Gå til innhold
Hundesonen.no

Om å vise 'hengivenhet' ovenfor partneren i offentlighet..


QUEST
 Share

Recommended Posts

Det var vanskelig å komme på en kort og forklarende overskrift her..:ahappy: Men spørsmålet er altså; Hvor mye kyssing, klemming og slikt føler du deg bekvem med å vise offentlig og hvor mye syns du er greit at andre gjør i offentlighet? 

Noen føler seg ikke helt bekvem med å leie partneren offentlig mens andre syns tydeligvis at det er helt innafor å utforske drøvelen til partneren rett foran andre.. Hvor går din grense, både for egen del og hva du føler om andres 'aktiviteter' ? :) 

Legger til at 'i offentlighet' her ikke bare betyr butikker,gater o.s.v. men der det er flere mennesker samlet som i familieselskaper m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes som regel bare det er koselig at par viser hverandre hengivenhet og kjærtegn (klem, kyss, holde hender osv), men det går en grense. En gang for ørten år siden var jeg på ferie, og vi skulle kjøre buss fra hotellet til flyplassen. Bussen var stappfull, og vi kjørte buss i nærmere to timer. På setet foran meg sitter det et kjærestepar som RÅKLINA hele veien fra hotellet til flyplassen. Alt jeg hørte var slafse-slurpelyder (ala en hund som vasker seg nedentil), og jeg ble rett og slett så uvel og kvalm at jeg hadde mest lyst til å helle en bøtte kaldt vann i hodet på dem. :ermm:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tuvane skrev:

Jeg synes som regel bare det er koselig at par viser hverandre hengivenhet og kjærtegn (klem, kyss, holde hender osv), men det går en grense. En gang for ørten år siden var jeg på ferie, og vi skulle kjøre buss fra hotellet til flyplassen. Bussen var stappfull, og vi kjørte buss i nærmere to timer. På setet foran meg sitter det et kjærestepar som RÅKLINA hele veien fra hotellet til flyplassen. Alt jeg hørte var slafse-slurpelyder (ala en hund som vasker seg nedentil), og jeg ble rett og slett så uvel og kvalm at jeg hadde mest lyst til å helle en bøtte kaldt vann i hodet på dem. :ermm:

Enig :) Litt kos, klapp og klem er bare koselig men når det ser ut til at avkledning er neste, så blir det bare dumt.. Jeg observerte et par en gang , tipper de var rundt femti, som sto og råklinte i kassakø.. Da mangler man en smule sosiale antenner.. Hva er det man skal bevise liksom? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...