og bedt for han. En halvtime etter på, fikk legene sjokk og alt bedret seg. Idag er han oppe, å går fullstendig helbredet. Og Inger Lise er så takknemlig for at Kåre ble frelst igjennom Visjon Norge. Etter at dette miraklet skjedde med Kåre, er også deres barn tatt imot Jesus, å blitt frelst. Kåre som var dødsdømt,å oppgitt av legene, er fullstendig frisk. Vi må gi all ære til Jesus Kristus. Og vi fryder oss over at vi kan gjøre forskjellen, i menneskers liv. En sjel er mer verdt enn hele verden. Og vi gleder oss med Inger Lise og Kåre. Jesus lever.

--

Verden vil bedras.. Han har ikke tjent så reint lite penger på folks godtroenhet han der heller.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Tja.. Denne fant jeg på facebook i går: 

Det var så sterkt idag da IngerLise ringte meg ifra Kongsberg, å fortalte at kåre hadde blitt momentant helbredet, da vi ba for han på Kongsberg sykehus. Inger Lise ringte oss fortvilet søndag for 14 dager siden, å spurte om Inger og jeg kunne dra på Kongsberg sykehus, å be for hennes mann som lå i koma, på intensiven. Det passet slik at vår datter hadde konsert på Krona. Så vi dro innom intesiven hvor Kåre lå i respirator og var i koma. Vi fikk salvet og bedt for han. En halvtime etter på, fikk legene sjokk og alt bedret seg. Idag er han oppe, å går fullstendig helbredet. Og Inger Lise er så takknemlig for at Kåre ble frelst igjennom Visjon Norge. Etter at dette miraklet skjedde med Kåre, er også deres barn tatt imot Jesus, å blitt frelst. Kåre som var dødsdømt,å oppgitt av legene, er fullstendig frisk. Vi må gi all ære til Jesus Kristus. Og vi fryder oss over at vi kan gjøre forskjellen, i menneskers liv. En sjel er mer verdt enn hele verden. Og vi gleder oss med Inger Lise og Kåre. Jesus lever.

--

Verden vil bedras.. Han har ikke tjent så reint lite penger på folks godtroenhet han der heller.. 

Man skulle ikke tro det er sant, men dessverre så viser dette at folk villig lar seg lure.

Det mest interessante med denne episoden, er svaret fra en av ungene. Det forteller en helt annen historie enn dette han selv skriver. 

Regner med at svaret står i kommentarfeltet der, verdt litt tid. Litt rart at han kan komme unna med regelrett løgn, når det gjelder påstand om helbredelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, EllenJ said:

Man skulle ikke tro det er sant, men dessverre så viser dette at folk villig lar seg lure.

Det mest interessante med denne episoden, er svaret fra en av ungene. Det forteller en helt annen historie enn dette han selv skriver. 

Regner med at svaret står i kommentarfeltet der, verdt litt tid. Litt rart at han kan komme unna med regelrett løgn, når det gjelder påstand om helbredelse. 

Svaret fra datteren (for de som ikke har sett det): 

Jeg er datter av Inger Lise, og jeg må si at dette som blir skrevet her er ikke helt sant. Det er ingen leger som hadde gitt han opp, Kåre falt og fikk et lårbeinsbrudd og ble lagt i respirator og koma gjennom operasjonen pga litt pustevansker. Det at dere skriver at han er fullstendig helbredet stemmer ikke, og synes det er veldig dumt at du lurer andre mennesker til å tro det. Han er fortsatt sengeliggende og det tar lang tid før han er fullstendig frisk. Du kan heller ikke skrive barn i flertall, når det er flere av oss som ikke tror på det dere skriver. Og meg har dere ikke frelst. Dette er kunn hjelp av dyktige leger og sykehus personalet som er årsaken til at han er på bedringens vei.. Det at dere tar på dere æren for at Kåre er i livet den dag i dag synes jeg er en skam. Det er legene og sykehuset som fortjener ALL ære og ros. Det er helt iorden at folk lever i den kristne tro, men det står også i de ti bud at det ikke er lov å lyve.

Han tjente "bare" 1.5 mill på å snyte sjuke og gamle folk i fjor. Jeg fatter ikke at det er lov.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...