Gå til innhold
Hundesonen.no

iPod, iPhone, et eller annet for å ha musikk på?


Gjest
 Share

Recommended Posts

Trenger litt rask hjelp:

Samboer er til sjøs og om 1 uke når de land, før de skal videre ut og er borte fra internettdekning i 2-3 mnd. Han har vanligvis Apple Music og iPhone med 64GB plass som han laster ned og har offline. Men denne gangen har telefonen hans logget seg av iTunes-kontoen hans og 50GB musikk er borte!! De har 1 dag til kais, men det er uten internett/wifi så han får ikke lastet ned noe, og det er ikke EU roaming der så han er fucked ifht mobilnett.

Et menneske kan ikke leve uten musikk i 2-3 mnd så her er gode råd både dyre og velkomne. Kan jeg kjøpe en iPod og laste ned musikk på? Eller finnes det noe annet jeg kan kjøpe, laste ned Apple Music offline på også sende ned til øya i ekspressfart? Problemet er at jeg ikke vet hva som fungerer bra nå om dagen, eller om det finnes noe annet enn iPhone / å laste ned Apple Music på? Det må være Apple Music for det er der han har alle spillelistene og abbonement. 

Kan man evt ha det på andre smarttelefoner? Kjøpe en billig kinesertelefon og sende ned? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få brukt iPod touch og eldre iPhoner (f. eks 4) ned i noen hundrelapper, hvis man ikke er så kresen på utseendet. Problemet er kanskje å finne noe med stor nok lagring, da. Da må man evt bare opp i pris.

Troor Musikk-appen til Apple fungerer på alt av Appleprodukter som kan kobles til internett? Så da får man vel bare scrolle igjennom Finn og se hva som ligger ute.

I og med at det er en standard Apple-app, tviler jeg på at man får den på annet enn Apple-produkter, men jeg har ikke sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...