Gå til innhold
Hundesonen.no

Om å vise 'hengivenhet' ovenfor partneren i offentlighet..

Recommended Posts

Det var vanskelig å komme på en kort og forklarende overskrift her..:ahappy: Men spørsmålet er altså; Hvor mye kyssing, klemming og slikt føler du deg bekvem med å vise offentlig og hvor mye syns du er greit at andre gjør i offentlighet? 

Noen føler seg ikke helt bekvem med å leie partneren offentlig mens andre syns tydeligvis at det er helt innafor å utforske drøvelen til partneren rett foran andre.. Hvor går din grense, både for egen del og hva du føler om andres 'aktiviteter' ? :) 

Legger til at 'i offentlighet' her ikke bare betyr butikker,gater o.s.v. men der det er flere mennesker samlet som i familieselskaper m.m.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holde hender, klem  en nuss og sånne ting er greit. Noe ut over det passer seg best hjemme :)

• Like 7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes som regel bare det er koselig at par viser hverandre hengivenhet og kjærtegn (klem, kyss, holde hender osv), men det går en grense. En gang for ørten år siden var jeg på ferie, og vi skulle kjøre buss fra hotellet til flyplassen. Bussen var stappfull, og vi kjørte buss i nærmere to timer. På setet foran meg sitter det et kjærestepar som RÅKLINA hele veien fra hotellet til flyplassen. Alt jeg hørte var slafse-slurpelyder (ala en hund som vasker seg nedentil), og jeg ble rett og slett så uvel og kvalm at jeg hadde mest lyst til å helle en bøtte kaldt vann i hodet på dem. :ermm:

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Tuvane skrev:

Jeg synes som regel bare det er koselig at par viser hverandre hengivenhet og kjærtegn (klem, kyss, holde hender osv), men det går en grense. En gang for ørten år siden var jeg på ferie, og vi skulle kjøre buss fra hotellet til flyplassen. Bussen var stappfull, og vi kjørte buss i nærmere to timer. På setet foran meg sitter det et kjærestepar som RÅKLINA hele veien fra hotellet til flyplassen. Alt jeg hørte var slafse-slurpelyder (ala en hund som vasker seg nedentil), og jeg ble rett og slett så uvel og kvalm at jeg hadde mest lyst til å helle en bøtte kaldt vann i hodet på dem. :ermm:

Enig :) Litt kos, klapp og klem er bare koselig men når det ser ut til at avkledning er neste, så blir det bare dumt.. Jeg observerte et par en gang , tipper de var rundt femti, som sto og råklinte i kassakø.. Da mangler man en smule sosiale antenner.. Hva er det man skal bevise liksom? :huh:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En klem, kos og et kyss i ny og ne synes jeg bare er koselig. Samme med å holde hender. Samboer er ikke så glad i kjærtegn når vi er ute blandet folk og hos hans foreldre. Men han tar det igjen når vi er hjemme da... :) :wub:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Holde hender, litt diskret stryking og nuss synes jeg er innafor, noe særlig mer enn det synes jeg blir kleint. Kan ikke fordra når det virker som om folk prøver å krype inn i hverandre i sosiale sammenhenger eller offentlig. 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive