Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå november


Tonje
 Share

Recommended Posts

Kjempe gigga baby sinnamann zero too hero slo til i dag han. Han skjønner fortsatt ikke hva han har gjort og bare at vi er flere som går rundt å forteller han at han var kjempe flink i dag og det syns han er stas. 15 mnd gammel guttehjerne klarte holde seg samlet og godkjent NKK's Kårningsprøve :wub: Ingen mega prestasjon i seg selv, men med den "ææææææææææ??" hjernen han har for tiden så var han faktisk veldig flink som greide holde seg samlet. (Utenom apporten, da MÅTTE han løpe ut før den landet, også MÅTTE han sjonglere den litt rundt også når han da tilslutt kom inn så nektet han slippe :lol: Det måtte ut på en eller annen måte :lol: :fish:

23213488_10159554464445072_3048190488120

 

(også kjente jeg igjen i dag at jeg sliter litt med bruksarenaen. Selv om det var MIN sport. Men nå reiste jeg hjemmefra kl.07 og var hjemme kl.18. Og i teorien har Sinner knapt vært ute av bilen tjaaaa 1 time om vi tar hardt i. Og ellers har jeg stått og fryst og vært kald. Også kunne jeg ikke ta Saint ut for mye så hun ble en forstyrrelse. Talli var vel den heldige vinneren i dag som har fått være travbane hund med samboer og løpt løs rundt på lokalkjøring. Noe jeg forøvrig aldri hadde gjort, men de har stor tro på at Talli er verdens lydigste hund :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pappa sponser med det samme han sponsa eksen sin billett med, nå har vi kjøpt flunka ny flybillett til @Teserere og livet er straks litt lysere  . Da blir det Thailand i jula med bestevenn! Er så glad

Mobilen min ringte mens jeg satt med en pasient (hørte vibreringa så vidt) og da jeg kjente igjen nummeret hoppet hjertet over flere slag, det var fra drømmejobben! De vil ha meg på intervju! Jeg var

Hei sonen! Visste dere at...     ...at jeg har verdens søteste lille vofs?    

Posted Images

Venninne lånte leilighet til overnatting i helgen og la igjen Tingvollost :heart: Altså det er så utrolig godt. Så nå har jeg drukket øl og spist knekkebrød med Tingvollost, sinnsykt godt faktisk.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Symra ble enehund har hun hatt fri tilgang til andre etasje. Hun gjør jo (stort sett) aldri noe galt og kan være der hun selv vil. Hun løper ofte opp trappa, bare fordi det er mulig, og så hører jeg at hun labber rundt der oppe. Så kommer hun ned igjen, siden det i grunnen ikke var noe gøy der, helt alene. Og så løper hun opp igjen.

Jeg fikk lyst på noe godt, som jeg ofte får, og tok ut frosne bringebær fra fryseren. Men so what? Har fløte i kjøleskapet, men fløte er ganske kaloritett, for å si det sånn. Lage syltetøy og ha til brødpålegg i uka som kommer da kanskje. 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, Symra&Pippin said:

Jeg fikk lyst på noe godt, som jeg ofte får, og tok ut frosne bringebær fra fryseren. Men so what? Har fløte i kjøleskapet, men fløte er ganske kaloritett, for å si det sånn. Lage syltetøy og ha til brødpålegg i uka som kommer da kanskje. 

Du får begynne med lavkarbo, for da er det innafor å kose seg med bringebær og fløte :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ser jeg på bilder av knusedeilige valper. Seee på dette da: 
23275512_10213001593492261_8794438809077

 

Får lyst til å nusse nesa og snuse på de søte små potene. :wub:  Herlighet som jeg gleder meg til de er såpass store at de henger i håret mitt når jeg er på besøk. :P 

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Mackenzie said:

Er enig i det.

Apropos Hogwarts, jeg har såå lyst til å dra til Warner Bros Studio, spesielt nå når det nærmer seg juletider og de pynter hele Hogwarts. Altså det er jo magisk fra før men tenk julepynta Hogwarts da!! Problemet er bare at ingen av venninnene mine er like HP-nerder og vil ikke bruke 500,- på selve omvisningen + reisen dit i tillegg. Og nå når jeg sjekket så er det utsolgt helt frem til Januar så å få tak i en billett nå er jo håpløst uansett :( 

Vi var der i fjor sommer, avkommene mine og jeg. Guttebarnet er ikke så fan, han har vært med og sett alle filmene på kino fordi vi ville se dem på kino, og det var omtrent det samme utgangspunktet til å være med til HP-verden, men han koste seg han altså. Tusla rundt og så på spesialeffektene (han har gått Medier&Kommunikasjon, det er litt i hans interessefelt) og back stage-opplegget. Selv eksen til datterbarnet, som også var med, og som heller ikke er spesielt HP-fan (han måtte se filmene for å få være kjærsten til datterbarnet :teehe: ) koste seg der. Men de to syns det var nok med en dag, datterbarnet og jeg var enige om at det burde vært to dager, det er mye å se på :aww: 

2 hours ago, Snoffe said:

Men jeg tror Snape har en god side, bare at han ikke fant den før til slutt. Han er en drittsekk, som ikke burde vært lærer. Han burde vel aldri hatt omgang med barn i det heletatt. Jeg unnskylder han ikke for oppførselen han hadde, den er utilgivelig. Men likevel, der krever mot å stå opp mot noen på den måten, og det må respekteres :aww:

Det tror ikke jeg :aww: Han var alltid en smålig, ekkel liten ondskapsfull f... selv før Hogwarts og James&Sirius. Han var ikke spesielt snill mot Petunia, f.eks, som "bare" var en muggle. Han var allerede da opptatt av å dele folk i oss og dem, Lily og han var spesielle, Petunia var ikke. 

2 hours ago, Snoffe said:

Så litt tanker... Men hva hvis James og Lilly ikke hadde blitt drep av han-hvis-navn-skal-være-unevnt? Jeg tror Snape hadde i mye større grad jobbet tetter og mer med han-hvis-navn-skal-være-unevnt. Da hadde han nok aldri sett viktigheten av å hjelpe til med å stoppe han-hvis-navn-skal-være-unevnt.

Nope, da hadde han fortsatt vært en slesk liten dødseter :aww: 

2 hours ago, Snoffe said:

Jeg er så glad for at jeg oppdaget Harry Potter, hva er livet uten litt Hogwarts magi?:sorcerer: Tror kanskje jeg skal se litt Harry Potter i morgen :aww:

Trenger litt HP i livet!!

Lese Harry Potter, ikke se :aww: Filmene er fine de, men det er altfor mye feil der :P 

1 hour ago, Kaisen said:

Helt korrekt:teehe:ikke gigant, men ikke miniatyr heller.  det var et helt vanlig spørsmål. Ikke noe negativt ment i det hele tatt. jeg vet at man skal være forsiktig med trapper og valper. Men syns det er i drøyeste laget å aldri la hunden få gå i et eneste trappetrinn?? Og hvis man plutselig er en plass, eller flytter et sted med mange trapper, så blir det jo slitsomt å hele tiden måtte bære dyret opp og ned:lol:

Jeg bærer ikke miniatyren så sant det ikke er en lang trapp, hun er jo så vidt det er et trappetrinn høyt. Men hun går opp og ned trappa til verandaen til mamma og pappa, det er 5 trinn, og hun går opp og ned trappa fra verandaen vår, det er to trinn. Hun er 10 uker gammel. 

--

AN har jeg sett Alt for Norge, og syns castingcrewet har gjort en god jobb med å finne søte og sjarmerende amerikanere. Ikke så verst det, når så mange av dem er kørka :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Betty skrev:

Akkurat nå ser jeg på bilder av knusedeilige valper. Seee på dette da: 
23275512_10213001593492261_8794438809077

 

Får lyst til å nusse nesa og snuse på de søte små potene. :wub:  Herlighet som jeg gleder meg til de er såpass store at de henger i håret mitt når jeg er på besøk. :P 

Herregud så søte :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Lillekrapyl said:

Ja, helt enig. :heart:

 

Just now, JeanetteH said:

Faktisk helt uenig, prøvde bytte til det. Smaker dritt rett og slett :P 

 

Just now, Perfect Image said:

Enig!

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
 

Da får vi vel være enige om at man mener forskjellig da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brr, lang og fin dag på klubbens uoffisielle rallystevne i dag, som jeg var primus motor for. Men den hallen vår er så kald at jeg etter fire timer hjemme enda ikke har fått varmen i tærne. Poenget med oppvarmet hall er jo at en skal kunne trene i lette joggesko, ikke tunge vinterstøvler. Det skal være lovet 16 grader, jeg lurer på å ta med gradestokk neste gang jeg er der. Det hang en på veggen som viste åtte grader, men noen mente een var ødelagt. 

Ellers var stevnet vellykket, og hundene mine gjorde kjempefine løp. Glam var 110 prosent fokusert, som er super framgang for en som har hatt discokulekonsentrasjon. Er han i ferd med å bli voksen? Han fulgte med på meg hele tiden, ingen snusing, og jaggu var han flink på det tekniske også. Jeg oppdaget et skilt vi har glemt å trene på, så det faket vi :-D 

Foenix gikk som ei nyåpnet champagneflaske - sprut og bobler litt all over the place. Hun er fremdeles ekstatisk for å være friskmeldt, og ville så mye at det ble litt for mye. Hun spolet i matskåløvelsen så kjegler og skiltholder flakset avgårde, og hun gikk gjennom hinderet der de fleste ville hoppet over. Brøyteberneren hadde ikke tid til å se hvor hun gikk :-o Men hun var grisefornøyd med seg selv, og jeg nyyyter at hun ikke har mistet noe av seg selv etter operasjonen, jeg hører om de som liksom brått blir gamle etter operasjoner i voksen alder.

Begge gikk til uoffisielle førstepremier, så det var prikken over i'en etter to herlige adrenalinrush.

Jeg får jo lyst til å starte offisielt etter slike runder, men det er jo ikke flere stevner å melde på til i år :-( 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Perfect Image said:

Ja :P Ble aldri fortrolig med noe med stevia. Prøvd alle de forskjellige sukrin, synes alle har en litt rar ekkel isende ettersmak, selv ved bruk av bare bittelitt.

Jeg liker ikke vanlig sukrin, men sukrin gold synes jeg funker fint :) Ellers er jo selvfølgelig tagatesse et godt alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

 

Det tror ikke jeg :aww: Han var alltid en smålig, ekkel liten ondskapsfull f... selv før Hogwarts og James&Sirius. Han var ikke spesielt snill mot Petunia, f.eks, som "bare" var en muggle. Han var allerede da opptatt av å dele folk i oss og dem, Lily og han var spesielle, Petunia var ikke. 

Nope, da hadde han fortsatt vært en slesk liten dødseter :aww: 

Lese Harry Potter, ikke se :aww: Filmene er fine de, men det er altfor mye feil der :P 

Vi får være enig om å være uenig :aww: Det viktigste er at vi har et felles hjerte for J.K. Rowlings magiske verden :aww:

Blir å se eller høre :D bøkene mine er dessverre bare til pynt for tiden, har ikke hode til å konsentrere meg nok til å lese mer enn det som blir skrevet på hundesonen per dags dato :P Men akkurat nå var jeg keen på litt Harry potter på TVen :D

Har derimot glemt å laste ned bøkene på mobilen min etter at jeg fikk ny i sommer. Det må jeg gjør til fredag :aww:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå trenger jeg litt hjelp :P En del av dere har nok fått med meg at jeg mistet mammaen min rimelig brått og brutalt tidligere i år...

Jeg er midt i planlegging av navnefest til lillemor og har lenge vurdert om jeg skal lage et lite minnebord til mamma i et hjørne. Men jeg klarer ikke å bestemme meg...

Tenker da å ha et bord som blir pyntet i samme stil som resten, med portrettet vi brukte under begravelsen, eget bordkort og litt lys.

Yay? Nay? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Annik said:

Okei, nå trenger jeg litt hjelp :P En del av dere har nok fått med meg at jeg mistet mammaen min rimelig brått og brutalt tidligere i år...

Jeg er midt i planlegging av navnefest til lillemor og har lenge vurdert om jeg skal lage et lite minnebord til mamma i et hjørne. Men jeg klarer ikke å bestemme meg...

Tenker da å ha et bord som blir pyntet i samme stil som resten, med portrettet vi brukte under begravelsen, eget bordkort og litt lys.

Yay? Nay? :icon_confused:

Jeg skjønner tanken din, men jeg ville sagt at det skal være lillemor sin dag..

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det skal være Karoline sin dag er mitt argument mot også. Så jeg er sånn sett enig der :P

Men føler også det hadde vært fint å få mamma med på en eller annen måte, mest for meg selv min egen del kanskje, og jeg sliter skikkelig med å finne ut hvordan det er mulig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Annik said:

At det skal være Karoline sin dag er mitt argument mot også. Så jeg er sånn sett enig der :P

Men føler også det hadde vært fint å få mamma med på en eller annen måte, mest for meg selv min egen del kanskje, og jeg sliter skikkelig med å finne ut hvordan det er mulig :P

Hvis det føles rett for deg, så ser jeg ikke problemet. Da kan du ta bilde av det og si at det var din måte å få med "mormor" på når du forteller Karoline om det når hun blir større :) Blir ikke mindre Karoline sin dag, og hun er så liten at hun skjønner ikke så fryktelig mye av det uansett. Det er så nært at dere mistet din mor at hun vil natrulig nok være i tankene og antakeligvis fort komme opp som et samtaleemne uansett, så hvorfor ikke gjøre det som en naturlig del, om det føles riktig og er noe du ønsker. 

 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...