Gå til innhold
Hundesonen.no

løpetid og utstilling

Recommended Posts

Mini har fått sin første løpetid nettopp. vi skal på utstilling i helga hvor hun skal stilles siste gang på valpeshow. 

tenker å skjerme henne mest mulig ved å la henne være litt i hundehengeren ustede for inne på utstillingsområdet så veldig lenge før. 

det jeg lurer på. er det normalt å si i fra til dommer at hun har løpetid? kan jo umulig la være å se det ha vulva er veldig hoven nå og jeg tenker det også muligens vil vise blod bak. 

og er det noen i det hele som benytter seg/skjønner dette med gul "sløyfe" på båndet (utenfor ringen).

hun er også eneste valp i rasen så ikke noe hannhunder å tenke på ifb med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vere greit å gi beskjed til ringsekretær, sånn at vaskepersonell evt. kan sveipe over ringen før neste skal inn.
Og gul sløyfe trur eg ikkje hjelper så mykje på ei utstilling der det er hundar over alt :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen vasker gulvet mellom hunder, og hun er sikker ikke den eneste med løpetid der heller.

Jeg bruker å si fra til dommer før h*n går over hunden, slik at h*n slipper å bli grisete på hendene når h*n kjenner på hunden bak. Ellers prøver jeg å ta hensyn mtp hvor jeg har hunden.

• Like 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive