Akkurat nå november

2,109 innlegg i emnet

27 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Hordnesmarka var glasert, bygdehunden fra seg av glede av alle luktene og alldeles døv. Litt for spennende til tider på joggesko

Skageskogen også. Jeg hadde tatt på støvler, for skogsstien er veldig gjørmete. Grusveien tilbake var derimot ikke så gøy... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
36 minutter siden, Tøfflus skrev:

Men du må jo planlegge daaaaaa. Man starter med 4-timers, når det blir litt mørkere går man over til 6-timers, og til slutt 8-timers (og er det for kort tid burde du si til deg selv at du må legge deg fordi du skal opp i morgen tidlig) :lol: Og motsatt når, dessverre, det blir lysere lengre. 

Ja se der klarte du jo faktisk å vri det over til noe positivt at det er mørkt :lol: 
Det er faktisk bra gjort! :P 

Sjef fikk seg en god lydighetsøkt utenfor, og han fikk trent på alle momentene utenom fellesdekk. Jeg har 4-5 hunder for lite til å øve på den på egen hånd :aww:  
Apporten er jo fortsatt under innlæring da, men der har vi kommet så langt at jeg kan dytte i den og nappe litt. Da tar han faktisk fastere tak i den :D 

Nå skal jeg ha sånn greier fra Biltema over frontruta på bilen slik at den ikke fryser igjen. Etter det blir det dusj og lesing på senga. Jeg skulle virkelig ha lagt meg for lengst med tanke på når vi måtte stå opp i dag :lol: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Ja se der klarte du jo faktisk å vri det over til noe positivt at det er mørkt :lol: 

Jo takk, men for meg er det positivt at det er mørkt, liker ikke sommer, masse lys og varme jeg :P Favvo årstid, ingen over, ingen ved siden, nyyyyyter :D 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg skamklippet puddelen litt :aww: Godt det gror ut igjen :lol:

Gleder meg til stesøsteren min kommer hjem til jul, da har hun med saksene jeg har kjøpt! Blir fint å få sakser som er litt bedre enn den sløve billige frisørsaksen jeg har. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Tøfflus skrev:

Jo takk, men for meg er det positivt at det er mørkt, liker ikke sommer, masse lys og varme jeg :P Favvo årstid, ingen over, ingen ved siden, nyyyyyter :D 

Jeg vil sitte på verandaen i shorts og singlet, drikke hvitvin og skue utover fjorden. Nå for tiden er det direkte smertefullt å sitte på verandaen i shorts og singlet.

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jeg vil sitte på verandaen i shorts og singlet, drikke hvitvin og skue utover fjorden. Nå for tiden er det direkte smertefullt å sitte på verandaen i shorts og singlet.

Kan ikke alltid få det som du vil vet du. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Nå har jeg herpa en salgsannonse på en canada goose-jakke med ubehøvlede påstander om dyreplageri og slikt. Det ble selvsagt sletta, men det kan jo tenkes at man fikk sådd et frø i et hode eller to?

Jeg digger den rebelske Symra&Pippin :lol: 

4 minutter siden, *Kat84* skrev:

Hun er mørketidens dronning - hun er god på det :D 

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

:lol: 

Det var deilig friskt ute på tur i kveld, men det er fortsatt ikke frosset på skikkelig over alt. Jeg fikk en liten utfordring da vi skulle over bekken. Den rant åpent fortsatt, så da måtte jeg finne noen steiner å balansere på for å komme tørrskodd over. Yasmine ville heller ikke bli våt på tottelottene sine, så hun brukte samme ruta. Willy tenkte seg ikke om og plaska bare rett uti... Gutter altså :aww: 

23755331_1942884125738787_295533247382936214_n.jpg?oh=48a5ade25aa331e3a98cc8a36f090e5e&oe=5AAF176F

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Siri skrev:

Jeg digger den rebelske Symra&Pippin :lol: 

Hun er mørketidens dronning - hun er god på det :D 

:lol: 

Det var deilig friskt ute på tur i kveld, men det er fortsatt ikke frosset på skikkelig over alt. Jeg fikk en liten utfordring da vi skulle over bekken. Den rant åpent fortsatt, så da måtte jeg finne noen steiner å balansere på for å komme tørrskodd over. Yasmine ville heller ikke bli våt på tottelottene sine, så hun brukte samme ruta. Willy tenkte seg ikke om og plaska bare rett uti... Gutter altså :aww: 

23755331_1942884125738787_295533247382936214_n.jpg?oh=48a5ade25aa331e3a98cc8a36f090e5e&oe=5AAF176F

Fabelaktig bilde! :lol:

Og når man prøver å finne steiner å gå på over bekker så blir det alltid konkurranse mellom føtter og poter om steiner å gå på, og man oppdager alltid at den steinen man har sett seg ut er opptatt av en pote når man befinner seg midt mellom to steiner, sånn balansemessig.

Jeg ble plutselig så svimmel her jeg satt. Er det dødelig? Kan man bli svimmel av briller som ikke er helt tilpassa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Symra&Pippin said:

Helsefarlig, direkte livsfarlig, her.  -22 akkurat nuh. Jeg klager for er meldt plussgrader på torsdag... hater ustabilt vær.   Bestemme seg! 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå