Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå november


Tonje
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pappa sponser med det samme han sponsa eksen sin billett med, nå har vi kjøpt flunka ny flybillett til @Teserere og livet er straks litt lysere  . Da blir det Thailand i jula med bestevenn! Er så glad

Mobilen min ringte mens jeg satt med en pasient (hørte vibreringa så vidt) og da jeg kjente igjen nummeret hoppet hjertet over flere slag, det var fra drømmejobben! De vil ha meg på intervju! Jeg var

Hei sonen! Visste dere at...     ...at jeg har verdens søteste lille vofs?    

Posted Images

10 minutes ago, Kelpiemind said:

Masse god bedring og tanker sendes til svigermor! :hug:

Takk :hug:  :) 

Jeg begynner å bli flink til å finne frem i telefonjungelen på st.olavs :lol: Svigerfar var VELDIG glad jeg ringte for han. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**** drittdag. Jeg er så lei og alt ser så svart ut. Jeg har flyttet hjem til faren min. Vet ikke hvor lenge, men noen dager kanskje. Trenger tid for meg selv. Og til å tenke over om jeg orker mer. Det som gjør meg så ufattelig lei meg er at om vi flytter fra hverandre så mister jeg bikkja.. og jeg kan ikke se for meg livet mitt uten henne. Jeg har lagt ned så mye arbeid i henne. Og selv om hun ikke er blitt så mye bedre så har hun krøpet under huden på meg og fått en stor plass i hjertet mitt. Klarer ikke dette uten henne. Jeg liker ikke å skrive om sånn her ting, men jeg bare måtte få det ut. Jeg har ikke så mange å snakke med om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, tutle skrev:

Er ikke fullt så fancy, skal bare fylle et dokumentskjema og sende det til en e-postadresse. Det er da jeg lurer på om trenger man gå veien å printe det ut, signere og scanne inn? :P 

Det avhenger av om mottakeren krever en signatur. :)

16 minutter siden, Raksha skrev:

Muh Svigermor er veldig dårlig og lagt inn på st. olavs :(  Masse gode tanker ønskes sendt dit, hun må bli bra igjen. Kan ikke miste henne nå altså. 

 

Uffda. Du skal se det går bra. :hug:

Hopper i seng nå. Politisk konferanse + møte i morgen. Jeg skal være vara for den som egentlig skulle vært der, og temaet er vel bittelitt på sida av mine interesseområder kan man vel si. Jaja, kanskje det blir lærerikt, hvem vet.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutes ago, Perfect Image said:

Her også. Det er ikke kult når strømmen går ved -30 og man vet at rørene vil sprekke på null og niks feks :P Eller om strømmen blir borte mens vi tørker kornet og alt som går i den blir ødelagt, flere titusener av kroner :|  

Så koselig at du skriver her inne <3 Har savnet postene dine. Hvordan går det?

:icon_redface: hyggelig at du sier det!

 

Ja det er noe dritt om det skulle skje, det og det er saa sabla typisk at det kan skje naar det er som kaldest ogsaa.  Eller at kornet deres blir ødelagt ja. Vi fikser ikke det selv, saa den kommer ferdig torket. Men uansett da...

Nei det humper og gaar her. Har nok aa henge fingrene i. Men det vet jeg du har ogsaa! :D
Tidsforskjeller er no dritt for da gaar man glipp av det meste her inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

:hug:hvorfor må du evt kvitte deg med hunden?

 

 

Jeg har ikke råd til å leie leilighet selv, så da må jeg bo hos pappa for en stund

. Han har OFTE besøk av barnebarn og det går ikke med hunden :( hun er så ufattelig redd barn at det ville ikke vært rettferdig å utsette henne for det. Det er såpass at jeg er redd for at hun skal bite... også er greia at samboer mener han har førsterett på henne. Vil ikke skrive grunn, i fare for å bli gjenkjent (vet jo aldri hvem som leser her). Jeg har betalt ALT for henne. Han har kun bidratt med halvparten av veterinærutgiftene. Jeg har gått kurs og generelt tatt meg av henne, gått alle turer osv. Likevel har jeg ikke noe jeg skulle ha sagt, og han hadde ALDRI gått med på å la meg få henne:no:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Monikawt skrev:

@Snoffe hvor er Melvin fra? Du nevner trondheim, så da ble jeg nysgjerrig :D 

Fra Melhus området :) kennel Lyngmoen :)

Akkurat nå, Kaisen skrev:

Jeg har ikke råd til å leie leilighet selv, så da må jeg bo hos pappa for en stund

. Han har OFTE besøk av barnebarn og det går ikke med hunden :( hun er så ufattelig redd barn at det ville ikke vært rettferdig å utsette henne for det. Det er såpass at jeg er redd for at hun skal bite... også er greia at samboer mener han har førsterett på henne. Vil ikke skrive grunn, i fare for å bli gjenkjent (vet jo aldri hvem som leser her). Jeg har betalt ALT for henne. Han har kun bidratt med halvparten av veterinærutgiftene. Jeg har gått kurs og generelt tatt meg av henne, gått alle turer osv. Likevel har jeg ikke noe jeg skulle ha sagt, og han hadde ALDRI gått med på å la meg få henne:no:

 

For en kinkig situasjon :hug:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en frekk jævel av en hund jeg har. Jeg satt med en stor IKEA golden bamse bak hodet, så kommer Prima smygende, hiver seg frem drar bamsen vekk, og stikker  å legger seg med bamsen ett anna sted... det skal innrømmes at det egentlig er Prima sin bamse. Men den var tydligvis ikke til låns:P

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effektive gode tanker fra sonen :wub:  Svigermor våknet og følte seg brått bedre, så hun har ringt hjem :ahappy:  Hun har kraftig akutt lungebetennselse ++, men formen hadde bråskifta fra veldig ille til mye bedre nå hadde hun sagt. Så da fortsetter vi å krysse alt som er! 

 

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kaisen skrev:

**** drittdag. Jeg er så lei og alt ser så svart ut. Jeg har flyttet hjem til faren min. Vet ikke hvor lenge, men noen dager kanskje. Trenger tid for meg selv. Og til å tenke over om jeg orker mer. Det som gjør meg så ufattelig lei meg er at om vi flytter fra hverandre så mister jeg bikkja.. og jeg kan ikke se for meg livet mitt uten henne. Jeg har lagt ned så mye arbeid i henne. Og selv om hun ikke er blitt så mye bedre så har hun krøpet under huden på meg og fått en stor plass i hjertet mitt. Klarer ikke dette uten henne. Jeg liker ikke å skrive om sånn her ting, men jeg bare måtte få det ut. Jeg har ikke så mange å snakke med om det...

:hug:

Men du, du kommer til å klare deg uten bikkja. Det gjør vondt som bare pokker og du kommer til å savne henne noe helt vanvittig, men du kommer til å klare deg. Så går tida, og en gang er du klar for å ha hund igjen. Da kommer en annen firbeint til å krype under huden på deg og hjelpe til å fylle det tomrommet.

Men jeg vil gjerne at du kvinner deg opp til å stå på ditt når det gjelder bikkja. Du har nok rett i at det ikke er bra for hunden å bo hos din far, men det er nok ikke bra for den å bli igjen hos din eks heller. Når det er du som har stått for alt av turer og trening frem til nå så vil neppe den hunden få det den trenger når han er alene med den heller. Hunden er ung og vil tilpasse seg, men den trenger å få bo hos noen som er innstilt på å legge ned like mye tid og arbeid i den som du har gjort. Send en mail til FOD-gården, de er flinke! Det virker mer som han bruker hunden for å såre deg enn at han egentlig vil ha hunden... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at svigermor føler seg bedre @Raksha :) 

10 timer siden, Kaisen skrev:

**** drittdag. Jeg er så lei og alt ser så svart ut. Jeg har flyttet hjem til faren min. Vet ikke hvor lenge, men noen dager kanskje. Trenger tid for meg selv. Og til å tenke over om jeg orker mer. Det som gjør meg så ufattelig lei meg er at om vi flytter fra hverandre så mister jeg bikkja.. og jeg kan ikke se for meg livet mitt uten henne. Jeg har lagt ned så mye arbeid i henne. Og selv om hun ikke er blitt så mye bedre så har hun krøpet under huden på meg og fått en stor plass i hjertet mitt. Klarer ikke dette uten henne. Jeg liker ikke å skrive om sånn her ting, men jeg bare måtte få det ut. Jeg har ikke så mange å snakke med om det...

Uff :hug: 

10 timer siden, Kaisen skrev:

Jeg har ikke råd til å leie leilighet selv, så da må jeg bo hos pappa for en stund

. Han har OFTE besøk av barnebarn og det går ikke med hunden :( hun er så ufattelig redd barn at det ville ikke vært rettferdig å utsette henne for det. Det er såpass at jeg er redd for at hun skal bite... også er greia at samboer mener han har førsterett på henne. Vil ikke skrive grunn, i fare for å bli gjenkjent (vet jo aldri hvem som leser her). Jeg har betalt ALT for henne. Han har kun bidratt med halvparten av veterinærutgiftene. Jeg har gått kurs og generelt tatt meg av henne, gått alle turer osv. Likevel har jeg ikke noe jeg skulle ha sagt, og han hadde ALDRI gått med på å la meg få henne:no:

 

Æsj da... Ut fra dette høres det ut som at det er like greit å være alene. Han virker ikke veldig sympatisk når han bruker hund som et pressmiddel. 
Jeg gav beskjed til gubben om at hundene er MINE. Han spurte jo pent om han kunne ha Aragon da. Og det var jo greit. Men å kreve og bruke som pressmiddel? Oh hell to the no! 


Jeg drømte at jeg skulle stille på D4A, og så rota jeg bort Sjef :o Jeg hadde bært ham liggende i et bur inn i et venterom før vi skulle i ringen, og så skulle jeg bare hente noe. Og når jeg kom tilbake var han borte! :| 
Jeg ropte og ropte på ham, men eneste svaret jeg fikk fra folk rundt meg var "hvilken klubb er det du jobber på stand for da?" :lol: 

Nei, nå må jeg gjøre meg klar for å nå båten. Så håper jeg vinden holder seg vekke frem til jeg er hjemme igjen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Kelpiemind said:

Vi har noen vi ogsaa, og de har vi faktisk hatt bruk for. Dessverre.


... fikk jeg lyst paa brunost. Ble alt for mye nevnt her :drool: Jeg har funnet et sted i Florida som selger norske varer online, men selvsagt ikke brunost. Tenkte jeg skulle kjope noe til jul. Har nettopp bestilt meg vafferjern, saa da blir det vafler snart!
*vann i munn*

Her er et par amerikanske brunostlinker:

http://www.igourmet.com/gjetost.asp

https://www.amazon.com/Gjetost-Ski-Queen-Cheese-Norway/dp/B015X2RNVI

Ski Queen var den jeg spiste da jeg bodde i Florida og California, den er god. 
Hvis du har en sjømannskirke eller et konsulat i nærheten kan de kanskje hjelpe. Sjømannskirken i Miami kom i alle fall til Orlando da jeg bodde der (det er 15 år siden, så det er ikke sikkert de er så hjelpsomme lenger, og vi var en stor norsk "koloni" i Disney World, kan ha hatt noe med det å gjøre), med lokalaviser, geitost og makrell i tomat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Krutsi skrev:

Haha Neida, ingen fare. Jeg klarer lett å se for meg faenskapet der :lol: 

:lol: 

27 minutter siden, 2ne skrev:

Hva er galt med pøbler? :o 

Er ikke noe galt med pøbler. :P Sambo lurte i dag på om de hundene egentlig kunne bo i blokk eller leilighet. Du skjønner den svarte "Saint" har blitt 6 mnd og dermed også totalt mongo full av energi på morgenen :lol: Jeg prøvde fortelle at det bare var mine hunder som ble litt slik. Kommentaren var "men Sinner er ikke slik". Prøver forklare at Sinner er litt utskudd, han er litt Cindy han og special kind of special :wub:  :lol:  Men han kjente jo heller ikke Sinner når han var 6 mnd og han kunne være litt mongo han også da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...